Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 27 kwietnia 2024, o 15:44

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Sprawy związane z klimatyzacją i układem chłodzenia.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 55 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4
Autor Wiadomość
PostNapisane: 13 listopada 2014, o 13:15 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 lipca 2014, o 15:16
Imię: Mirek
Silnik: X18XE1
hay napisał(a):
mirek_smok napisał(a):
zrobione wtyczka spadła , duzo tam dłubałem przy car audio i musiałem sciągnąć a mam pytanko czy da sie ja odwrotnie włozyc bo teraz mam na odwrót jak swieci sie dioda to kapturek zamkniety i obieg zewnetrzny ?


Czy fizycznie sie da wlozyc to nie wiem ale jesli jest dobrze wlozona to po prostu przetnij kable i zamien na krzyz.

Nie da się zamienić a pamiętam ze kiedyś było ok a teraz mam na odwrót czyli pali się dioda obieg zewnętrzny


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 listopada 2014, o 19:49 
Offline
Forumowicz
Forumowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 kwietnia 2009, o 12:48
Lokalizacja: Warszawa
Imię: Łukasz
Silnik: X18XE1
Przerabiałem ten temat, doszedłem do momentu rozłożenia silniczka elektrycznego wewnątrz - zużyte szczotki powodują że odwrotnie jest podawany prąd na uzwojenie - nie pamiętam szczegółów (doginanie blaszek, poprawianie trybików, smarowanie - CUDA) ale skończyło się kupieniem drugiego silniczka, pamiętam że przelutowałem nawet kabelki ale to nic nie dało. Czasu straciłem tyle że siedząc na d**pie w pracy zarobiłbym na nowy z ASO albo ze 3 używki z allegro.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 listopada 2014, o 21:54 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lutego 2007, o 19:05
Lokalizacja: Goleniów
Imię: Paweł
Silnik: inny
niezgodze sie. Keidys w oplu jak robilem mielismy dwie AG pozyczaki tzw i w jednej robilem wlasnie pare roznych rzeczy w tym jakis przegladzik i zuwazylem wlasnie ze obieg tez jest odwrotnie. Zamienilem kable i juz bylo okej. Silniczkami tego typu bawilem sie od dziecka i nie ma takiej opcji by by przez wytarte szczotki silniczek chodzil w truga strone. Nawet na ZPT robilismy taki silniczek wlasnej roboty- sami nawijalismy cewki itd.

_________________
SHARAN 1.9 TDI AUY++++ i GOLF 1.9TDI ASZ+ by TUNE UP
Dianostyka OPEL i VAG -wszystkie modele wlacznie z najnowszymi


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 listopada 2014, o 22:05 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 lipca 2014, o 23:28
Lokalizacja: Wrocław
Imię: Sebastian
Silnik: Z22SE
A ja się tak zapytam, czy jeżeli u mnie na zamkniętym obiegu nie paruje to jest źle ? Obieg otwarty działa, wszystko sprawne

Wysłane z mojego WC,za pomocą gołebią pocztowego.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 listopada 2014, o 23:11 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 listopada 2008, o 23:33
Silnik: Z18XE
wesol napisał(a):
niezgodze sie. Keidys w oplu jak robilem mielismy dwie AG pozyczaki tzw i w jednej robilem wlasnie pare roznych rzeczy w tym jakis przegladzik i zuwazylem wlasnie ze obieg tez jest odwrotnie. Zamienilem kable i juz bylo okej. Silniczkami tego typu bawilem sie od dziecka i nie ma takiej opcji by by przez wytarte szczotki silniczek chodzil w truga strone. Nawet na ZPT robilismy taki silniczek wlasnej roboty- sami nawijalismy cewki itd.


Kiedys przeczytalem, ze w jakiejs partii Astr Opel sie walnal i te silniczki byly podlaczone odwrotnie i potem to poprawiali w ASO.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 listopada 2014, o 15:21 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 lipca 2014, o 15:16
Imię: Mirek
Silnik: X18XE1
ale wcześniej miałem ok aku zmieniałem przez 7 lat 2 razy to i może dlatego , ja tego nie zauważyłem ze przestał działać żona ze 4 lata eksploatuje teraz przynajmniej widać ze działa jak się pali dioda jest zewnętrzny a tak jezdziała na zamkniętym i filtr kabinowy wymianiałem co pół roku


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 listopada 2014, o 16:26 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lutego 2007, o 19:05
Lokalizacja: Goleniów
Imię: Paweł
Silnik: inny
Tu aku nie ma nic do rzeczy tak samo jak filtr kabinowy. Jezdzac na obiegu zamknietym to wtedy niby nie przechodzi powietrze przez ten filtr. Mysle ze w aucie przy obiegu zamknietym to lałaby sie woda po szybach jak nic.

_________________
SHARAN 1.9 TDI AUY++++ i GOLF 1.9TDI ASZ+ by TUNE UP
Dianostyka OPEL i VAG -wszystkie modele wlacznie z najnowszymi


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 listopada 2014, o 19:31 
Offline
Forumowicz
Forumowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 kwietnia 2009, o 12:48
Lokalizacja: Warszawa
Imię: Łukasz
Silnik: X18XE1
więc nie wiem jaka była przyczyna, u mnie zamiana biegunów skutkowała tylko tym że nie działało wcale, wcześniej działało bez zarzutu więc nie był to problem fabryczny, pomogła wymiana silniczka - podłączyłem go jak ten poprzedni i gra do dziś.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 listopada 2014, o 14:22 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 lipca 2014, o 15:16
Imię: Mirek
Silnik: X18XE1
wesol napisał(a):
Tu aku nie ma nic do rzeczy

Hmm to co samo sie przebiegunowało ?

dodane: 17 listopada 2014, o 15:21

wesol napisał(a):
niby nie przechodzi powietrze przez ten filtr.

wiesz za brudny to nie był ale czyściutki też nie wymieniałem jak parowało mocniej nie miałem pojęcia ze jeździ na zamkniętym

dodane: 17 listopada 2014, o 15:22

sokal napisał(a):
u mnie zamiana biegunów skutkowała tylko tym że nie działało wcale, wcześniej działało bez zarzutu

u mnie działa tyle ze na odwrót a pamiętam ze kiedyś było ok


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 24 listopada 2014, o 21:44 
Offline

Dołączył(a): 14 lutego 2012, o 19:41
Imię: Michał
Silnik: Z18XE
mirek_smok napisał(a):
Panowie jaki jest u nas filtr kabinowy , sa niby 2 rodzaje jak nie więcej wg filtrona to K 1014 , albo 1014a albo k1055 wg niego tez silnik 116 km jest 18xe a nie 18xe1 i bądz tu mądry a i pytanko co daje filtr węglowy



Wymieniałem na dniach u siebie. Mam na zatrzaski, pisze behr na obudowie. Filtr według filtrona k1055. i taki założyłem Ale co mnie zaciekawiło. Z ciekawości szukając wymiarów filtra na pudełku trafiłem na instrukcję w której było napisane że pasuje filtr do klimy behr itd itp ale na obrazkach było pokazane jak tam się dostać i na ilustracji gdzie wkłada się filtr nie było zatrzasków tylko śrubki. Wiec nie ma co wierzyć instrukcjom.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 55 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL