Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 28 kwietnia 2024, o 05:27

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Sprawy związane z klimatyzacją i układem chłodzenia.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 55 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 21 września 2013, o 18:34 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 grudnia 2007, o 13:51
Lokalizacja: Warszawa - Okęcie
Imię: Tomasz
Silnik: Z22SE
zdemontuj schowek, popatrz na cięgno od obieg i będziesz wiedział a nie tam na słuch...5min roboty...

_________________
kom: 517715008

Maine Garage: http://www.astracoupe.pl/forum/viewtopic.php?f=27&t=2890


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 21 września 2013, o 19:18 
Cytuj:
jezdzilem na włączonym wewnetrznym obiegu plus nawiew szyba/nogi

w instrukcji oplowskiej piszą ze zamkniety obieg mozna wlaczyc na chwile absolutnie nie powinno sie na nim jezdzic przez dluzszy czas.


Góra
  
 
PostNapisane: 21 września 2013, o 20:18 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 listopada 2012, o 22:44
Lokalizacja: Żory/Ostrava
Imię: Krzysiek
Silnik: inny
filtr przeciwpyłkowy wymieniony? :)

pzdr


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 21 września 2013, o 20:26 
Po jeździe z klimatyzacją, przed zgaszeniem samochodu trzeba wyłączyć klimę. Potem przy następnym uruchomieniu, jeżeli już nie chcemy jeździć z klimą, nawiew trzeba skierować na kilka minut wyłącznie na nogi. Szyby będą parować potem znacznie mniej.


Góra
  
 
PostNapisane: 22 września 2013, o 13:12 
Offline
Forumowicz
Forumowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 lipca 2012, o 00:47
Lokalizacja: Berlin/Szczecin/Pila
Imię: Kris
Silnik: Z22SE
Jakims cudem wczoraj ani troche nie zaparowala przez pol nocy -.-" ale i tak sprawdze to co radziliscie.

_________________
Nie jezdzimy szybko, latamy nisko! Moje Tornado ---> http://astracoupe.pl/forum/viewtopic.php?f=27&t=13137&start=315

ObrazekObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 stycznia 2014, o 20:18 
odkopuję temat.
Problempodobny dlatego się podpinam. Mianowicie również nie działa mi przycisk obiegu zamkniętego i parują mi szyby. Ale jest kilka innych objawów. Po pierwsze nie dziala podświetlenie pokrętła ogrzewania i mocy nawiewy w połowie czyli jakby podświelenie z lewej strony poszło oraz podświetlenie obiegu zamkniętego a w tym samym czasie przestał działać guzik obiegu zamkniętego czyli jak klikam to nie słychać kliknięcia jak przy właczeniu np. klimy i nie podświetla się ten przycisk (ten prostokącik pomarańczowy w guziku). Co może być przyczyną? czy jest od tego jakiś bezpiecznik odpowiadający za ten włącznik czy ewidentnie zupełnie przypadkowo, jednocześnie siadło podświetlenie i dzialanie przycisku??
Proszę o pilną pomoc bo szyby parują a to jednak bezpieczeństwo moje i innych użytkowników :)
pozdrawiam i szczęśliwego nowego roku!!!!

07.01.13

oj widzę, że brak chętnych w nowym roku do pomocy...wszyscy chyba zmęczeni tym "wolnym"


Ostatnio edytowano 7 stycznia 2014, o 15:41 przez ryba1, łącznie edytowano 1 raz
edytowałem do jednego posta


Góra
  
 
PostNapisane: 7 stycznia 2014, o 15:33 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 listopada 2008, o 23:33
Silnik: Z18XE
Nie zauwazylem tematu :P
Moze to byc albo przypadek, ze padlo podswietlenie i obieg zamkniety ale w sumie mogloby sie cos w samym panelu regulacji sypnac.
Ja bym proponowal wyjac schowek, odpiac wtyczke od silniczka obiegu i wsadzic miernik. Na tej wtyczce caly czas jest +12/-12 w zaleznosci od rodzaju obiegu. Wsadz miernik i wciskaj przycisk. Jesli wartosci (wazne, caly czas jest 12v z tym, ze raz + a raz -) sie zmieniaja to przycisk i wtyczka jest ok. Wtedy problem w silniczku. Jesli sie nie zmienia to problem w samym panelu.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 stycznia 2014, o 16:39 
U mnie po wyjęciu schowka zauważyłem, że ramię łączące kopułkę z silniczkiem jest złamane (na końcu brak uchwytu w który można włożyć kuleczkę od kopułki). Prawdopodobnie ktoś już tam grzebał. Przechodząc do meritum, obieg wewnętrzny/zamknięty jest wtedy kiedy kopułka jest otwarta czy zamknięta ?

Pozdro


Góra
  
 
PostNapisane: 9 stycznia 2014, o 18:38 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 listopada 2008, o 23:33
Silnik: Z18XE
Obieg zamkniety = klapka otwarta.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 sierpnia 2014, o 06:22 
Witam! Jesli moge w tym samym temacie. U mnie sprawa wyglada nastepujaco. Naprawiłem klime i wymieniłem filtr kabinowy. Po włączeniu klimy wszytsko jest OK, ale gdy ją wyłączę dzieje się masakra. Cały samochód zaczyna parować po chwili troche mniej ale czuć dosłownie z nawiewu wilgotne powietrze. Nawet po godzinnej podróży przy temp. +19 juz po zmroku było widać gołym okiem pare na przedniej i bocznej szybie. Włączę klime i wszystko znika w moment, ale wyłączę klime i znowu wszystko praruje. Wczesniej nie miałem takiego problemu w zime czy na wiosne nawet jak było bardzo mokro miałem w srodku sucho. Tylko dop po naprawieniu klimatyzacji. Naprawa polegała na wymianie skraplacza.


Góra
  
 
PostNapisane: 8 sierpnia 2014, o 06:59 
Offline
Forumowicz
Forumowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 kwietnia 2009, o 12:48
Lokalizacja: Warszawa
Imię: Łukasz
Silnik: X18XE1
Może gdzieś gromadzi się wilgoć, zobacz czy nie zatkał się odpływ wody z klimy (czy kapie pod autem woda), albo może gdzieś indziej, mi np. szyby parowały jak miałem nieszczelny bagażnik i jeździłem z mokrym dywanikiem w bagażniku. Jak go uszczelniłem problem znikł. No i zobacz czy obieg wewnętrzny się nie zawiesił i czy filtr kabinowy nie jest mokry.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 sierpnia 2014, o 09:11 
Bagażnik raczej jest szczelny. Ładnie uszczelki dochodza, bardziej mnie interesuje ten odpływ wody. Ostatnio własnie sie dziwiłem, że prawie nic nie kapie pod autem;/ To może być przyczyna? Gdzie go szukać i jak go odetkać?


Góra
  
 
PostNapisane: 8 sierpnia 2014, o 15:14 
Offline
Forumowicz
Forumowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 kwietnia 2009, o 12:48
Lokalizacja: Warszawa
Imię: Łukasz
Silnik: X18XE1
Jest za nagrzewnica. Trzeba wejsc pod auto i tam jest taki gumowy dziubek sciety jak szminka. Sruby ktore go trzymaja trzymaja tez nagrzewnice


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 września 2014, o 08:40 
Offline

Dołączył(a): 14 lutego 2012, o 19:41
Imię: Michał
Silnik: Z18XE
podczepie sie pod temat.
Mam podobny problem. Wczoraj jak jechałem do Torunia lało jak jasna cholera, po krótkim czasie zaczęły parować mi szyby, więc włączyłem klimę i wszystko wróciło do normy. Ale zrobiło się zimno wyłączam klimę trochę na ciepło a z nawiewów zaczęła lecieć para jak z dymiarki na imprezie( masakra) zatrzymałem sie na stacji. Jak wziąłem na max ogrzewanie i nadmuch na 4 to jakby woda się gotowała i z nawiewów (ustawienie na szybę) leciała woda i para. Na dywanik pasażera tez leciało. Przy normalanych temperaturach i jak było sucho nie było takiego problemu. co to może byc???


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 września 2014, o 00:41 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 sierpnia 2005, o 11:03
Lokalizacja: Wrocław/Wieluń
Silnik: Z20LET
Może nagrzewnica pękła i leje w wentylację?

_________________
Leszek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 55 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL