Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 11 grudnia 2024, o 14:13

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Sprawy związane z klimatyzacją i układem chłodzenia.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 17 sierpnia 2012, o 21:56 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 lipca 2011, o 13:25
Lokalizacja: Gorzów Wlkp. / Rotterdam
Imię: Sebek
Silnik: inny
witam:)

sparwa sie tyczy ukladu chlodzenia w z20let

zauwazylem dzisiaj ze po zagrzaniu wlacza sie wentylator chlodnicy od klimy... zamiast od wodnej ??
tak ma byc czy cos jest nie tak? czy moze tzw "drugi bieg" dopiero zalacza wentylator od chlodnicy wody ?

moze ktos w swoim turbolocie pamieta jak jest u niego? :)

_________________
http://astracoupe.pl/forum/viewtopic.php?f=27&t=10976


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 18 sierpnia 2012, o 09:36 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 lipca 2011, o 13:25
Lokalizacja: Gorzów Wlkp. / Rotterdam
Imię: Sebek
Silnik: inny
sprawdzilem opcomem i opel scanerem i recznie wentylator chlodnicy wody sie wlacza.... ale nie chce po zagrzaniu :/
ale po osiagnieciu 92* wlacza sie wiatrak klimy i on robi cala robote...

ja sie poddaje, ma ktos jakies sugestie czy tak to ma dzialac? chociaz nie wydaje mi sie

_________________
http://astracoupe.pl/forum/viewtopic.php?f=27&t=10976


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 19 sierpnia 2012, o 01:51 
Offline
Forumowicz
Forumowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 listopada 2011, o 13:19
Imię: Michał
Silnik: Z18XE
Nie powinien tak działać :/
Powinno być na odwrót, najpierw wentylator wody potem klimy :)
A sprawdzałeś tą złączkę zaraz przy wentylatorze tam jest czujnik temp. ????
Może ten czujnik, takie spirale w metalowej obudowie z nawierconymi dziurami <praktycznie dotyka chłodnicy>, lubi się to wysypać ::beczy

_________________
sejo sport to jest to ....


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 19 sierpnia 2012, o 08:34 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 lipca 2011, o 13:25
Lokalizacja: Gorzów Wlkp. / Rotterdam
Imię: Sebek
Silnik: inny
z tego co u mnie pamietam to ten ze spirala jest na chlodnicy klimy
wodny nie ma zadnego "czujnika"

a czy wlasciciele LETów mogą odpalic auto... poczekac az sie zagrzeje i wlaczy wentylator i sprawdzic ktory ?
w OpelScanner widze ze po osiagnieciu 92* 12V podaje na te od klimy a tylko 0,3V na ten od wody... i kreci sie minimalnie

_________________
http://astracoupe.pl/forum/viewtopic.php?f=27&t=10976


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 31 maja 2017, o 19:58 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 kwietnia 2008, o 10:34
Lokalizacja: Gliwice
Imię: Seba
Silnik: Z20LET
Witam, ostatnio meczy mnie wentylator chlodnicy wody. A mianowicie w op comie podczas testow 1 bieg dziala ok, ale w momencie zwiekszenia na drugi, wskakuje odrazu na 5 bieg i wybija kontrolke na desce. Podczas normalnej jazdy to samo, jezeli jest upal i wentylator potrzebuje 2 biegu to wbija na 5 i blad. Wykrecalem te wszystkie oporniki i wygladaja ok. Do wtyczek napiecie tez dochodzi, ale rozne od 9 do 12V. Wie ktos jak przemierzyc taki opornik omomierzem? Czy konieczne jest wylutowanie tego rezystora, zeby go zmierzyc? Mial ktos podobny problem i go rozwiazal?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 czerwca 2017, o 10:47 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 marca 2015, o 20:55
Lokalizacja: Szczecin
Imię: Marcin
Silnik: inny
Problem raczej lezy po stronie sterownika wentylatorow. Za lewym halogenem.
Podmien na szybko z innym i sie upewnij. Czas operacyjny w okolicach 10min. 2 srubki i jedna szeroka wtyczka.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 czerwca 2017, o 20:12 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 kwietnia 2008, o 10:34
Lokalizacja: Gliwice
Imię: Seba
Silnik: Z20LET
Modul sprawdzony.. dalej to samo. Sprawdzone, wentylatory, modul, oporniki. Cos jeszcze zostalo?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 czerwca 2017, o 21:22 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 lipca 2011, o 13:25
Lokalizacja: Gorzów Wlkp. / Rotterdam
Imię: Sebek
Silnik: inny
mialem podobnie i okazala sie pierdola... bezpiecznik pod maską ten duzy
wygladal normalnie na nie przepalony, ale po zmianie ustalo

masz orginalne wiatraki czy spalowskie wkladales ? jak tak to sprawdz polaczenia

_________________
http://astracoupe.pl/forum/viewtopic.php?f=27&t=10976


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 czerwca 2017, o 15:35 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 kwietnia 2008, o 10:34
Lokalizacja: Gliwice
Imię: Seba
Silnik: Z20LET
Juz na oryginale mialem taki problem. Ok to zostaly bezpieczniki i przekaznik

dodane: 11 cze 2017, o 15:35

Przekaznik wentylatora jest w astrze?


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL