Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 27 kwietnia 2024, o 10:09

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Sprawy związane z klimatyzacją i układem chłodzenia.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
PostNapisane: 11 kwietnia 2012, o 20:37 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 kwietnia 2007, o 20:13
Lokalizacja: CGD/SB
Imię: Krzysiek
Silnik: Z20LET
Aktualny samochód: BMW X5
Koowall napisał(a):
Ale zauważyłem inny problem, mianowicie po jej włączeniu chodzi wyraźnie głośniej niż poprzednio, lekko gwiżdże także...
Co to może być ?


łożysko sprzęgła siada

_________________
https://www.facebook.com/RYBA-garage-1849542501947522/

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 kwietnia 2012, o 20:42 
Ile takie łożysko i jego wymiana może kosztować ?
Jak wymieniali cewkę to tego nie zauważyli ?


Góra
  
 
PostNapisane: 11 kwietnia 2012, o 20:46 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 kwietnia 2007, o 20:13
Lokalizacja: CGD/SB
Imię: Krzysiek
Silnik: Z20LET
Aktualny samochód: BMW X5
Koowall napisał(a):
Ile takie łożysko i jego wymiana może kosztować ?


musisz kupić całe sprzęgło.samo łożysko nie jest jako część zamienna.cena 150-250zł

_________________
https://www.facebook.com/RYBA-garage-1849542501947522/

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 kwietnia 2012, o 21:41 
znowu wydatek...ponawiam pytanko-magicy mogli przeoczyc/chcieli przeocxyc jak wymieniali mi cewke? Przeciez normalne jest ze bym to wymienil odrazu...to jak to moze byc? Teraz znow mnie skasuja za robocizne...


Góra
  
 
PostNapisane: 12 kwietnia 2012, o 09:16 
Odrazu przepraszam za post pod postem, wiem że to niezgodne z regulaminem jest, ale nie mogłem edytować poprzedniego swojego.
A czy cewka to nie to samo co sprzęgło jest ? Cewkę wymieniałem jakieś 2 tyg temu na nową...


Góra
  
 
PostNapisane: 3 maja 2012, o 13:02 
Cewka jest pod sprzęgłem, sam ją naprawiałem kilka dni temu. Koszt jaki poniosłem z odzyskaniem czynnika i ponownym nabiciem to niecałe 50pln.


Góra
  
 
PostNapisane: 6 maja 2012, o 20:49 
Cewka wymieniona, ale czynnik gdzieś ucieka sobie...
Najgorsze, że nie można zlokalizować wycieku z pomocą UV :/
Trzeba się będzie przejechać do magików co robili, niech szukają :P


Góra
  
 
PostNapisane: 6 lipca 2012, o 10:20 
Panowie odkąd mam samochód nie działa mi klima (listopad 2011) dziurawa w skraplaczu... myślę nad wymianą skraplacza i osuszacza.
Bo w sumie to nie wiem od jakiego czasu jest ta dziura i czy możliwe jest, że po dość długim czasie braku czynnika w obwodzie i nieuruchomiania klimy mogło coś dodatkowo rozszczelnić się na w układzie lub stać się z pompą klimatyzacji? Lub inne "rzeczy" pociągające za sobą koszty?


Góra
  
 
PostNapisane: 6 lipca 2012, o 12:27 
Po tak długim czasie jazdy z rozszczelnionym układem radzę w razie czego szykować się na duże koszty... W najlepszym przypadku wymienisz to co jest uszkodzone i może wszystko będzie działało.


Góra
  
 
PostNapisane: 7 lipca 2012, o 07:38 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 lutego 2010, o 23:23
Lokalizacja: Warszawa-Bemowo
Imię: Daniel
Silnik: Z20LET
Koowall napisał(a):
Cewka wymieniona, ale czynnik gdzieś ucieka sobie...
Najgorsze, że nie można zlokalizować wycieku z pomocą UV :/
Trzeba się będzie przejechać do magików co robili, niech szukają :P

Jeżeli czynnika znacznie ubywa,a nie można zlokalizować przy pomocy UV,stawiałbym na nieszczelny parownik,siedzi pod deską więc zlokalizowanie jego nieszczelności nie jest łatwe,w dobrym warsztacie można podłączyć sprężony azot i po zapodaniu ciśnienia pójdzie dym z kratek nawiewu jeżeli to parownik,przy robieniu próżni maszyną nie zawsze pokaże nieszczelnośc, jeżeli jest niewielka,wyjdzie dopiero przy odpowiednim ciśnieniu,koszt parownika org. ok 2500-3000,zamiennik ok 250,-.

_________________
Bemowo


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 lipca 2012, o 08:15 
bertoni7 napisał(a):
Po tak długim czasie jazdy z rozszczelnionym układem radzę w razie czego szykować się na duże koszty... W najlepszym przypadku wymienisz to co jest uszkodzone i może wszystko będzie działało.


Co sugerujesz, co może być w skrajnych przypadkach do wymiany lub przejrzenia?


Góra
  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL