Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 27 kwietnia 2024, o 07:03

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Sprawy związane z klimatyzacją i układem chłodzenia.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 13 lutego 2012, o 08:33 
Witam,

ostatnio wymieniałem termostat, pompę wody i rozrząd. Od tego momentu zauważyłem, że podczas jazdy (na postoju nie) ubywa gdzieś płyn chłodniczy. Pod korkiem oleju nie mam masła, nie zauważyłem także aby poziom oleju się podniósł. Jak sprawdzić samemu czy to aby nie przypadkiem UPG ? Ubytki nie występowały przed wymianą wyżej wymienionych. Ma ktoś jeszcze jakiś pomysł ?


Góra
  
 
PostNapisane: 13 lutego 2012, o 09:17 
Offline
Forumowicz
Forumowicz

Dołączył(a): 5 maja 2009, o 21:46
Lokalizacja: masz coupe ??
Silnik: Z18XE
Na serwis i oni maja testery na obecność spalin w płynie. Jak po rozrządzie to może pompo.Sprawdź węże przy trójnikach bo masz gaz. Pod dywanikami gąbki a wiadomo może to zbieg okoliczności.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 lutego 2012, o 09:31 
Pompę wymieniałem razem z rozrządem :)
Muszę sprawdzić pod dywanikami czy sucho mam, żeby tą nagrzewnicę wykluczyć.
A te trójniki jak sprawdzić ? Po prostu poobserwować na odpalonym silniku ?


Góra
  
 
PostNapisane: 13 lutego 2012, o 14:02 
Byłem u magików i stwierdzili, że cieknie leciutko z chłodnicy.
Także mam ją do wymiany niestety, bo gdzieś na narożniku prawym jest uszkodzona.
Powiedzcie mi co jest objawem tego, iż na odpalonym i nagrzanym silniku przewody od chłodnicy te grube są bardzo twarde ? Czy to nie wskazuje na UPG ?


Góra
  
 
PostNapisane: 14 marca 2012, o 22:30 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 listopada 2011, o 17:59
Lokalizacja: Głubczyce (okolice)
Imię: Łukasz
Silnik: X18XE1
U mnie problem był w trójniku z gazu wymieniłem i all ok ;)

_________________

DJMazi Astra Coupe



http://astracoupe.pl/forum/viewtopic.php?f=27&t=11767



Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 marca 2012, o 00:06 
Koowall napisał(a):
Powiedzcie mi co jest objawem tego, iż na odpalonym i nagrzanym silniku przewody od chłodnicy te grube są bardzo twarde ? Czy to nie wskazuje na UPG ?


Twarde tz co "napompowane" ?
Jeśli tak to faktycznie może to być uszczelka pod głowicą i ładuję ci kompresję w zbiornik.


Góra
  
 
PostNapisane: 21 czerwca 2012, o 09:35 
DJMazi napisał(a):
U mnie problem był w trójniku z gazu wymieniłem i all ok ;)



Mazi, pytanie laika: Czy mogłem trójnik uszkodzić przy wymianie oleju i filtrów?

Po tym jak wyjechałem z kanału komp mi wypluł inf o zbyt małym poziomie chłodziwa. Sprawdziłem i jest leciutko poniżej stanu.


Góra
  
 
PostNapisane: 21 czerwca 2012, o 09:46 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 sierpnia 2005, o 11:03
Lokalizacja: Wrocław/Wieluń
Silnik: Z20LET
Napompuj układ chłodzenia i patrz gdzie leci.

_________________
Leszek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 28 czerwca 2012, o 15:14 
Nie zauważyłem nigdzie wycieku...


Góra
  
 
PostNapisane: 28 czerwca 2012, o 21:29 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 sierpnia 2005, o 11:03
Lokalizacja: Wrocław/Wieluń
Silnik: Z20LET
Jak po mału ucieka to ciężko jest namierzyć.

_________________
Leszek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 28 czerwca 2012, o 21:44 
Jak po mału leci to skuteczne są "Uszczelniacze Chłodnicy"... wpisz na alledrogo i znajdziesz


Góra
  
 
PostNapisane: 28 czerwca 2012, o 22:14 
Offline
Forumowicz
Forumowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 kwietnia 2009, o 12:48
Lokalizacja: Warszawa
Imię: Łukasz
Silnik: X18XE1
kup nowy korek zbiornika, też miałem twarde przewody, kupiłem korek za 20pln i jest już ok. Układ ma być w lekkim nadciśnieniu ale rura przy chłodnicy ma się uginać pod uciskiem.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 czerwca 2012, o 19:23 
Dzięki. Korek mały wydatek można wymienić


Góra
  
 
PostNapisane: 29 czerwca 2012, o 19:36 
Offline
Forumowicz
Forumowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 listopada 2011, o 13:19
Imię: Michał
Silnik: Z18XE
po dobrej przejażdżce odkręć korek od płyny , jeśli zrobi psssssss <wysokie ciśnienie> to na bank uszczelka pod głowica .
Objawy powoli ubywa płyny podczas jazdy a z czasem coraz więcej, więcej dymy z wydechu <zwłaszcza siwy > .
Jak czegoś takiego nie ma to polecam rozwiązanie Damicz-a

_________________
sejo sport to jest to ....


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 czerwca 2012, o 19:38 
Michalek1708 napisał(a):
po dobrej przejażdżce odkręć korek od płyny


Nie no co Tyt mówisz, nie wolno odkręcać korka na gorącym silniku!... przecież tak można się nawet poparzyć


Góra
  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL