Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 27 kwietnia 2024, o 11:23

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Sprawy związane z klimatyzacją i układem chłodzenia.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 26 sierpnia 2011, o 15:55 
Od pewnego czasu gdy gasiłem silnik przy temp. 90 stopni i następnie odpalałem go po krótkim czasie zaświeca mi sie kontrolka chłodnicy.
Dzisaj połączyłem sie z modułem chłodzenia i wyskoczyły mi 4 błędy. Jako że nie jestem dobry z angielskiego chciałbym żeby mi ktoś objaśnił ich znaczenie.

2-Engine coolant temperature frequency out of range
12- Sucking blower motor, low input
11-malfunction
17-brak sygnału prędkości obrotowej silnika.

Warto także dodać że błędów nie dało się skasować.


Góra
  
 
PostNapisane: 26 sierpnia 2011, o 21:08 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 sierpnia 2005, o 11:03
Lokalizacja: Wrocław/Wieluń
Silnik: Z20LET
Cytuj:
2-Engine coolant temperature frequency out of range

Błędny odczyt z czujnika temperatury silnika.

Cytuj:
12- Sucking blower motor, low input

Błędny odczyt prędkości wentylatora ssącego.

Cytuj:
11-malfunction

Ciężko powiedzieć, coś jest nie tak.

Cytuj:
17-brak sygnału prędkości obrotowej silnika.

Możesz zignorować. Jak odpalisz silnik to zniknie.

_________________
Leszek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 26 sierpnia 2011, o 23:31 
Cytuj:
Błędny odczyt z czujnika temperatury silnika.

Czujnik do wymiany??
Cytuj:
Błędny odczyt prędkości wentylatora ssącego.

Wentylator do wymiany czy co innego??


Góra
  
 
PostNapisane: 27 sierpnia 2011, o 20:21 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 sierpnia 2005, o 11:03
Lokalizacja: Wrocław/Wieluń
Silnik: Z20LET
Skasuj te błędy i pojeździj trochę. Jak znowu wyskoczą to wymieniaj. Wentylator może się da naprawić, ale to elektryk musi obejrzeć.

_________________
Leszek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 27 sierpnia 2011, o 21:11 
DAN napisał(a):
Skasuj te błędy i pojeździj trochę. Jak znowu wyskoczą to wymieniaj. Wentylator może się da naprawić, ale to elektryk musi obejrzeć.

Tak jak pisałem wyżej błędów nie da sie skasować...


Góra
  
 
PostNapisane: 28 sierpnia 2011, o 01:39 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 sierpnia 2005, o 11:03
Lokalizacja: Wrocław/Wieluń
Silnik: Z20LET
Cytuj:
Tak jak pisałem wyżej błędów nie da sie skasować...

Nie da się to znaczy, że:
1. nie wiesz jak?
2. kasujesz i pojawiają się od nowa?

_________________
Leszek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 28 sierpnia 2011, o 08:38 
Tak kasuje je a one odrazu sie pojawiają od nowa...


Góra
  
 
PostNapisane: 28 sierpnia 2011, o 12:12 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 sierpnia 2005, o 11:03
Lokalizacja: Wrocław/Wieluń
Silnik: Z20LET
No to tak jak pisałem wyżej.

_________________
Leszek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL