Astra Coupé Club
http://astracoupe.pl/forum/

padnięte ogrzewanie
http://astracoupe.pl/forum/viewtopic.php?f=44&t=1031
Strona 5 z 6

Autor:  mich007 [ 6 listopada 2007, o 14:37 ]
Tytuł: 

to masz problem

Autor:  yolk [ 6 listopada 2007, o 15:55 ]
Tytuł: 

Shreq79 napisał(a):
mich007 co z tego jezeli nawet linka chodzi z calym pancerzem jak ten pancerz moge sobie palcami przytrzymac i przesuwac pokretlem(linka) i dalej jest nie tak jak powinno byc


Wszystko się zgadza ale im bardziej przesuniesz pancerz w stronę kirowcy na mocowaniu tym bardziej napinasz linkę i umożliwiasz większe otwarcie nagrzewnicy (pobaw się trochę to może znajdziesz taki punkt w którym poczujesz ciepłe powietrze). Jak to nie da rady to masz duży problem.

Autor:  Shreq79 [ 6 listopada 2007, o 22:14 ]
Tytuł: 

fakt faktem pancerz sobie luzno jest tam przytwierdzony nie wiem wlasnie czy ma on wchodzic w ta metalowa tulejke czy byc tylko za nia bo to zeby linka wypadla z tej tylejki to nie jest mozliwe w koncu to pierscien. chcialem ja na maksa wlozyc do tej tulejki ale jakos chyba nie pojadlem za duzo bo sily nie mialem :P

Autor:  nero6 [ 6 listopada 2007, o 22:15 ]
Tytuł: 

tak jak juz pisalem...
Pancerz musi byc objety ta metalowa obejma na tyle na ile sie da.
Gdy go utwierdzisz sproboj wtedy zapodac goracy nadmuch...

Autor:  Slavko [ 8 sierpnia 2008, o 21:10 ]
Tytuł: 

Niedawno wymieniałem termostat bo był padnięty, a padnięty był bo jak jechałem na trasie to wskazóweczka ani drgnęła i spalanie było większe w porównaniu do obecnego po wymianie termostatu.
Problem mam teraz z ogrzewaniem dokładnie taki że jak przekręcam pokrętło na max ciepłe powietrze to z kratek leci letnie, czytając to forum dokładnie taki problem jak opisuje mjaza i nero6 i mam takie pytanko czy ktoś może opisać krok po kroczku jak się do tej linki dobrać albo ma jakieś zdjęcia bo nigdy nie rozbierałem tego panelu i nie wiem jak się do tego zabrać
Z góry dzięki za "dokładne instrukcje"

Autor:  hay [ 25 grudnia 2009, o 02:35 ]
Tytuł: 

Identyczna sprawa u mnie, pokretlo na max a dmucha letnim. Ide jutro zdemontowac konsole i obejrzec linke, mozliwe ze jak ostatnio gmeralem tam w kablach to przypadkowo ruszylem linke. Termostat wykluczam bo ladnie trzyma 90 C.

[ Dodano: Pią 25 Gru, 2009 17:14 ]
Sprawdzilem linke, poprawilem mocowanie pancerza ta srebrna blaszka. Nic to nie dalo, dalej leci letnie powietrze. Ogolnie caly mechanizm przy pokretle dziala dobrze, nie zauwazylem tam niczego dziwnego. Moze jedna rzecz, ze jak pokretlo jest na najnizszej temperaturze i krece w gore to gdzies do 1/3 regulacji czuc wyrazny opor a potem opor zanika i jest takie tyrkanie. Dziwi mnie rowniez sam fakt przesuwania sie tej linki, praktycznie caly czerwony zakres pokretla to doslownie maly odcinek przesunietej linki. Natomiast niebieski zakres jest na oko to ze 2x dluzszy odcinek linki.

Autor:  POGODNY [ 3 lutego 2010, o 16:08 ]
Tytuł:  Re: padnięte ogrzewanie

u mnie tez jest tyrkotanie.
czy moglby ktos wytlumaczyc do czego sluzy ten zawor nagrzewnicy ktory tyrkocze?
czy jego zadaniem jest doprowadzenie plynu chlodniczego do nagrzewnicy i gdy jest zamkniety to nagrzewnica przez to jest zimna?
z tym ogrzewaniem to powazna sprawa tym bardziej ze dopadly nas mrozy takze moi drodzy " POMOCY !! :( "

Autor:  marcin87 [ 3 lutego 2010, o 19:32 ]
Tytuł:  Re: padnięte ogrzewanie

sprawdz ta linke bo miałem podobny problem a jesli nie to to moze z termostatem jest cos nie tak i to moze byc ewentualna przyczyna

Autor:  POGODNY [ 3 lutego 2010, o 19:44 ]
Tytuł:  Re: padnięte ogrzewanie

termostat napewno mam sprawny bo dobrze trzyma temperature miedzy 80-90st.
wyczytalem ze to wlasnie ten elektrozawor ma za zadanie odciac doplyw plynu chlodniczego do nagrzewnicy gdy jest ustawione na pokretle " zimno"
uwazam ze jesli linka jest w porzadku to zacial mi sie ten elektrozawor.
zastanawiam sie teraz jak spuscic plyn chlodniczy zeby go nalapac do butelek 5l bo niedawno wymienialem plyn a szkoda by bylo wyje*** tyle plynu i kupowac nowy.

Autor:  SirAdam [ 3 lutego 2010, o 20:09 ]
Tytuł:  Re: padnięte ogrzewanie

Languard napisał(a):
zastanawiam sie teraz jak spuscic plyn chlodniczy


na chlodnicy po lewej stronie na samym dole jest czerwona sruba spustowa.




Adam

Autor:  POGODNY [ 4 lutego 2010, o 07:58 ]
Tytuł:  Re: padnięte ogrzewanie

http://www.allegro.pl/item910624695_zaw ... edzin.html Zawór nagrzewnicy Opel Vectra B Omega B

czy ten zawor nagrzewnicy bedzie pasowal do astry g ?
bo to jednak wina zaworku w moim przypadku tego tyrkotania.

Autor:  POGODNY [ 4 lutego 2010, o 15:18 ]
Tytuł:  Re: padnięte ogrzewanie

tylko ze w opisie pisze tez ASTRA F!!
dlatego pytam czy do astry g tez pasuje :/

Autor:  hay [ 22 maja 2010, o 00:11 ]
Tytuł:  Re: padnięte ogrzewanie

Ponawiam pytanie do osob, ktore maja u siebie manuala. Najchetniej to sam bym u kogos sprawdzil jak chodzi pokretlo ale nie mam aktualnie takiej mozliwosci, chyba ze Winiara spotkam pod PWr :P
Konkretnie chodzi o pokretlo od ustawienia temperatury i jego dzialanie. Jak juz pisalem wyzej u mnie jest tak, ze jak pokretlo jest ustawione maksymalnie na zimno i przesuwam je to tak do 1/4 calej dlugosci czuc wyrazny opor i przesuwanie linki. Potem juz ten opor zanika i jest tylko dzwiek takiego pstrykania, jakby krecic pokretlem bez wpietej linki z tylu.
Pytanie czy u was jest tak samo czy opor wystepuje na calym zakresie regulacji pokretla?

Autor:  SirAdam [ 22 maja 2010, o 22:15 ]
Tytuł:  Re: padnięte ogrzewanie

hay napisał(a):
opor wystepuje na calym zakresie regulacji pokretla

dokladnie tak jest.



Adam

Autor:  hay [ 22 maja 2010, o 22:34 ]
Tytuł:  Re: padnięte ogrzewanie

SirAdam napisał(a):
hay napisał(a):
opor wystepuje na calym zakresie regulacji pokretla

dokladnie tak jest.

Adam


To w takim razie problem jest w lince czy w tym elektrozaworze jesli u mnie opor wystepuje tylko na kawalku zakresu regulacji?

Strona 5 z 6 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/