Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 27 kwietnia 2024, o 21:33

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Sprawy związane z klimatyzacją i układem chłodzenia.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 85 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 6 listopada 2007, o 14:37 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 lipca 2006, o 08:04
Lokalizacja: Łaziska Górne
Imię: Krzysztof
Silnik: inny
to masz problem

_________________
RPM-SERVICE - serwis ogumienia, regeneracja felg, mechanika, autoklima

www.rpm-service.pl
https://www.facebook.com/pages/RPM-SERVICE/680155875351081

ZAPRASZAM :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 listopada 2007, o 15:55 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 września 2006, o 12:16
Lokalizacja: Warszawa
Silnik: inny
Shreq79 napisał(a):
mich007 co z tego jezeli nawet linka chodzi z calym pancerzem jak ten pancerz moge sobie palcami przytrzymac i przesuwac pokretlem(linka) i dalej jest nie tak jak powinno byc


Wszystko się zgadza ale im bardziej przesuniesz pancerz w stronę kirowcy na mocowaniu tym bardziej napinasz linkę i umożliwiasz większe otwarcie nagrzewnicy (pobaw się trochę to może znajdziesz taki punkt w którym poczujesz ciepłe powietrze). Jak to nie da rady to masz duży problem.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 listopada 2007, o 22:14 
fakt faktem pancerz sobie luzno jest tam przytwierdzony nie wiem wlasnie czy ma on wchodzic w ta metalowa tulejke czy byc tylko za nia bo to zeby linka wypadla z tej tylejki to nie jest mozliwe w koncu to pierscien. chcialem ja na maksa wlozyc do tej tulejki ale jakos chyba nie pojadlem za duzo bo sily nie mialem :P


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 listopada 2007, o 22:15 
tak jak juz pisalem...
Pancerz musi byc objety ta metalowa obejma na tyle na ile sie da.
Gdy go utwierdzisz sproboj wtedy zapodac goracy nadmuch...


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 sierpnia 2008, o 21:10 
Niedawno wymieniałem termostat bo był padnięty, a padnięty był bo jak jechałem na trasie to wskazóweczka ani drgnęła i spalanie było większe w porównaniu do obecnego po wymianie termostatu.
Problem mam teraz z ogrzewaniem dokładnie taki że jak przekręcam pokrętło na max ciepłe powietrze to z kratek leci letnie, czytając to forum dokładnie taki problem jak opisuje mjaza i nero6 i mam takie pytanko czy ktoś może opisać krok po kroczku jak się do tej linki dobrać albo ma jakieś zdjęcia bo nigdy nie rozbierałem tego panelu i nie wiem jak się do tego zabrać
Z góry dzięki za "dokładne instrukcje"


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 grudnia 2009, o 02:35 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 listopada 2008, o 23:33
Silnik: Z18XE
Identyczna sprawa u mnie, pokretlo na max a dmucha letnim. Ide jutro zdemontowac konsole i obejrzec linke, mozliwe ze jak ostatnio gmeralem tam w kablach to przypadkowo ruszylem linke. Termostat wykluczam bo ladnie trzyma 90 C.

[ Dodano: Pią 25 Gru, 2009 17:14 ]
Sprawdzilem linke, poprawilem mocowanie pancerza ta srebrna blaszka. Nic to nie dalo, dalej leci letnie powietrze. Ogolnie caly mechanizm przy pokretle dziala dobrze, nie zauwazylem tam niczego dziwnego. Moze jedna rzecz, ze jak pokretlo jest na najnizszej temperaturze i krece w gore to gdzies do 1/3 regulacji czuc wyrazny opor a potem opor zanika i jest takie tyrkanie. Dziwi mnie rowniez sam fakt przesuwania sie tej linki, praktycznie caly czerwony zakres pokretla to doslownie maly odcinek przesunietej linki. Natomiast niebieski zakres jest na oko to ze 2x dluzszy odcinek linki.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 3 lutego 2010, o 16:08 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia

Dołączył(a): 21 października 2009, o 10:57
Lokalizacja: Będzin
Imię: Krystian
Silnik: inny
u mnie tez jest tyrkotanie.
czy moglby ktos wytlumaczyc do czego sluzy ten zawor nagrzewnicy ktory tyrkocze?
czy jego zadaniem jest doprowadzenie plynu chlodniczego do nagrzewnicy i gdy jest zamkniety to nagrzewnica przez to jest zimna?
z tym ogrzewaniem to powazna sprawa tym bardziej ze dopadly nas mrozy takze moi drodzy " POMOCY !! :( "


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 3 lutego 2010, o 19:32 
Offline

Dołączył(a): 25 października 2009, o 11:00
Lokalizacja: opolskie
Imię: Marcin
Silnik: Z22SE
sprawdz ta linke bo miałem podobny problem a jesli nie to to moze z termostatem jest cos nie tak i to moze byc ewentualna przyczyna


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 3 lutego 2010, o 19:44 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia

Dołączył(a): 21 października 2009, o 10:57
Lokalizacja: Będzin
Imię: Krystian
Silnik: inny
termostat napewno mam sprawny bo dobrze trzyma temperature miedzy 80-90st.
wyczytalem ze to wlasnie ten elektrozawor ma za zadanie odciac doplyw plynu chlodniczego do nagrzewnicy gdy jest ustawione na pokretle " zimno"
uwazam ze jesli linka jest w porzadku to zacial mi sie ten elektrozawor.
zastanawiam sie teraz jak spuscic plyn chlodniczy zeby go nalapac do butelek 5l bo niedawno wymienialem plyn a szkoda by bylo wyje*** tyle plynu i kupowac nowy.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 3 lutego 2010, o 20:09 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
Aktualny samochód: Mercedes-Benz
Languard napisał(a):
zastanawiam sie teraz jak spuscic plyn chlodniczy


na chlodnicy po lewej stronie na samym dole jest czerwona sruba spustowa.




Adam


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 lutego 2010, o 07:58 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia

Dołączył(a): 21 października 2009, o 10:57
Lokalizacja: Będzin
Imię: Krystian
Silnik: inny
http://www.allegro.pl/item910624695_zaw ... edzin.html Zawór nagrzewnicy Opel Vectra B Omega B

czy ten zawor nagrzewnicy bedzie pasowal do astry g ?
bo to jednak wina zaworku w moim przypadku tego tyrkotania.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 lutego 2010, o 15:18 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia

Dołączył(a): 21 października 2009, o 10:57
Lokalizacja: Będzin
Imię: Krystian
Silnik: inny
tylko ze w opisie pisze tez ASTRA F!!
dlatego pytam czy do astry g tez pasuje :/


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 22 maja 2010, o 00:11 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 listopada 2008, o 23:33
Silnik: Z18XE
Ponawiam pytanie do osob, ktore maja u siebie manuala. Najchetniej to sam bym u kogos sprawdzil jak chodzi pokretlo ale nie mam aktualnie takiej mozliwosci, chyba ze Winiara spotkam pod PWr :P
Konkretnie chodzi o pokretlo od ustawienia temperatury i jego dzialanie. Jak juz pisalem wyzej u mnie jest tak, ze jak pokretlo jest ustawione maksymalnie na zimno i przesuwam je to tak do 1/4 calej dlugosci czuc wyrazny opor i przesuwanie linki. Potem juz ten opor zanika i jest tylko dzwiek takiego pstrykania, jakby krecic pokretlem bez wpietej linki z tylu.
Pytanie czy u was jest tak samo czy opor wystepuje na calym zakresie regulacji pokretla?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 22 maja 2010, o 22:15 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
Aktualny samochód: Mercedes-Benz
hay napisał(a):
opor wystepuje na calym zakresie regulacji pokretla

dokladnie tak jest.



Adam


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 22 maja 2010, o 22:34 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 listopada 2008, o 23:33
Silnik: Z18XE
SirAdam napisał(a):
hay napisał(a):
opor wystepuje na calym zakresie regulacji pokretla

dokladnie tak jest.

Adam


To w takim razie problem jest w lince czy w tym elektrozaworze jesli u mnie opor wystepuje tylko na kawalku zakresu regulacji?


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 85 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL