Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 28 marca 2024, o 13:46

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Sprawy związane z klimatyzacją i układem chłodzenia.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 39 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3
Autor Wiadomość
PostNapisane: 25 października 2015, o 13:52 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lutego 2007, o 19:05
Lokalizacja: Goleniów
Imię: Paweł
Silnik: inny
No to mozliwe ze to wina braku dzialania takowej pompki elektrycznej. Goraca glowica i gotuje wode. A jak sie zzatrzymasz i na jalowych obrotach zostawisz by popracowal silnik tak ze 3 minuty to tez podnosi sie tak plyn. Poza tym masz turbo studozne woda wiec ono tez robi za dobra grzałke. Tez mam aktualnie takie turbo z chlodzeniem wodnym w swoim TDI ale jeszcze nei pdopialem ukladu. Ponoc dobra sprawa w zimę.
Pompke wodna musisz miec sprawna.

_________________
SHARAN 1.9 TDI AUY++++ i GOLF 1.9TDI ASZ+ by TUNE UP
Dianostyka OPEL i VAG -wszystkie modele wlacznie z najnowszymi


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 25 października 2015, o 17:14 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 listopada 2013, o 19:19
Imię: Piotr
Silnik: Z20LET
mam nadzieję że znalazłem przyczynę podnoszenia się wody. mianowicie korek od zbiorniczka wyrównawczego jest zatkany. zmieniłem na inny drożny i zobaczymy. co do tej pompy elektrycznej to na krótko jak ją zewrę to się włącza ale nie zauważyłem jej działania podczas pracy silnika ani po jego zgaszeniu jak ma to podobno mieć miejsce. może jakiś przekaźnik? wie ktoś który to jest?

_________________
MOJA COUPE : viewtopic.php?f=27&t=16776


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 25 października 2015, o 18:37 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lutego 2007, o 19:05
Lokalizacja: Goleniów
Imię: Paweł
Silnik: inny
Nie sa dze ze to wina tego korka ale spróbować zawsze mozna. Ktos kieds rzucił ta spiewke z tym korkiem i sporo osob tez o tym mowi a pare lat temu Bogumil Wargenau z tego lachał ze to smiech na sali z tym korkiem. Jedne na milion chyba sie psuje taki korek.

_________________
SHARAN 1.9 TDI AUY++++ i GOLF 1.9TDI ASZ+ by TUNE UP
Dianostyka OPEL i VAG -wszystkie modele wlacznie z najnowszymi


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 25 października 2015, o 20:03 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 listopada 2013, o 19:19
Imię: Piotr
Silnik: Z20LET
to mój jest ten 1000000 :)
jak próbowałem go jak balon napompować to ani odrobine powietrza nie przepchnąłem,a miałem drugi zapasowy i ta sama próbai powietrze przechodzi więc coś w tym jest:)
powiem szczerze że zmiana korka pomogła i teraz mam tak jak mówiłeś wcześniej. Jak postoję chwile na jałowym to mogę sobie korek odkręcić i nie wyrzuci płynu, ale wiem też że ta pompka się nie załącza i stąd pewnie moje objawy. jak na zgaszonym rozgrzanym silniku przekręce kluczyk do kontrolek i puszczę ciepły nawiew to szybko ,leci chłodne powietrze zresztą "namacalnie"wiem że pompka milczy(a działa po spięciu na krótko) :( co może być przyczyną?

_________________
MOJA COUPE : viewtopic.php?f=27&t=16776


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 27 października 2015, o 06:37 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lutego 2007, o 19:05
Lokalizacja: Goleniów
Imię: Paweł
Silnik: inny
Rozmawialem z kolesiem od tych spraw webasto itp. Pytalme o te pompki to mowil ze te bezszczotkowe sa do luftu. Te starsze byly mocno awaryjne a te nowsze juz sa nieco lepsze. Szczotkwe dysponuja lepsza wydajnoscia itd. Nie ma znaczenia z tym przpelywem 500litrow i 750 litrow. To sa te same generalnie pompki.
Jelsi ktos by potrzebowal czesci czy porady to podaje namiary: Stalowa Wola Dogrzewacze i ogrzewania postojowe; Webasto i Eberspacher, TEL. 601052155

_________________
SHARAN 1.9 TDI AUY++++ i GOLF 1.9TDI ASZ+ by TUNE UP
Dianostyka OPEL i VAG -wszystkie modele wlacznie z najnowszymi


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 27 października 2015, o 08:25 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 listopada 2013, o 19:19
Imię: Piotr
Silnik: Z20LET
Ja mam ta pompke sprawną tylko nie wiem co odpowiada za jej uruchomienie? Przekaźnik, czujnik jakis czy co?
Na krótko dziala a sama sie nie włączy

_________________
MOJA COUPE : viewtopic.php?f=27&t=16776


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 27 października 2015, o 19:06 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lutego 2007, o 19:05
Lokalizacja: Goleniów
Imię: Paweł
Silnik: inny
tego to nei wiem jak jest w LET. Musza sie koledzy wypowiedziec. Jednakze nic nei stoi bys na probe podlaczyl tak by pracowala caly czas i zrobil test drogowy.

_________________
SHARAN 1.9 TDI AUY++++ i GOLF 1.9TDI ASZ+ by TUNE UP
Dianostyka OPEL i VAG -wszystkie modele wlacznie z najnowszymi


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 27 października 2015, o 19:52 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia

Dołączył(a): 26 stycznia 2010, o 08:11
Lokalizacja: Łódź
Imię: Paweł
Silnik: inny
Za załączanie i wyłączanie pompki odpowiada przekaźnik znajdujący się w czarnej skrzynce nad sterownikiem ABS-u (zdaje się - zielony). Sygnał wysterowania wysyła sterownik główny ale nie wiem na podstawie jakiego algorytmu.
Oczywiście jako podstawę proponuję sprawdzić bezpiecznik odpowiadający za obwód pompki.
Kolega miał kiedyś padniętą pompkę ale objaw podnoszenia płynu nie występował.

_________________
Kujawiak


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 lipca 2018, o 11:28 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 listopada 2016, o 13:14
Imię: Grzegorz
Silnik: Z20LET
Odkopię temat - mam problem z ogrzewaniem, prawdopodobnie właśnie z pompką elektryczną wody. Mianowicie ustawiając nawiew na grzanie ciepłe powietrze leci tylko do momentu otwarcia termostatu, jak tylko termostat się otwiera przestaje lecieć, rurki od nagrzewnicy również przestają być gorące. Jak się zamknie termostat to grzanie wraca. Od strony grodzi węże od nagrzewnicy idą bodajże prosto do tej pompki elektrycznej, która, zgodnie z tym, co tutaj przeczytałem, ma się wyłączać po otwarciu termostatu. Jednak co wtedy z grzaniem? Z20LET, klima automatyczna.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 39 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL