Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 28 kwietnia 2024, o 15:26

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Tutaj opisujemy modyfikacje i wklejamy wykresy z hamowni.
W każdym temacie tylko jedna modyfikacja!

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 3 października 2006, o 15:47 
Dzisiaj jak to czasami bywa byl kiepski dzien dla asterki - wszystko szlo nie tak i sie walilo. Szkoda gadac. Nie bede trul o tych wszystkich problemach. Skupie sie na jednym.

Zhamowalem sie dzisiaj i takie o to kwiatki wyszly. Autko od pewnego czasu faktycznie wydawalo mi sie, ze jakos slabiej jedzie, ale na pewno nie tak jak to wyszlo na tym wykresie. Do hamowania wylaczylem esp poprzez przycisk. Co widac na wykresie, to nie musze komentowac nawet. Auto bylo dwa razy hamowane - na 4 i 5 i dwa razy to samo. Acha, co najwazniejsze, to wskaznik doladowania caly czas wskazywal ladne 0,5Bara. W jezdzie normalnej na 1 i 2 wedlug mnie nie ma zadnego pogorszenia osiagow - leca jak zwykle blyskawiczenie szybko. Trojka tez dosc szybko schodzi, ale juz jakby wolniej niz dawniej. Jednakze nie mozliwe, aby az tak wolno. Opony tez mam wieksze - 215/45 co na pewno powoduje, ze relatywnie wolniej te biegi schodza.

I oczywiscie, aby bylo najpiekniej, to auto zadnych bledow nie zglasza. Nie ma to jak zrzadzenie losu. Nie mam pojecia co z tym zrobic. Cos na pewno trzeba, tylko gdzie szukac, co mierzyc itp. bo ja pomyslow juz na nie nie mam. Acha sonda lambda jest nowa, natomiast przeplywomierz nie - moze tu szukac?

Obrazek


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 października 2006, o 16:20 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lipca 2004, o 11:58
Lokalizacja: Rzeszów
Imię: Bartek
Silnik: Z20LET
:shock: :shock: :shock:
mjaza - ustaw się z kimś z wawy i pożyć przepływkę i z hamuj qp i będzie wiadmo czy to przepływka czy nie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 października 2006, o 16:31 
Dungood podobno tez mial taki problem i wiazalo sie, to z koniecznoscia wyjecia bezpiecznika do hamowania - podobno samym przyciskiem sie w pelni nie odetnie esp. Czy moglby ktos to potwierdzic/zaprzeczyc, moze ktos nawet wie ktory bezpiecznik trzeba wyjac?

Po jesli to nie to, to faktycznie trzeba z ta przeplywka by sprobowac bo inaczej nie dojde w zyciu co jest nie tak.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 października 2006, o 21:43 
powiem ci tak mjaza .. wrzucilbym tu moj wykres z hamowni jak bylem po zakupie... - 169KM i 220 Nm .. cos kolo tego ... (wyciagali mi bezpiecznik bo przysiku jeszcze ni emialem, ale z przyciskiem nie powinno byc problemow bo co bym nie robil to ani abs'u ani TC nie mam po wylaczeniu) postanowienia byly takie ze najpierw inne rzeczy doprowadze do stanu uzywalnosci a potem moc... a moc .. hym NAPRAWIL WARIK (PS qr...a masz pesel tego ciecia? to poprosze kuzyna o kontakt (jest policjantem) badz prawnika mojej firmy aby sie poprostu ladnie przedstawil przez telefon...) jest od tego topic inny ... ale sek w tym ze to byla przeplywka... a i duzo zalezy od akumulatora ... (przyklad - probowalem sie scignac spod swiatel ... to samochod zamiast piszczec to poprostu jechal (popatrzylem na voltomierz spadl na 8V czyli pewnie w kierunku zera) po wymianie sysko ok

ps. po odlaczeniu akumulatora musialem zaprogramowac szyby ale i CENTRALNY ZAMEK na pilota !!! macie taki bajer?


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 października 2006, o 21:55 
akumulator u mnie raczej okej - napiecie ladnie podaje. Tez mysle, o tej przeplywce. Ale cholera ten samochod nie jedzie jakby mial 124 konie - nie oszukujmy sie. Starszy ma bete 170 koni i astera moja szybciej od niej jezdzi, wiec cos jest dziwnego z tym.... nash5009, jak Ci wyszlo 169, to zawsze jest cos, ale 124 - to wolnossace 2.0 ma przeciez wiecej. Ogolnie to sie tym podlamalem.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 października 2006, o 22:05 
kurde zgadaj sie z kims kto ma 2.0T i ustaw sie i bedzie wszystko wiadomo .. jak bedzi emala roznica tzn ze ok (wiadomo rozne czasy rakcji) ale jak duza to juz powazna sprawa...

kurde jak trzeba wpadaj do wrocka to ci pomoge ... !!


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 października 2006, o 22:08 
Dokladnie - tak zrobie. Ma byc zlot w sobote, to sie porowna.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 października 2006, o 22:14 
mysle ze wlasnie to jest pierwszy stopien aby cos wynioskowac i podjac kolejne kroki... obowiazkowo podziek sie infomacja o rezultacie... moze uda sie cos wspolnymi silami, chodzi oczywiscie o fundusze... moze sie uda cos zaoszczedzic na ASO i przeznaczysz na mody (mam przeczucie ze cos z ta hamownia bylo nie tak, ale to tylko przeczucie)

ps :) znowu THX to warik za save 180zl netto :)


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 października 2006, o 08:48 
Acha - zapomnialem napisac o jednej rzeczy. Nie mam wprawdzie wskaznik afr. Mam natomiast taki prosty wskaznik, ktory wskazuje mi napiecie jakie jest na seryjnej sondzie lambda - dokladnie, to wskazuje diodami ile to napiecie wynosi i czy znajduje sie w prawidlowym zakresie. I caly czas wskazuje, ze jest w prawidlowym zakresie.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 października 2006, o 17:18 
Dzisiaj porownywalem moc faktyczna mojej asterki z astra nash'a. Asterka nash'a jedzie szybciej, ale nie wiele. Tak do 100kph to prawie rowno szly. W wyzszych predkosciach juz bylo widac roznice - na korzysc nasha. Przy 170 ja jechalem z gazem w podlodze i nash mnie dochodzil powoli. Test powtorzony wielokrotnie i za kazdym razem Nash lepiej jechal. Roznica moze byc jednak nie wiem - w 20 km gdzies powiedzmy. Bede musial z ta przeplywka pokombinowac. Ale roznica jest de facto tak nie wielka, ze moze poprostu moja astra tak ma - moze turbina juz wiecej nie wydala na przyklad. Tak wiec nie mam pojecia skad taki glupi wykres z hamowni.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 października 2006, o 17:22 
Tam gdzie sie hamowalem mieli wprawdzie dosc dobra dmuchawe, ale moze temperatura w dolocie byla dosc wysoka i ECU jakos ograniczal moc?


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 października 2006, o 20:44 
mjaza napisał(a):
Dungood podobno tez mial taki problem i wiazalo sie, to z koniecznoscia wyjecia bezpiecznika do hamowania - podobno samym przyciskiem sie w pelni nie odetnie esp. Czy moglby ktos to potwierdzic/zaprzeczyc, moze ktos nawet wie ktory bezpiecznik trzeba wyjac?

Po jesli to nie to, to faktycznie trzeba z ta przeplywka by sprobowac bo inaczej nie dojde w zyciu co jest nie tak.

Mam auto Dangood'a i jest wyłacznik TC. Myśle ze z tą hamownią cos nie tak. Sam musze sie gdzies przejechac jak auto do porzadku doprowadze. Jakie sa koszty?


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 października 2006, o 21:30 
powiem tylko zebys nie jechal tam gdzie byl mjaza
bo smiac mi sie chce z tego zakladu ... 124 KM ;) SIENA BYM GO WYCIAL ;)

a tak w dosc hardcorowy ale ze smakiem i granica zdrowego rozsadku poscigalismy sie w celach testowych oczywiscie

a promotor? ceny kurde? co miasto to cena we wrocku na zadupiu 150 ... w szanujacym sie jetronicu chyba 300 albo 350...


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 października 2006, o 22:18 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 maja 2004, o 23:04
Lokalizacja: Wrocław
z autem wszystko w porządku...

nie odpiąłeś kontroli trakcji przy hamowaniu, tak jak kiedyś Dungood hamując się u Mastersa (wynik był podobny ;) nie miał wtedy jeszcze wyłącznika TC)

wyjmij następnym razem bezpiecznik, albo odepnij czujnik abs przy kole, no i zamontuj sobie wyłącznik na stałe :) każdy z tych sposobów pozwala się bezproblemowo shamować

_________________
Obrazek
Streetracing Team Wrocław | Astra Coupe Club PL


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 października 2006, o 22:24 
Ja bylem u grabowskiego na hamowni - 50zl wiec na szczescie za duzo nie stracilem. Chcialem do mastersa jechac, ale 250zl to mi sie troche duzo wydalo.


Góra
  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL