Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 28 kwietnia 2024, o 05:21

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Tutaj opisujemy modyfikacje i wklejamy wykresy z hamowni.
W każdym temacie tylko jedna modyfikacja!

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 4 grudnia 2009, o 15:23 
szary, zwiekszyla sie kompresja to trzeba i wiecej oktanow dac, na 95 mogloby wystapic spalanie stukowe. Zeby wiecej jeszcze z paliwka wyciagnac to moznaby wyprzedzic ciut zaplon


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 grudnia 2009, o 16:41 
Hmmm , nie całkiem , bo w turbo to wiadomo jak się dopompuje to jest dużo więcej powietrza do sprężenia , w n/a przy lekkim liźnięciu głowicy niekoniecznie , zwłaszcza ze temperatura otoczenia wynosiła ok 12 stopni heh. Mam poldka z silnikiem DOHC , ma głowice spuszczoną , tłoki z max garbem i nie mam problemów ze stukowym na 95


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 grudnia 2009, o 01:56 
Krzysiu wg. tego chipu co podają to gra warta świeczki, ale cena za te przyjemność.....

http://www.dbilas-dynamic.de/dbilas_eng/index.htm

ceny w Turbo systems ::kij No ale wtedy ponad 200 KM się wyrywa....


To zapewne było by lepsze od wkładki K&N ;) Tak na marginesie można by zostawić u nich w sumie tyle Pinów co dobre Coupe kosztuje, no ale coś kosztem czegoś......

Obrazek


Ostatnio edytowano 30 grudnia 2009, o 02:06 przez szary, łącznie edytowano 2 razy

Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 grudnia 2009, o 11:57 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 kwietnia 2007, o 20:13
Lokalizacja: CGD/SB
Imię: Krzysiek
Silnik: Z20LET
Aktualny samochód: BMW X5
szary napisał(a):
To zapewne było by lepsze od wkładki K&N


szary, tylko ile kosztuje wkładka K&N a ile dolot DBILAS-a.na rynku wtórnym praktycznie nie do dostania za rozsądne pieniądze

_________________
https://www.facebook.com/RYBA-garage-1849542501947522/

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 stycznia 2010, o 00:15 
Heh , gdyby nie ten chory komp i system wtrysku to pewnie bym już kminił Turbo a nie n/a , w każdym razie pasuje wreszcie jakoś zakupić dolot z 2.4 i wyspawać tego barana.


Góra
  
 
PostNapisane: 29 stycznia 2010, o 14:27 
Czekam na (foto)relacje i rezultaty! ;)


Góra
  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL