Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 27 kwietnia 2024, o 23:49

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Tutaj opisujemy modyfikacje i wklejamy wykresy z hamowni.
W każdym temacie tylko jedna modyfikacja!

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 21 listopada 2009, o 19:49 
Obrazek

Nie jest idealnie jak na zrobione mody ale widać że lepiej niż seria :)

Wynik : 152.9 km/ 5647 i 214.5Nm/4009


Ostatnio edytowano 21 listopada 2009, o 19:50 przez święty, łącznie edytowano 1 raz

Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 listopada 2009, o 19:52 
Offline

Dołączył(a): 25 października 2009, o 11:00
Lokalizacja: opolskie
Imię: Marcin
Silnik: Z22SE
tez mam w planach zrobic mody w mojej bertonce co bys mi polecił


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 listopada 2009, o 19:56 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 września 2007, o 00:41
Lokalizacja: Warszawa
Imię: Adrian
Silnik: inny
marcin87 napisał(a):
ez mam w planach zrobic mody w mojej bertonce co bys mi polecił

Ja bym Ci polecił kupienie gotowych modów i ich założenie :)
Jeden mod to jakieś 10-15 koni więcej :DD

święty napisał(a):
Wynik : 152.9 km/ 5647 i 214.5Nm/4009

Gratki, z tego co kojarzę to chyba pierwsze 2,2 z poprawioną serią.
Nie licząc Papierowskiego :lol:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 listopada 2009, o 20:02 
marcin87 poczytaj te posty:

http://astracoupe.pl/forum/viewtopic.php?t=4915&start=0

http://astracoupe.pl/forum/viewtopic.php?t=2082

Hehehehe , rozbawilo mnie kupowanie modów , chyba kupie sobie 4 :DD


Ostatnio edytowano 21 listopada 2009, o 20:04 przez święty, łącznie edytowano 1 raz

Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 listopada 2009, o 20:05 
Offline

Dołączył(a): 25 października 2009, o 11:00
Lokalizacja: opolskie
Imię: Marcin
Silnik: Z22SE
myslałem o turbo ale nie znalazłem odwaznej osoby na zrobienie mi tego a 15 koni to troche za mało ale mysle ze skozystam z twojej rady jesli mozesz napisz wiecej szczegołow na temat twojego modu


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 listopada 2009, o 20:22 
Tak jak Krzychu rozmawialiśmy ciekaw jestem ogromnie ile było przed modami. Wtedy było by na 100% wiadomo co i ile :D Ale i tak piechotką nie chodzą ;) A w dodatku jeszcze dwa bajery dojdą :D

marcin87 napisał(a):
tez mam w planach zrobic mody w mojej bertonce co bys mi polecił


A jak konkretne mody to oczywiście kompresor był swojego czasu na sprzedaż z Białegostoku, ale cena ok 4 tyś. A wówczas śmię twierdzić że od Turbo lepsze wyniki osiągnie na pewno parę koni powyżej 200 KM. Zresztą w UK takie mody były robione i chyba w DE gdzieś na stronie tyle tylko że w Speedsterze ale my mam te same jednostki


Ostatnio edytowano 21 listopada 2009, o 20:27 przez szary, łącznie edytowano 4 razy

Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 listopada 2009, o 20:34 
Tutaj konkretne mody psuje jedynie komp i jego oprogramowanie , które za dużo sprawdza co powoduje że go bardzo ciężko oszukać - tak jest np z turbo czy zmianą przepustnicy czy innych poważniejszych rzeczy. A mody swoje opisalem w tych tematach co do nich podalem linki :)

Szary - ile było nigdy nie dowiemy się ale miejmy nadzieję że będzie jeszcze lepiej :D


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 listopada 2009, o 20:49 
na jakim paliwie robiony test ?


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 listopada 2009, o 20:57 
rall napisał(a):
na jakim paliwie robiony test ?


Na lotniczym :DD

A co to takie ważne czy wlana 95 czy 98 to setne, setnych różnica jeżeli w ogólę. Ale tearz bez OT, nie rubmy koledze bałaganu z tematu.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 listopada 2009, o 21:26 
Zatankowałem verve 98 oktanów bo taka była na najbliższej stacji, najbardziej widać różnicę na Vpower Racing 99 ale nie chciało mi się po nią jechać. Następnym razem taką wleję :P


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 listopada 2009, o 21:32 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 stycznia 2008, o 13:01
Lokalizacja: Ostrołęka
Imię: Robert
Silnik: inny
wykres ok, moment fajnie rozłozony. nie wiesz czym spowodowany jest ten pik w NM przy ok 3000 rpm??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 listopada 2009, o 21:38 
właśnie większość Z22SE tak ma , prawdopodobnie tak jest dziwnie zmapowany, myślę że chip może coś pomóc


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 listopada 2009, o 10:23 
trochę biednie wyglądają przyrosty.. szczególnie, że już zauważalnie głowicę opuściłeś.. :/

wycięli mi hamownie u mnie ale koniecznie muszę zobaczyć jaka różnica u mnie na papierze
po kolektorze i wydechu..


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 listopada 2009, o 11:55 
Adolvo napisał(a):
trochę biednie wyglądają przyrosty.. szczególnie, że już zauważalnie głowicę opuściłeś.. :/


A to min powino dać około 2 KM Po za tym samo wywalenie prekata powinno przyśpieszenie po całej szerokości obrotów jakoś bardziej pokazać. Pamiętajmy to tylko dane teoretyczne-technicze na żywo całkiem inaczej może być. Poprawić powinno jak wstawisz barana i wkładkę K&N powinno coś się poczuć.


Ostatnio edytowano 22 listopada 2009, o 11:57 przez szary, łącznie edytowano 1 raz

Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 listopada 2009, o 12:41 
Na pewno odczucia są dużo większe niż to co wypluła hamownia , pewnie ten silnik przed zrobieniem głowicy nie trzymał nawet serii ... Zobaczymy co da wkładka k&n , baran na wydechu oraz docelowo kolektor z 2.4


Góra
  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL