Astra Coupé Club http://astracoupe.pl/forum/ |
|
Moja seria w LECie + w przyszlosci program http://astracoupe.pl/forum/viewtopic.php?f=37&t=5137 |
Strona 1 z 2 |
Autor: | Mefisto [ 13 sierpnia 2009, o 09:40 ] |
Tytuł: | |
No daje rade jednak Turbolot to turbolot.. teraz porządny program i będzie już bajka :) |
Autor: | ryba1 [ 13 sierpnia 2009, o 12:37 ] |
Tytuł: | |
mi to wyglada że już masz coś grzebnięte w programie |
Autor: | Zlatan [ 13 sierpnia 2009, o 12:56 ] |
Tytuł: | |
Wykres bardzo przyzwoity - zdrowa seria |
Autor: | SirAdam [ 13 sierpnia 2009, o 19:40 ] |
Tytuł: | |
winczako napisał(a): jesli efekt jego pracy nie bedzie mnie satysfakcjonował, to wgrywamy spowrotem ori mapy i nic nie płace... Wydaje mi sie, ze uczciwe podejscie.
tak jest u KAZDEGO tunera (bynajmniej w Niemczech) a co do wykresu, to gdzie jest wykres strat mocy ? bez tego to ci zrobie wykres ze seryjne turbo bedzie mialo 250KM, znasz trik z hamulcem ? Pozatym jak wszystko bylo uczciwie zrobione, to zdrowa seria. Adam |
Autor: | winczako [ 13 sierpnia 2009, o 20:24 ] |
Tytuł: | |
Nie wiem czy w polsce tez tak jest u kazdego tunera... w każdym razie gosc wyglądał na uczciwego i zakochanego w swojej pracy :). A czy uwazacie (zwracam sie do osob, ktore moga powiedziec cokolwiek racjonalnego i opartego na wiedzy o tunningu, np SirAdam i wszyscy którzy gdzies sobie robili program), ze warto sprobowac na miejscu zrobic program jesli mam taka mozliwosc? (do tego cena 1500zl) Nie znam triku z hamulcem :-( . Ale na logikę mysle, ze wykres strat mocy przy przyhamowywaniu sobie hamulcem nie będzie "równo opadający" (nie chodzi mi o linie prostą) tylko "poszarpany nie liniowo" (??). I straty będą większe niż ok 30-40KM? Sam wykres widzialem w trakcie robienia i ten po odpuszczeniu nogi z gazu byl "równy". Poza tym przy najlepszym pomiarze stałem z tyłu i swiatła stopu sie nie zapaliły :-) . Stąd mysle ze jednak gosc nie sciemnił mi wyników :) . Za to przez wyjecie bezpiecznika, metodą 2 pedałow okazuje sie ze mam 2 bledy (wczoraj jeszcze ich nie było-specjalnie sprawdzalem). :zly: P2100 i P2108... zaraz sprawdze co one oznaczaja. Kontrolka zadna sie nie swieci- ale w trakcie pomiarow swiecił sie kluczyk. Na szczescie D Dzieki panowie za komentarze :) EDIT: P2100 Throttle Actuator Control (TAC) Motor Control Circuit P2108 - Throttle Actuator Control (TAC) Module Performance groźne to?? i czy moglo powstac wlasnie podczas "hamowania"? |
Autor: | SirAdam [ 13 sierpnia 2009, o 21:19 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: A czy uwazacie (zwracam sie do osob, ktore moga powiedziec cokolwiek racjonalnego i opartego na wiedzy o tunningu, np SirAdam i wszyscy którzy gdzies sobie robili program), ze warto sprobowac na miejscu zrobic program jesli mam taka mozliwosc? (do tego cena 1500zl)
Sprobuj, jak bedzie cos nie tak, to kazesz mu skasowac i odbierzesz pieniadze. Naturalnie gwarancji, ze po xx kilometrach nie "wybuchnie" Ci silnik , nie da Cii nikt. Programy np. Klasena sa juz x-krotnie sprawdzone, a jak sie ma sprawa z programem "Twojego" tunera.....? pewnie wielu aut jeszcze nie zrobil, zebys mogl z uzytkownikami pogadac. Jakies ryzyko pozostaje zawsze. Adam |
Autor: | awake [ 18 sierpnia 2009, o 09:12 ] |
Tytuł: | |
winczako, jak to w końcu jest z tą Twoją serią? Moc i moment większy niż w serii, przyspieszenie z tego co pisałeś (i pokazywałeś) też zdecydowanie lepiej niż w serii. Może masz dojścia do paliwa rakietowego albo dolewasz jakiegoś absynta do baku? Wiesz skąd u Ciebie takie parametry? |
Autor: | ryba1 [ 18 sierpnia 2009, o 11:07 ] |
Tytuł: | |
awake napisał(a): Wiesz skąd u Ciebie takie parametry?
pewnie juz ma wgrany program tylko o tym nie wie D |
Autor: | winczako [ 18 sierpnia 2009, o 13:52 ] |
Tytuł: | |
awake, nie jest to wykluczone, ze ryba ma racje... Jednak samochod mial jak narazie tylko 2 wlascicieli przede mną. Poprzedni własciciel twierdzi, ze pytal 1 wlasciciela o jakies przerobki i podobno nic w nim nie ruszal... zwieksza prawdopodobienstwo to ze 1 wlascicielem nie byla super mloda osoba . On sam tez nic nie ruszał. samochod mial pol roku temu wymienione wszystkie mozliwe filtry i swiece, wiec byc moze po prostu jest to zdrowa seria- o to sie modlę . Bo jak nie, to wycieczka do Stefana okaze się bezsensowna strata czasu . Gdybym mial juz jakies 330-360Nm i kolo 225KM to bym nic wiecej nie planowal, a tak mam jeszcze nadzieje ze Stefan'owski magic Stage 1 do tego doprowadzi :) ps. poza tym nie wiem jakie sa swiece (mysle ze NGK), ale denerwuje mnie ta nie dokonca równa praca na jałowym biegu, wiec za niedlugo przyjda ori GM i mam nadzieje ze po problemie ps. od jakiegos czasu jezdze tylko na v-power racing- hamownia tez byla robiona na tym paliwie. Musze przyznac, ze czuje roznicę w porownaniu z pb98 z lukoila (mam dojscie i wiem, ze paliwo na 99,9% nie bylo chrzczone). |
Autor: | SirAdam [ 18 sierpnia 2009, o 17:58 ] |
Tytuł: | |
awake napisał(a): Moc i moment większy niż w serii,
kto ci to naopowiadal ? a ile ma seria ? nie mowimy tutaj teraz o tym co stoi na papierze, tylko w rzeczywistosci. Adam |
Autor: | ryba1 [ 18 sierpnia 2009, o 20:45 ] |
Tytuł: | |
SirAdam napisał(a): nie mowimy tutaj teraz o tym co stoi na papierze, tylko w rzeczywistosci.
to jak sprawdzić rzeczywistą moc???? |
Autor: | Polus [ 18 sierpnia 2009, o 20:50 ] |
Tytuł: | |
ryba1 napisał(a): to jak sprawdzić rzeczywistą moc???? hamownia
|
Autor: | ryba1 [ 18 sierpnia 2009, o 21:10 ] |
Tytuł: | |
Polus napisał(a): ryba1 napisał(a): to jak sprawdzić rzeczywistą moc???? hamowniato ja wiem.winczako też był na hamowni i moc też nie jest rzeczywista |
Autor: | SirAdam [ 18 sierpnia 2009, o 21:24 ] |
Tytuł: | |
ryba1, cos pogmatwales, moc jest rzeczywista, i ja to wiem ale kolega awake, napisal ze moc jest wieksza niz seria dlatego zapytalem go czy wie ile RZECZYWISCIE mocy ma Turbo Coupe. Bo z moich informacji to moc SERYJNA ponizej 208 KM i ponizej 280 Nm raczej sie nie trafiala. Na papierze stoi co innego, ale kogo to interesuje. Rozumiesz teraz o co mi chodzilo ? Adam |
Strona 1 z 2 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |