Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 27 kwietnia 2024, o 16:38

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Tutaj opisujemy modyfikacje i wklejamy wykresy z hamowni.
W każdym temacie tylko jedna modyfikacja!

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 6 czerwca 2009, o 19:10 
Korzystając z dzisiejszego dyno-day w Łodzi shamowałem złotą :) Możliwe,że takie osiągi są w aucie z seryjnym softem?Pytam,bo auto mam od niedawna,a poprzedni właściciel nie wiedział czy coś było grzebane w sofcie.Skąd się wzięło dodatkowe 50Nm? :O :)

Obrazek


Ostatnio edytowano 6 czerwca 2009, o 19:13 przez Prozaq, łącznie edytowano 4 razy

Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 czerwca 2009, o 19:24 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 kwietnia 2007, o 20:13
Lokalizacja: CGD/SB
Imię: Krzysiek
Silnik: Z20LET
Aktualny samochód: BMW X5
wygląda na że masz zdrową serie :D

_________________
https://www.facebook.com/RYBA-garage-1849542501947522/

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 czerwca 2009, o 20:09 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 sierpnia 2005, o 11:03
Lokalizacja: Wrocław/Wieluń
Silnik: Z20LET
Też stawiam na zdrową serie. Jaki masz przebieg?
Szkoda, że nie ma wykresu doładowania.

_________________
Leszek


Ostatnio edytowano 6 czerwca 2009, o 20:11 przez DAN, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 czerwca 2009, o 20:17 
DAN napisał(a):
Też stawiam na zdrową serie. Jaki masz przebieg?
Szkoda, że nie ma wykresu doładowania.

Przebieg 96tys.Na wskaźniku pompuje do 1,5 bara.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 czerwca 2009, o 20:34 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 sierpnia 2005, o 11:03
Lokalizacja: Wrocław/Wieluń
Silnik: Z20LET
Cytuj:
Przebieg 96tys.Na wskaźniku pompuje do 1,5 bara.

1,5???? Tyle to nawet na Stage 1 turbo nie pompuje, czyli wychodzi, że coś było grzebane.

_________________
Leszek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 czerwca 2009, o 20:54 
No proste, że było coś dłubane, kto w serii ma 300 NM? Poza tym kolega ma dodatkowe 3 zegary, jeśli dobrze pamiętam, których przy serii się raczej nie zakłada... Doładownie na seryjnej turbince trochę ryzykowne i przyrost mocy też nie za duży.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 czerwca 2009, o 23:05 
DAN napisał(a):
Cytuj:
Przebieg 96tys.Na wskaźniku pompuje do 1,5 bara.

1,5???? Tyle to nawet na Stage 1 turbo nie pompuje, czyli wychodzi, że coś było grzebane.

Pomyliłem się za co przepraszam,pompuje do jednego bara,troche mi się wyskalowanie wskaźnika przesunęło :oops: Silnik wydaje mi się,że jest seria oprócz wkładki K&N.Niedługo zaczne kopać nieco w tym silniku to będe wiedział co jest grane. :)


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 czerwca 2009, o 23:11 
Jeśli nie masz zmienionego softu to ten moment jest imponujący.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 czerwca 2009, o 00:01 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 sierpnia 2005, o 11:03
Lokalizacja: Wrocław/Wieluń
Silnik: Z20LET
Może przekręcone śrubki na WG, bo na serii jest 0,8.
No, ale moment rzeczywiście ładnie wyszedł.

_________________
Leszek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 czerwca 2009, o 01:49 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
Aktualny samochód: Mercedes-Benz
to zapytaj tego co ten wykres robil, jak on doszedl do 60KM straty na kolach ? :O
Jakby to byl 4x4 to jeszcze bym sie zgodzil, ale przy FWD ?




Adam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 czerwca 2009, o 09:30 
SirAdam napisał(a):
to zapytaj tego co ten wykres robil, jak on doszedl do 60KM straty na kolach ? :O
Jakby to byl 4x4 to jeszcze bym sie zgodzil, ale przy FWD ?
Adam

Co w tym dziwnego,że jest taka strata na kołach?W moim popprzednim samochodzie moc było rzędu 100kM,a strata mocy na kołach to 30% ogólnej.Hamownia jest obciążeniowa maha,shamowaliśmy tam z klubu ze 30samochodów wielokrotnie tych samych i wyniki były powtarzalne.Piszę tylko tak dla rozwiania wątpliwości,nie potrzebuję nic nikomu udowadniać. :) Poniżej wykres mojego poprzedniego auta,gdzie strata mocy na kołach jest rzędu 30%.Pozdrawiam,Prozaq. :)
Obrazek


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 czerwca 2009, o 18:17 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lutego 2007, o 19:05
Lokalizacja: Goleniów
Imię: Paweł
Silnik: inny
Im wieksza moc silnika tym wieksza strata. Do tego hamownia hamowni nierowna ( nie mowie tu o roznicach miedzy inercyjna a obciazeniowa) tylko ogolnie. A tak na marginesie to europa podaje moc silnika a ameryka w WHP na kołach co jest chyba bardziej realne. Ja tam wole jednak przelicznik mocy do wagi.

_________________
SHARAN 1.9 TDI AUY++++ i GOLF 1.9TDI ASZ+ by TUNE UP
Dianostyka OPEL i VAG -wszystkie modele wlacznie z najnowszymi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 czerwca 2009, o 19:47 
wesol napisał(a):
Ja tam wole jednak przelicznik mocy do wagi.

Zgadza się,wykres drugi który wkleiłem był mojego Seicento 1,2 16v,auto z wagą ok.800kg co przy tak korzystnym stosunku mocy do masy powoduje,że w sprincie do 100km/h w porównaniu do Astry jest tylko sekunda różnicy,a w sprincie na 400m astra wykręca ok. 16s z włączonym tc,dla ciekawości Seicento pokonuje ten dystans w czasie 16,9s(pomiary robione tym samym g-techem pro).Jest to bardzo niewielka różnica biorąc pod uwagę ,że Turbo posiada trzykrotnie większy moment obrotowy(tak dla ciekawostki). :)


Góra
  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 13 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL