Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 22 sierpnia 2019, o 15:10

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Tutaj opisujemy modyfikacje i wklejamy wykresy z hamowni.
W każdym temacie tylko jedna modyfikacja!

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Wykes Z22SE
PostNapisane: 29 października 2014, o 14:17 
Dzisiaj wpadłem do hamowni sprawdzić co tam drzemie w stajni :) I cóż, okazało się, że od produkcji ubyło 3,5KM, ale moment w zasadzie pozostał ten sam. W samochodzie mam wycięte obydwa katy, zaślepiony EGR, środkowy Bossal'a + końcowy Ultera (ale te części wydechu raczej nie wpływają na moc). Ciekawe czy bez tych "modyfikacji" moc byłaby mniejsza czy większa hm?

Powyżej 5000rpm niestety olej zaczął wydobywać się z wydechu w postaci dużej chmury dymu. Ziomek powiedział, że pada kompresja na tłokach, prawda to? I oczywiście zalecał, aby nie piłować go powyżej 5000rpm.

Co sądzicie o tym wykresie?

Obrazek

P.S Jakie powinno być ciśnienie na tłokach w Z22SE?


Góra
  
 
 Tytuł: Re: Wykes Z22SE
PostNapisane: 29 października 2014, o 15:50 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 marca 2014, o 15:52
Lokalizacja: Gdynia
Silnik: Z22SE
Ja niebawem jadę zweryfikować mój po wywaleniu pre-cata i podmianie głównego dodatkowo sprawdzę jaka różnica na LPG.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Wykes Z22SE
PostNapisane: 29 października 2014, o 17:02 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lutego 2007, o 19:05
Lokalizacja: Goleniów
Imię: Paweł
Silnik: inny
nie jest zle nie ma co narzekac. Skoro tak mowi to pewnie cos tam wie w tej materii. Nie sa zli chlopaki z TC.

hehe ale taki niuton mam u siebie przy 1500 obr. Szkoda troche ze osiagajac te 140 koni to masz juz dalej nie krecic. 147 KM powinienes miec przy 5800 obr a tu troszke juz spada wiec moze cos w tym jest.

_________________
SHARAN 1.9 TDI AUY++++ i GOLF 1.9TDI ASZ+ by TUNE UP
Dianostyka OPEL i VAG -wszystkie modele wlacznie z najnowszymi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Wykes Z22SE
PostNapisane: 29 października 2014, o 19:12 
Sugerujesz, że taki moment powinien u mnie wcześniej startować?
Jeśli sprawdzę kompresję i będzie poniżej normy to oznacza, że silnik powoli będzie się kończył? Bo tego już naprawić się nie da, nie?

wesol, czym jeździsz tak w ogóle xd?


Góra
  
 
 Tytuł: Re: Wykes Z22SE
PostNapisane: 30 października 2014, o 06:35 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lutego 2007, o 19:05
Lokalizacja: Goleniów
Imię: Paweł
Silnik: inny
raczej sharancza smigam ale i golfem tez. Oba w tdi PD

Tak tylko sobie porównalem do swojego wykresu. Inna charakterystyka w dieslu a inna w benzynie. I tak 2.2 ma niuton dosc wczesny i bym powiedzial ze nawet sporawy. Kompresja raczje nic nie pokaze. Po pierwsze sa spore widelki w instrukcjach GM a po drugie kompresje sprawdzisz na kreceniu rozrusznikiem wiec to ma sie ni jak do teog co sie dzieje przy mega cisnieniach jakie panuja na wysokich obrotach.
Moze wtryski sie nie wyrabiaja na wysokich obrotach bo maja tylko ulamek sekundy na pdanie paliwa.

_________________
SHARAN 1.9 TDI AUY++++ i GOLF 1.9TDI ASZ+ by TUNE UP
Dianostyka OPEL i VAG -wszystkie modele wlacznie z najnowszymi


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL