Astra Coupé Club http://astracoupe.pl/forum/ |
|
Stage 1 DAN http://astracoupe.pl/forum/viewtopic.php?f=37&t=4631 |
Strona 3 z 4 |
Autor: | ryba1 [ 6 kwietnia 2013, o 19:21 ] |
Tytuł: | Re: Stage 1 DAN |
krzysiek44 napisał(a): Jestem ciekaw jak podniesiesz ciśnienie na listwie wtryskowej czy wtryski dadzą radę na tym programie. jak da wtryski z LEH-a to nie będzie problemu.pompa tez chyba da radę |
Autor: | DAN [ 6 kwietnia 2013, o 23:20 ] |
Tytuł: | Re: Stage 1 DAN |
krzysiek44 napisał(a): Jestem ciekaw jak podniesiesz ciśnienie na listwie wtryskowej czy wtryski dadzą radę na tym programie. Podniesienie ciśnienia chyba nic nie da, bo to wtryski są wąskim gardłem. Ale ja tam się nie znam. |
Autor: | mariocccp [ 7 kwietnia 2013, o 08:11 ] |
Tytuł: | Re: Stage 1 DAN |
Podniesienie ciśnienia paliwa zwiększy wydajność wtrysków i u Ciebie powinno pozwolić osiągnąć ten lepszy wynik przy mniejszym egt. Prosty kalkulator http://www.boosttown.com/engine/fuel_pr ... ulator.php Tylko nie pamiętam jak z pompą paliwa u was czy daje 4 bary. |
Autor: | Doktor29 [ 7 kwietnia 2013, o 08:21 ] |
Tytuł: | Re: Stage 1 DAN |
nie daje 4 barow.... wg producenta ok 3,8 lepiej wtryski wstawic.. przy seryjnym regulatorze 3,3 bara wtryski z LEHa beda mialy wydajnosc prawie 500cm3 |
Autor: | wesol [ 7 kwietnia 2013, o 08:32 ] |
Tytuł: | Re: Stage 1 DAN |
lepiej wtryski dac wieksze. Łatwiej pozniej ogarnac to przy strojeniu. przy podnioszeniu cisnienia czasami wychodza rozne cyrki. |
Autor: | DAN [ 7 kwietnia 2013, o 12:04 ] |
Tytuł: | Re: Stage 1 DAN |
Trochę pewnie można podnieść, ale jak się za dużo da to wtryski będą lały, a nie rozpylały. Na razie to muszę trochę tak pojeździć, a potem się zobaczy. |
Autor: | SirAdam [ 26 kwietnia 2013, o 01:51 ] |
Tytuł: | Re: Stage 1 DAN |
Wtryski z LEH-a i zmien pompe na Walbro, bo orig. na stale nie da rady. Nie oszczedzaj na pompie bo pozniej pozalujesz. Posluchaj starego dziada co nie ma o niczym pojecia Adam |
Autor: | wesol [ 26 kwietnia 2013, o 05:36 ] |
Tytuł: | Re: Stage 1 DAN |
co do pompy to nie chce mi sie wierzyc ze miala by nie wydolic. Ta sama pompka paliwa siedzi w Z32SE i w 2.8T w tych viki policyjnych a takz eta sama pompka jest w np 1.8. Wiem bo to sprawdzalem i zamienialem miedzy sobą. Pobawcie sie pompka paliwa i podlaczcie ja na kabelkach np do widerka z ciecza to zobaczycie jak sika paliwem. Można dzieciaki straszyc z osiedla. |
Autor: | mariocccp [ 26 kwietnia 2013, o 07:32 ] |
Tytuł: | Re: Stage 1 DAN |
Jeśli masz na myśli 1.8 n/a to jest na 100% inna pompa niż w z20let |
Autor: | Doktor29 [ 26 kwietnia 2013, o 11:29 ] |
Tytuł: | Re: Stage 1 DAN |
pompa seryjna starcza do 300KM spokojnie ... wg np courtenaysport |
Autor: | DAN [ 28 kwietnia 2013, o 21:07 ] |
Tytuł: | Re: Stage 1 DAN |
SirAdam napisał(a): Wtryski z LEH-a i zmien pompe na Walbro, bo orig. na stale nie da rady. Nie oszczedzaj na pompie bo pozniej pozalujesz. Tak łatwo nie będzie, bo jeszcze musiałbym wydech i icka zrobić. Na razie tak pojeżdże, a później zobaczymy. |
Autor: | SirAdam [ 29 kwietnia 2013, o 00:15 ] |
Tytuł: | Re: Stage 1 DAN |
Jak wydech nie wydoli - bedzie mniej PS Jak IC nie wydoli - bedzie mniej PS Jak pompa nie wydoli - bedzie zlom Kolejnosc modow jest tutaj wazna Adam |
Autor: | ryba1 [ 29 kwietnia 2013, o 06:43 ] |
Tytuł: | Re: Stage 1 DAN |
DAN napisał(a): bo jeszcze musiałbym wydech i icka zrobić. przecież masz wydech zrobiony |
Autor: | Doktor29 [ 7 listopada 2014, o 22:46 ] |
Tytuł: | Re: Stage 1 DAN |
czemu tak spada moc przy 5400 Obr ? |
Strona 3 z 4 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |