Astra Coupé Club
http://astracoupe.pl/forum/

Stage 1 DAN
http://astracoupe.pl/forum/viewtopic.php?f=37&t=4631
Strona 1 z 4

Autor:  DAN [ 18 maja 2009, o 14:30 ]
Tytuł:  Stage 1 DAN

Jako, że odwiedziłem Oberhausen to się pochwalę.
Chociaż w sumie nie bardzo jest czym, bo powinno być lepiej. :(

Obrazek

RunFile_002.dlf - 15.05.2009 12:23:50 Testlauftyp: NG Run Conditions: 22,14 C, 1007,29 Mbar, Luftfeuchte: 51%, EG: 0,99
Serie Eingangsmessung
Max Power = 183,05 Max Clutch Power = 199,58 Max Torque = 251,79 Max *P1 = 0,69
135524km, alles Serie


RunFile_005.dlf - 15.05.2009 13:17:08 Testlauftyp: NG Run Conditions: 24,48 C, 1009,62 Mbar, Luftfeuchte: 40%, EG: 0,99
Stufe-1
Max Power = 195,81 Max Clutch Power = 209,52 Max Torque = 324,89 Max *P1 = 1,10
135524km, alles Serie


Niestety turbo po 135tys. nie wyciągnie już 1,4bara.

PS. Nie myślałem, że seria tak ładnie trzyma parametry.

Autor:  Lobuziak [ 18 maja 2009, o 17:15 ]
Tytuł: 

Sprawdzaliście ustawienie actuatora? Zerknij na mój temacik może jak podkrecisz o obrót lub dwa coś się poprawi? Tylko ostrożnie i zapamiętaj bieżące ustawienie. Jak masz miernik doładowania to będzie wszystko widać. Ja mam przebiegu 145 tys i wygląda na to że actuator wymięka...
Czy zaworki sterujące ciśnieniem BCS są ok? Zwykle wymienia sie je przy problemach z doladowaniem... też wymienilem dla pewności.. nie są takie drogie...

Mocy Przybywaj!!! :DD

Pozdrawiam
Lobuziak

Autor:  DAN [ 18 maja 2009, o 17:49 ]
Tytuł: 

Lobuziak napisał(a):
może jak podkrecisz o obrót lub dwa coś się poprawi

Taki jest plan, żeby go jeszcze trochę podkręcić. Chociaż w sumie Stephan go ustawiał, a on chyba wie co robi :D

Lobuziak napisał(a):
Czy zaworki sterujące ciśnieniem BCS są ok?

A co to jest i gdzie się znajduje?

Autor:  Lobuziak [ 18 maja 2009, o 19:06 ]
Tytuł:  BCS - Boost Control Solenoid i DV Diverter Valve

DAN napisał(a):
Lobuziak napisał(a):
Czy zaworki sterujące ciśnieniem BCS są ok?

A co to jest i gdzie się znajduje?


BCS (Boost Control Solenoid) popularny temat na forum AOC - polecam search

tak wygląda mój stary BCS:
Obrazek
Jeden znajduje się na turbince i można go dość prosto wymienić samemu, drugi siedzi za silnikiem i troszkę trudniej się do niego dostać - podobno lepiej od dołu.

Numerki części są inne niż starych oryginalnych i kompatybilne chyba z Z20LEH,LER,LEL
przód: nr częsci 55557806 ( katalogowy "58 50 129" )
tyl: 55557829 ( katalogowy "8 50 441")

Wracając do głównego tematu, jeszcze można sprawdzić szczelność przewodów podciśnienia i sprawność membrany DV (Diverter Valve) w turbince ale to chyba raczej praca dla mechanika, można dokupić nową membrane (search AOC) i wymienić, albo kupić całkiem nowy DV tłoczkowy

Pozdrawiam
Lobuziak

Autor:  Pawulon [ 18 maja 2009, o 20:54 ]
Tytuł: 

DAN napisał(a):
Jako, że odwiedziłem Oberhausen to się pochwalę.


Sorki z gory za offtopa, ale DAN szkoda ze nie daleś znać ze sie wybierasz zorganizowali byśmy jakiegoś małego spota po tej stronie granicy.

Autor:  DAN [ 19 maja 2009, o 09:24 ]
Tytuł: 

Lobuziak napisał(a):
albo kupić całkiem nowy DV tłoczkowy

Można go w ogóle wymienić? Myślałem, że on jest zintegrowany z turbiną.

Pawulon napisał(a):
szkoda ze nie daleś znać ze sie wybierasz

Ech, wszystko odbyło się praktycznie z dnia na dzień, bo u Stephana ciężko z terminami.

Autor:  Lobuziak [ 19 maja 2009, o 10:27 ]
Tytuł: 

DAN napisał(a):
Lobuziak napisał(a):
albo kupić całkiem nowy DV tłoczkowy

Można go w ogóle wymienić? Myślałem, że on jest zintegrowany z turbiną.

Jest zamocowany na turbince ale wymienić można. Trzeba odkręcić 3 śruby ampulowe, ale dostęp jest dość trudny...
Zestaw naprawczy (membrana, sprężynka) można kupić w www.aet-turbos.co.uk jak w tym info, a może i u nas w jakiejś firmie regenrującej turbinki KKK...

polecam search AOC z wyrażeniem "diaphragm" czy "diverter valve"

Pozdrawiam
Lobuziak

Autor:  DAN [ 4 lipca 2012, o 12:10 ]
Tytuł:  Re: Stage 1 DAN

Na zlocie przydarzyła się hamownia, więc się pochwalę.
Obrazek

Setup jest niestety trochę rozdupcony:
Soft pod turbo LET i seryjny wydech, a założone jest LEH i wydech 2,5" przelot. Reszta gratów seryjna.

Niestety nie wiem jakie było doładowanie, bo wskaźnik ciągle leży w szafie :(

Autor:  Lobuziak [ 4 lipca 2012, o 12:43 ]
Tytuł:  Re: Stage 1 DAN

Gdzieś przy 4700rpm moment leci na łeb na szyję w dół ... może za ciepłe powietrze było na hamowni i cofa zapłon...

Lobuziak

Autor:  DAN [ 4 lipca 2012, o 13:03 ]
Tytuł:  Re: Stage 1 DAN

Ciepło było, ale nawiew też dobry był. Z drugiej strony to ICek jest seryjny.
Właśnie dlatego brakuje mi doładowania.

Autor:  Boro [ 4 lipca 2012, o 19:36 ]
Tytuł:  Re: Stage 1 DAN

ja bym też poszukał przyczyny w seryjnym jak mniemam WG i DV

Autor:  DAN [ 4 lipca 2012, o 19:54 ]
Tytuł:  Re: Stage 1 DAN

No właśnie wykres doładowania by wszystko wyjaśnił.

Autor:  DAN [ 5 kwietnia 2013, o 20:25 ]
Tytuł:  Re: Stage 1 DAN

Dzisiaj asterka została trochę "wymęczona" :D
A skończyło się tak:
Obrazek

Niestety to jest max przy seryjnych wtryskach i icku.

Autor:  ryba1 [ 5 kwietnia 2013, o 20:48 ]
Tytuł:  Re: Stage 1 DAN

DAN mi się wydaje że nie zły jak w sumie serie po za turbem z LEH-a

Autor:  DAN [ 5 kwietnia 2013, o 20:58 ]
Tytuł:  Re: Stage 1 DAN

W sumie nie spodziewałem się, że tyle wyjdzie. No ale teraz muszę pilnować egt.

Strona 1 z 4 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/