Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 28 marca 2024, o 21:33

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Tutaj opisujemy modyfikacje i wklejamy wykresy z hamowni.
W każdym temacie tylko jedna modyfikacja!

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 50 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Stage 1 DAN
PostNapisane: 18 maja 2009, o 14:30 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 sierpnia 2005, o 11:03
Lokalizacja: Wrocław/Wieluń
Silnik: Z20LET
Jako, że odwiedziłem Oberhausen to się pochwalę.
Chociaż w sumie nie bardzo jest czym, bo powinno być lepiej. :(

Obrazek

RunFile_002.dlf - 15.05.2009 12:23:50 Testlauftyp: NG Run Conditions: 22,14 C, 1007,29 Mbar, Luftfeuchte: 51%, EG: 0,99
Serie Eingangsmessung
Max Power = 183,05 Max Clutch Power = 199,58 Max Torque = 251,79 Max *P1 = 0,69
135524km, alles Serie


RunFile_005.dlf - 15.05.2009 13:17:08 Testlauftyp: NG Run Conditions: 24,48 C, 1009,62 Mbar, Luftfeuchte: 40%, EG: 0,99
Stufe-1
Max Power = 195,81 Max Clutch Power = 209,52 Max Torque = 324,89 Max *P1 = 1,10
135524km, alles Serie


Niestety turbo po 135tys. nie wyciągnie już 1,4bara.

PS. Nie myślałem, że seria tak ładnie trzyma parametry.

_________________
Leszek


Ostatnio edytowano 18 maja 2009, o 14:31 przez DAN, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 maja 2009, o 17:15 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 maja 2006, o 22:33
Lokalizacja: Warszawa
Silnik: Z20LET
Sprawdzaliście ustawienie actuatora? Zerknij na mój temacik może jak podkrecisz o obrót lub dwa coś się poprawi? Tylko ostrożnie i zapamiętaj bieżące ustawienie. Jak masz miernik doładowania to będzie wszystko widać. Ja mam przebiegu 145 tys i wygląda na to że actuator wymięka...
Czy zaworki sterujące ciśnieniem BCS są ok? Zwykle wymienia sie je przy problemach z doladowaniem... też wymienilem dla pewności.. nie są takie drogie...

Mocy Przybywaj!!! :DD

Pozdrawiam
Lobuziak

_________________
2.0T ~300KM 460NM VXRTurbo Court'sFMIC El-tec(Downpipe3"+Exchaust2,5"+TopHat2,5"+PowerPipe+1.9CDTIAirboxPipe) IntakeCerMetCoated ForgeDV+Actuator BastuckFlywheel HelixClutch TaroxF2000 FerodoDS2500 Court'sBraidedBrakeHoses MotulRBF660 KWV3 YokoAD08 WhitelineRARB+FARB PolyBushes VibraTechnicsEngineMounts QuaifeATBLSD WalbroGss342 NGKBKR7EIX OilRestrictorBolt ThermalGasket AlloyPulley


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 maja 2009, o 17:49 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 sierpnia 2005, o 11:03
Lokalizacja: Wrocław/Wieluń
Silnik: Z20LET
Lobuziak napisał(a):
może jak podkrecisz o obrót lub dwa coś się poprawi

Taki jest plan, żeby go jeszcze trochę podkręcić. Chociaż w sumie Stephan go ustawiał, a on chyba wie co robi :D

Lobuziak napisał(a):
Czy zaworki sterujące ciśnieniem BCS są ok?

A co to jest i gdzie się znajduje?

_________________
Leszek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 18 maja 2009, o 19:06 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 maja 2006, o 22:33
Lokalizacja: Warszawa
Silnik: Z20LET
DAN napisał(a):
Lobuziak napisał(a):
Czy zaworki sterujące ciśnieniem BCS są ok?

A co to jest i gdzie się znajduje?


BCS (Boost Control Solenoid) popularny temat na forum AOC - polecam search

tak wygląda mój stary BCS:
Obrazek
Jeden znajduje się na turbince i można go dość prosto wymienić samemu, drugi siedzi za silnikiem i troszkę trudniej się do niego dostać - podobno lepiej od dołu.

Numerki części są inne niż starych oryginalnych i kompatybilne chyba z Z20LEH,LER,LEL
przód: nr częsci 55557806 ( katalogowy "58 50 129" )
tyl: 55557829 ( katalogowy "8 50 441")

Wracając do głównego tematu, jeszcze można sprawdzić szczelność przewodów podciśnienia i sprawność membrany DV (Diverter Valve) w turbince ale to chyba raczej praca dla mechanika, można dokupić nową membrane (search AOC) i wymienić, albo kupić całkiem nowy DV tłoczkowy

Pozdrawiam
Lobuziak

_________________
2.0T ~300KM 460NM VXRTurbo Court'sFMIC El-tec(Downpipe3"+Exchaust2,5"+TopHat2,5"+PowerPipe+1.9CDTIAirboxPipe) IntakeCerMetCoated ForgeDV+Actuator BastuckFlywheel HelixClutch TaroxF2000 FerodoDS2500 Court'sBraidedBrakeHoses MotulRBF660 KWV3 YokoAD08 WhitelineRARB+FARB PolyBushes VibraTechnicsEngineMounts QuaifeATBLSD WalbroGss342 NGKBKR7EIX OilRestrictorBolt ThermalGasket AlloyPulley


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 maja 2009, o 20:54 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 grudnia 2008, o 01:28
Lokalizacja: ZGR/ szczecin/ Bochum
Imię: Pawel
Silnik: Z20LET
DAN napisał(a):
Jako, że odwiedziłem Oberhausen to się pochwalę.


Sorki z gory za offtopa, ale DAN szkoda ze nie daleś znać ze sie wybierasz zorganizowali byśmy jakiegoś małego spota po tej stronie granicy.

_________________
Trzeba mieć paliwo w żyłach, ale i olej w głowie !!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 maja 2009, o 09:24 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 sierpnia 2005, o 11:03
Lokalizacja: Wrocław/Wieluń
Silnik: Z20LET
Lobuziak napisał(a):
albo kupić całkiem nowy DV tłoczkowy

Można go w ogóle wymienić? Myślałem, że on jest zintegrowany z turbiną.

Pawulon napisał(a):
szkoda ze nie daleś znać ze sie wybierasz

Ech, wszystko odbyło się praktycznie z dnia na dzień, bo u Stephana ciężko z terminami.

_________________
Leszek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 maja 2009, o 10:27 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 maja 2006, o 22:33
Lokalizacja: Warszawa
Silnik: Z20LET
DAN napisał(a):
Lobuziak napisał(a):
albo kupić całkiem nowy DV tłoczkowy

Można go w ogóle wymienić? Myślałem, że on jest zintegrowany z turbiną.

Jest zamocowany na turbince ale wymienić można. Trzeba odkręcić 3 śruby ampulowe, ale dostęp jest dość trudny...
Zestaw naprawczy (membrana, sprężynka) można kupić w www.aet-turbos.co.uk jak w tym info, a może i u nas w jakiejś firmie regenrującej turbinki KKK...

polecam search AOC z wyrażeniem "diaphragm" czy "diverter valve"

Pozdrawiam
Lobuziak

_________________
2.0T ~300KM 460NM VXRTurbo Court'sFMIC El-tec(Downpipe3"+Exchaust2,5"+TopHat2,5"+PowerPipe+1.9CDTIAirboxPipe) IntakeCerMetCoated ForgeDV+Actuator BastuckFlywheel HelixClutch TaroxF2000 FerodoDS2500 Court'sBraidedBrakeHoses MotulRBF660 KWV3 YokoAD08 WhitelineRARB+FARB PolyBushes VibraTechnicsEngineMounts QuaifeATBLSD WalbroGss342 NGKBKR7EIX OilRestrictorBolt ThermalGasket AlloyPulley


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Stage 1 DAN
PostNapisane: 4 lipca 2012, o 12:10 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 sierpnia 2005, o 11:03
Lokalizacja: Wrocław/Wieluń
Silnik: Z20LET
Na zlocie przydarzyła się hamownia, więc się pochwalę.
Obrazek

Setup jest niestety trochę rozdupcony:
Soft pod turbo LET i seryjny wydech, a założone jest LEH i wydech 2,5" przelot. Reszta gratów seryjna.

Niestety nie wiem jakie było doładowanie, bo wskaźnik ciągle leży w szafie :(

_________________
Leszek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Stage 1 DAN
PostNapisane: 4 lipca 2012, o 12:43 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 maja 2006, o 22:33
Lokalizacja: Warszawa
Silnik: Z20LET
Gdzieś przy 4700rpm moment leci na łeb na szyję w dół ... może za ciepłe powietrze było na hamowni i cofa zapłon...

Lobuziak

_________________
2.0T ~300KM 460NM VXRTurbo Court'sFMIC El-tec(Downpipe3"+Exchaust2,5"+TopHat2,5"+PowerPipe+1.9CDTIAirboxPipe) IntakeCerMetCoated ForgeDV+Actuator BastuckFlywheel HelixClutch TaroxF2000 FerodoDS2500 Court'sBraidedBrakeHoses MotulRBF660 KWV3 YokoAD08 WhitelineRARB+FARB PolyBushes VibraTechnicsEngineMounts QuaifeATBLSD WalbroGss342 NGKBKR7EIX OilRestrictorBolt ThermalGasket AlloyPulley


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Stage 1 DAN
PostNapisane: 4 lipca 2012, o 13:03 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 sierpnia 2005, o 11:03
Lokalizacja: Wrocław/Wieluń
Silnik: Z20LET
Ciepło było, ale nawiew też dobry był. Z drugiej strony to ICek jest seryjny.
Właśnie dlatego brakuje mi doładowania.

_________________
Leszek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Stage 1 DAN
PostNapisane: 4 lipca 2012, o 19:36 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 czerwca 2008, o 20:43
Lokalizacja: 100lica
Silnik: Z20LET
ja bym też poszukał przyczyny w seryjnym jak mniemam WG i DV

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Stage 1 DAN
PostNapisane: 4 lipca 2012, o 19:54 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 sierpnia 2005, o 11:03
Lokalizacja: Wrocław/Wieluń
Silnik: Z20LET
No właśnie wykres doładowania by wszystko wyjaśnił.

_________________
Leszek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Stage 1 DAN
PostNapisane: 5 kwietnia 2013, o 20:25 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 sierpnia 2005, o 11:03
Lokalizacja: Wrocław/Wieluń
Silnik: Z20LET
Dzisiaj asterka została trochę "wymęczona" :D
A skończyło się tak:
Obrazek

Niestety to jest max przy seryjnych wtryskach i icku.

_________________
Leszek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Stage 1 DAN
PostNapisane: 5 kwietnia 2013, o 20:48 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 kwietnia 2007, o 20:13
Lokalizacja: CGD/SB
Imię: Krzysiek
Silnik: Z20LET
Aktualny samochód: BMW X5
DAN mi się wydaje że nie zły jak w sumie serie po za turbem z LEH-a

_________________
https://www.facebook.com/RYBA-garage-1849542501947522/

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Stage 1 DAN
PostNapisane: 5 kwietnia 2013, o 20:58 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 sierpnia 2005, o 11:03
Lokalizacja: Wrocław/Wieluń
Silnik: Z20LET
W sumie nie spodziewałem się, że tyle wyjdzie. No ale teraz muszę pilnować egt.

_________________
Leszek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 50 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL