SirAdam napisał(a):
branch napisał(a):
w koncu to realna moc na kolach a nie silnika bez l napedowego i skrzyni
Na ktorym biegu bylo auto hamowane?
byl ZDEAKTYWOWANY (bezpieczniki) TC ????
Adam
No własnie to nie jest moc na kołach bo ta wyszła coś koło 147KM tylko na silniku, straty na kołach są już wliczone a było ich ok 40KM przez zbieżność którą mam trafioną i łożysko jedno wywalone (choć tu akurat nie wiem czy ma to jakiś wpływ)
Coś benzą śmierdzi jak depne więc to też może mieć wpływ. Mam znajomego w ASO to przebada Asie, może się zaziębiła
aa no i nie wiem na którym biegu było hamowane ale spytam tego ziomka co mi to robił, z tego co tu sobie czytałem to zdania bardzo są podzielone, połowa ze na 4 druga że na 5, osobiście skłaniałbym się do 4
bezpiecznik był wyłączony a przy pomiarach wyskakiwał "samochodzik z kluczem" ponoć często coś wyskakuje przy pomiarach, ale nie wiem czy to nie z powodu wyciagnietego bezpiecznika..