Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 28 kwietnia 2024, o 19:34

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Tutaj opisujemy modyfikacje i wklejamy wykresy z hamowni.
W każdym temacie tylko jedna modyfikacja!

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 25 sierpnia 2008, o 17:22 
efekt zasakujacy...

ale... profanacja....


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 sierpnia 2008, o 17:46 
Nie ubliżając nikomu Nash ma racje... profanacja!!!


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 sierpnia 2008, o 21:48 
NasH napisał(a):
efekt zasakujacy...

ale... profanacja....


Każdy ma na to swoje zdanie, wykres może jest częściowym dowodem na to, że instalacja instalacji nierówna i wykonana odpowiednio będzie również odpowiednio działać.

Jeżdżę naprawdę sporo Nash, stąd ta decyzja.

Ale wracając do tematu czy Ty czułeś tę różnicę w przyspieszeniu (wali do przodu, ale nierówno), co jest związane z ładowaniem? Wracając już od Ciebie turbina takie ciśnienie ładowała, jednak wtedy jeszcze nie wiedziałem, że tak nie powinno być. Myślałem, że może to być kwestia stożka albo słabego paliwa. Czy czułeś różnicę kiedy zakładałeś zwykły filtr?

Jest wogóle możliwe, żeby się powiedzmy program 'rozprogramował' ;/

[ Dodano: Pon 25 Sie, 2008 22:49 ]
Zlatan napisał(a):
Nie ubliżając nikomu Nash ma racje... profanacja!!!


Trzymajmy się tematu.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 sierpnia 2008, o 22:08 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 września 2007, o 00:41
Lokalizacja: Warszawa
Imię: Adrian
Silnik: inny
ValVe napisał(a):
Każdy ma na to swoje zdanie, wykres może jest częściowym dowodem na to, że instalacja instalacji nierówna i wykonana odpowiednio będzie również odpowiednio działać.

Zabrzmiało to tak jakby dzięki instalacji samochód miał lepiej chodzić.

Ja w sumie też założyłem gaz i dlatego między innymi wybrałem 1,8 a nie turbo, więc świadomie podpiszę się pod stwierdzeniem
NasH napisał(a):
profanacja....

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 sierpnia 2008, o 22:18 
kolezka napisał(a):
Zabrzmiało to tak jakby dzięki instalacji samochód miał lepiej chodzić.

Nadinterpretacja zdecydowanie, po prostu auto będzie jeździło niegorzej niż na paliwie. i ponownie przypominam, że temat dotyczy problemy ze zbyt wysokim ciśnieniem w turbinie po programie i przyczyn tego, a nie tego że gaz to gaz tamto :crazy:

kolezka napisał(a):
Ja w sumie też założyłem gaz i dlatego między innymi wybrałem 1,8 a nie turbo, więc świadomie podpiszę się pod stwierdzeniem
NasH napisał/a:
profanacja....


A tutaj to już pojechałeś po bandzie i ja też nazwę Ciebie świadomie HIPOKRYTĄ xP


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 sierpnia 2008, o 22:24 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 września 2007, o 00:41
Lokalizacja: Warszawa
Imię: Adrian
Silnik: inny
ValVe napisał(a):
A tutaj to już pojechałeś po bandzie

Świadomie po bandzie i takie jest moje zdanie, no ale życzę Ci wszystkiego najlepszego i żeby silnik z powodu gazu nie padł, przynajmniej nie za Twojej kadencji

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL