figlarz, Założyłem LandiRenzo Omegas, koszt około 4000zł, ja troszkę taniej zapłaciłem. Polecił mi to właściciel zakładu, który śmiga swoim Lancerem na tej instalacji.
KUPERnick, na razie jakieś 3000km zrobiłem i śmiga dalej, jeżdżę dużo, dlatego taka decyzja.
yolk, nie VelVe tylko ValVe
Instalacji LPG zawsze broniłem, bo wcześniej jeździłem Astrą 2.2 również z sekwencją LPG z BRC i złego słowa nie mogę powiedzieć.
Nash nie ma za bardzo powodów otwierać scyzoryka, z samochodem nic się nie dzieje, objawy które widnieją na wykresie były od początku zakupu samochodu. Przeładowywanie w Turbo zauważyłem już na trasie z Wrocka tylko na początku myślałem, że to 'normalne', wiecie jak to jest...Jak auto tak zapier....nie zwraca się uwagi na takie szczegóły :)
Ale wracając do tematu, co sądzicie o wykresie? Najbardziej martwi mnie ten strzał ciśnienia w turbo do 1,4 bara. Znalazłem info i wykres z hamowni PEKI z praktycznie identycznym problemem, ale odpowiedz niestety nie było.