Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 11 grudnia 2024, o 13:23

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Tutaj opisujemy modyfikacje i wklejamy wykresy z hamowni.
W każdym temacie tylko jedna modyfikacja!

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 15 listopada 2017, o 19:32 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 maja 2010, o 09:51
Lokalizacja: Góra Kalwaria
Imię: Łukasz
Silnik: inny
Mało się dzieje ostatnio na forum i tym wątku a lubię tu zaglądać z sentymentu więc dla odświeżenia wrzucam swój wykres z Asterki H OPC.

Mam nadzieje że administracja mnie nie pogoni ale na pewno kilka osób będzie to interesowało bo dla nie jednego z nas w planach jest/ był czy będzie zakup kolejnego modelu z pod znaczku opla a potem modzenie które jak to zwykle bywa nie ma końca.

Pacjent to dość zdrowa seria po dużym serwisie. Mody to dolot od 1,9 przerobiony na większą seryjną przepływkę i kompletny przelotowy układ wydechowy bez katów i tylko z jedną końcową puszką milteka.

Po korekcie mapy wydmuchało obiecujące 280 KM i 360 NM.

Wykres:

Obrazek


Obrazek

_________________
"Podążając za pasją robimy rzeczy, których zwykły człowiek nie jest w stanie zrozumieć."


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 listopada 2017, o 20:26 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 sierpnia 2005, o 11:03
Lokalizacja: Wrocław/Wieluń
Silnik: Z20LET
Ładnie, ale chyba można jeszcze trochę niuta podciągnąć?

_________________
Leszek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 listopada 2017, o 23:16 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 lutego 2016, o 21:46
Lokalizacja: RST
Imię: Rafał
Silnik: Z20LET
No z niutem ubogo. I coś doładowanie faluje.

_________________
"Jeżeli wszystko jest pod kontrolą - jedziesz zbyt wolno..."


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 16 listopada 2017, o 17:23 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 maja 2010, o 09:51
Lokalizacja: Góra Kalwaria
Imię: Łukasz
Silnik: inny
Przy demontażu ostatnio turbosprężarki - wymieniałem uszczelkę pod kolektor oczywiście okazało się że jest pęknięcie obok wg (zdjęcia poniżej) a że wirnik był w bardzo dobrym stanie bez luzów więc stwierdziłem że montuje ją z powrotem i będzie aż wyzionie ducha :) być może pęknięcie jest przyczyną falującego doładowania?


Obrazek



Obrazek



Obrazek

_________________
"Podążając za pasją robimy rzeczy, których zwykły człowiek nie jest w stanie zrozumieć."


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 16 listopada 2017, o 18:56 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 sierpnia 2005, o 11:03
Lokalizacja: Wrocław/Wieluń
Silnik: Z20LET
No właśnie przydałby się wykres doładowania.

_________________
Leszek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 16 listopada 2017, o 19:23 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 lutego 2016, o 21:46
Lokalizacja: RST
Imię: Rafał
Silnik: Z20LET
Spore to pękniecie, już do wirnika doszło i widać uskok między płaszczyznami pęknięcia. Coś może z tym być na rzeczy.

_________________
"Jeżeli wszystko jest pod kontrolą - jedziesz zbyt wolno..."


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 16 listopada 2017, o 19:55 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 lipca 2011, o 13:25
Lokalizacja: Gorzów Wlkp. / Rotterdam
Imię: Sebek
Silnik: inny
pekniecie moze ale nie musi byc przyczyna falowania :)
mialem turbo co falowalo a mialo caly kolektor i mialem takie co bylo pekniete a nie falowalo :)

_________________
http://astracoupe.pl/forum/viewtopic.php?f=27&t=10976


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 listopada 2017, o 06:41 
Offline
Forumowicz
Forumowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 listopada 2007, o 19:04
Lokalizacja: Białogard
Imię: Radosław
Silnik: Z20LET
Dokładnie. Podstawowa sprawa to sprawdz jak trzyma grucha cisnienie i podcisnienie. Wazne zeby sprawdzic obie opcje bo czesto trzyma np cisnienie a podcisnienia juz nie.

_________________
Skoro odpadło okazało się zbedne :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 listopada 2017, o 18:43 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 lutego 2016, o 21:46
Lokalizacja: RST
Imię: Rafał
Silnik: Z20LET
Radqus napisał(a):
Dokładnie. Podstawowa sprawa to sprawdz jak trzyma grucha cisnienie i podcisnienie. Wazne zeby sprawdzic obie opcje bo czesto trzyma np cisnienie a podcisnienia juz nie.

Miałem tak właśnie jak mi membrana na seryjnej DV'ce pękła. A masz zegar doładowania?

_________________
"Jeżeli wszystko jest pod kontrolą - jedziesz zbyt wolno..."


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 listopada 2017, o 21:35 
Offline
Forumowicz
Forumowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 listopada 2007, o 19:04
Lokalizacja: Białogard
Imię: Radosław
Silnik: Z20LET
Przez peknieta gume (DV) sa inne obiawy niz falowanie, glownie nie utrzymywanie cisnienia doladowania przy wyzszych obr i za niskie wartosci podcisnien na wolnych obr. Ja pisalem o actuatorze potocznie zwanej gruszka.

_________________
Skoro odpadło okazało się zbedne :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 18 listopada 2017, o 15:22 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 lutego 2016, o 21:46
Lokalizacja: RST
Imię: Rafał
Silnik: Z20LET
Radqus napisał(a):
Przez peknieta gume (DV) sa inne obiawy niz falowanie, glownie nie utrzymywanie cisnienia doladowania przy wyzszych obr i za niskie wartosci podcisnien na wolnych obr. Ja pisalem o actuatorze potocznie zwanej gruszka.

Może być za mocno skręcony. Tak było u mnie i miałem falowanie.

_________________
"Jeżeli wszystko jest pod kontrolą - jedziesz zbyt wolno..."


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL