Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 28 marca 2024, o 10:12

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Tutaj opisujemy modyfikacje i wklejamy wykresy z hamowni.
W każdym temacie tylko jedna modyfikacja!

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 16 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 8 lutego 2015, o 22:32 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 maja 2006, o 22:33
Lokalizacja: Warszawa
Silnik: Z20LET
Witam wszystkich.

Jako że nie byłem na hamowni od 4 lat postanowiłem sprawdzić co tam ten mój stage3 zapodaje. Dotychczas korzystałem z hamowni w VTG więc i tym razem postanowiłem tam zrobić pomiar.

Run1: Moment 464NM; Moc 274KM
Run2: Moment 425NM; Moc 282KM
Obrazek
Przy drugim pomiarze układ chłodzący musiał upuścić nadmiar ciśnienia poprzez korek zbiorniczka wyrównawczego ... ::eee
No to starczy dwa pomiary... bye bye ::fiu
Jako że robiłem logi to zerknąłem w domku co tam wyszło ... Temperatura powietrza wlotowego osiągnęła 87stopni przy pierwszym pomiarze ::beczy
Niestety logi udało się zapisać tylko dla pomiaru pierwszego więc nie wiem ile było przy drugim ... ale podejrzewam że więcej ...
Dzień wcześniej zrobiłem logi dla porównania w "warunkach naturalnych"... dodałem do wykresu

Obrazek

Oo

Temperatura jakieś 40 stopni niższa ... kąt wyprzedzenia zapłonu ... duuuuużo większy ... ^^

OK ... to jedziem na inną hamownię ...

Hamownia R-Performance ... tłumaczę że coś ciepło było przy poprzednim pomiarze ... słaby nadmuch czy jak ... ale VTG przecież stroi auta 1200konne ...
Ok to zobaczymy ... zrobimy pomiar ... chłodzimy auto, tym razem maska domknięta ... logi robię tym razem LM2 z AFR i EGT ...
Run1: Moment 468NM; Moc 302KM
Obrazek
Run2: Moment 460NM; Moc 303KM
Obrazek
Run3: Moment 428NM; Moc 296KM
Obrazek

OK nie jest źle ;)
Obrazek

Run1: Moment 468NM; Moc 302KM
Run2: Moment 460NM; Moc 303KM
Run3: Moment 428NM; Moc 296KM

Temperatury IAT 50-60 stopni - czyli upalne lato czy jakiś "track day" ... nie jest źle ...

Dodajmy pomiar z VTG
Obrazek

Dodajemy pomiar w "warunkach naturalnych"
Obrazek

Sporo różnic ... kąt wyprzedzenia zapłonu wędruje jak mu dyktuje czujnik spalania stukowego na którego zachowanie ma wpływ temperatura mieszanki w tym oczywiście powietrza IAT. ::kij

Następuje adaptacja i kolejna i kolejna ...

Są tu dodatkowe pewne niuanse ... odczyt z przepływomierza (70mm) wysyca się na wysokich obrotach osiągając 5V ... ale AFR jest prawie ok ...
Actuator niestety znajduje się nad czujnikiem temperatury i opiera o jego mocowanie co może powodować zawahania w jego pracy co może tłumaczyć niższy maksymalny moment obrotowy przy niektórych pomiarach - temperatura przy 3700 rpm zawsze była akceptowalna...

Jaki z tego morał?
Auto na stage3 zapierdala i ma co najmniej 460nm i 300KM ::tralala1

Pomiar na hamowni mówi nam tylko o tym co się dzieje z autem na hamowni... a nie jakie możliwości ma auto ... ::rotflek

Wiem wiem ... intercooler mógł by być większy ... :*

Tutaj cały album obrazków: http://imgur.com/a/xUHjO#0

Pozdrawiam
Lobuziak

_________________
2.0T ~300KM 460NM VXRTurbo Court'sFMIC El-tec(Downpipe3"+Exchaust2,5"+TopHat2,5"+PowerPipe+1.9CDTIAirboxPipe) IntakeCerMetCoated ForgeDV+Actuator BastuckFlywheel HelixClutch TaroxF2000 FerodoDS2500 Court'sBraidedBrakeHoses MotulRBF660 KWV3 YokoAD08 WhitelineRARB+FARB PolyBushes VibraTechnicsEngineMounts QuaifeATBLSD WalbroGss342 NGKBKR7EIX OilRestrictorBolt ThermalGasket AlloyPulley


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 lutego 2015, o 22:40 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 lipca 2011, o 13:25
Lokalizacja: Gorzów Wlkp. / Rotterdam
Imię: Sebek
Silnik: inny
o w pyte :) ladny wynik

_________________
http://astracoupe.pl/forum/viewtopic.php?f=27&t=10976


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 lutego 2015, o 23:31 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 listopada 2008, o 23:33
Silnik: Z18XE
Cytuj:
Auto na stage3 zapierdala i ma co najmniej 460nm i 300KM ::tralala1


Konkretnie ::tralala


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 lutego 2015, o 23:36 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 czerwca 2008, o 20:43
Lokalizacja: 100lica
Silnik: Z20LET
I to jest caly czas seryjny silnik z seryjna przeplywka :-) juz jakis czas temu gratulowalem wyniku ale zrobie to jeszcze raz :-) zabawne jest to ze Kondzio ze swoimi wszystkimi przerobkami ma tylko 8 Nm lepszy wynik ... mam nadzieje ze jak Kondzio bedzie w Wawie to znajdziesz chwilke i sie z nim zlapiesz na cwiartke . Pzdr

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 lutego 2015, o 23:41 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 lutego 2009, o 21:06
Lokalizacja: Świętochłowice
Imię: Jarek
Silnik: inny
ładnie, ładnie
::wow2

_________________
Hello. It's good that you stopped by. Do you wanna win some money? Then I want to advise you the best
[url=https://jockerland.com/canada-slots]internet slots[/url], come in and play.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 lutego 2015, o 00:04 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 sierpnia 2005, o 11:03
Lokalizacja: Wrocław/Wieluń
Silnik: Z20LET
Matko jedyna ::wow2 ::wow2 ::wow2

Skąd takie duże różnice w momencie?

_________________
Leszek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 lutego 2015, o 00:05 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 listopada 2008, o 23:18
Lokalizacja: Lublin
Imię: Konrad
Silnik: Z20LET
Boro zmartwie cie bo tamten wynik juz dawno nieaktualny :) czekam az bedzie cieplo i przyjade do wawki i mozemy sie zmierzyc :)

_________________
mój garaż:
-Astra G Cabrio Bertone z20let 356km 456 nm
-Astra G Caravan opc z20let 218 km 340 nm
-Zafira A Opc z20let


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 lutego 2015, o 06:01 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 czerwca 2008, o 20:43
Lokalizacja: 100lica
Silnik: Z20LET
kondzio napisał(a):
Boro zmartwie cie bo tamten wynik juz dawno nieaktualny :) czekam az bedzie cieplo i przyjade do wawki i mozemy sie zmierzyc :)

Niczym mnie nie zmartwiles ;-)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 lutego 2015, o 09:13 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 listopada 2012, o 22:44
Lokalizacja: Żory/Ostrava
Imię: Krzysiek
Silnik: inny
graty wyniku Łobuziak! taki do końca ST3 to to nie jest, bo to jest Twój ST3! :D Twoje palce tam grzebały!

zabawne jest to, że Boro dalej wykresu z hamowni nie pokazał :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 lutego 2015, o 13:54 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 maja 2006, o 22:33
Lokalizacja: Warszawa
Silnik: Z20LET
itallio napisał(a):
graty wyniku Łobuziak! taki do końca ST3 to to nie jest, bo to jest Twój ST3! :D Twoje palce tam grzebały!

zabawne jest to, że Boro dalej wykresu z hamowni nie pokazał :)

:( No niestety poleciłem Borowi hamownię VTG, a widać jak się przykładają do pomiaru nieswoich autek... teraz już NIE POLECAM VTG

Pozdrawiam
Lobuziak

_________________
2.0T ~300KM 460NM VXRTurbo Court'sFMIC El-tec(Downpipe3"+Exchaust2,5"+TopHat2,5"+PowerPipe+1.9CDTIAirboxPipe) IntakeCerMetCoated ForgeDV+Actuator BastuckFlywheel HelixClutch TaroxF2000 FerodoDS2500 Court'sBraidedBrakeHoses MotulRBF660 KWV3 YokoAD08 WhitelineRARB+FARB PolyBushes VibraTechnicsEngineMounts QuaifeATBLSD WalbroGss342 NGKBKR7EIX OilRestrictorBolt ThermalGasket AlloyPulley


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 lutego 2015, o 14:14 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 maja 2010, o 09:51
Lokalizacja: Góra Kalwaria
Imię: Łukasz
Silnik: inny
Pomiar pokazał ogrom czasu i pracy włożone przez Przemka w coraz to bardziej wyższy poziom wiedzy a co za tym idzie efektu papierowego i potwierdzenie że jest on guru w tym temacie. Ode mnie szczere gratulacje za taki wynik bo robi on wrażenie szczególnie że brak u Ciebie wymyślnych modyfikacji jak już wyżej wspomniano. Jedyne co mnie zastanawia ile Ty jeszcze możesz z tego auta wykrzesać i gdzie skończy się granica :P

_________________
"Podążając za pasją robimy rzeczy, których zwykły człowiek nie jest w stanie zrozumieć."


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 lutego 2015, o 14:40 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 sierpnia 2012, o 22:03
Lokalizacja: Warszawa Ursus
Imię: Dominik
Silnik: Z20LET
Gratulacje Przemku :) lkurach granice są po to by je przekraczać ;)

Wysłano z Galaxy Note 3 za pomocą Tapatalk

_________________
Moje Cabrio RedDOT Stage 5.1

Obrazek



JAK COŚ STUKA, TO WIEDZ, ŻE COŚ SIĘ DZIEJE...



Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 lutego 2015, o 00:18 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 października 2009, o 22:54
Lokalizacja: Łódź
Imię: Krzysztof
Silnik: inny
I można zrobić konkret Let-a można ::drive ::ok Gratuluję i Pozdrawiam.

_________________
Suzuki Swift 1.0GL 53KM 2003r.
Astra Coupe Turbo 245 KM 371 Nm ''już zostały tylko miłe wspomnienia''
Audi S4 Avant quattro 344 KM 410 Nm
Opel Zafira B OPC 240 KM 320 Nm krzysiek44


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 lutego 2015, o 15:51 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 listopada 2008, o 23:18
Lokalizacja: Lublin
Imię: Konrad
Silnik: Z20LET
Lobuziak wrzuc wykres taki jak w hamowni jest bo na tych za duzo jest namazgrane zobaczymy jak idzie kreski...

_________________
mój garaż:
-Astra G Cabrio Bertone z20let 356km 456 nm
-Astra G Caravan opc z20let 218 km 340 nm
-Zafira A Opc z20let


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 lutego 2015, o 17:13 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lutego 2007, o 19:05
Lokalizacja: Goleniów
Imię: Paweł
Silnik: inny
JEsli temperatutra w dolocie to tez 50-60 stopni to jest bardzo dobrze. Nie gotuje sie. Jakie doladowanie na tej suszarce masz? Jakie jeszcz emiany dokladnie tam porobione- mam tu na mysli walek obrobka glowicy itd. Odprezales jeszcze motor czy nie?

_________________
SHARAN 1.9 TDI AUY++++ i GOLF 1.9TDI ASZ+ by TUNE UP
Dianostyka OPEL i VAG -wszystkie modele wlacznie z najnowszymi


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 16 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL