Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 28 marca 2024, o 16:21

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Tutaj opisujemy modyfikacje i wklejamy wykresy z hamowni.
W każdym temacie tylko jedna modyfikacja!

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 35 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 19 kwietnia 2008, o 00:21 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lipca 2004, o 11:58
Lokalizacja: Rzeszów
Imię: Bartek
Silnik: Z20LET
Zlatan - wyciągasz kompa, wysyłasz do Stefana(myśle że SirAAdam pomorze ;) ja dodam, że bujam się z tym ok 1,5 roku :O

[ Dodano: Sob 19 Kwi, 2008 01:25 ]
tez mam dośc, ale ma to s2woje dobre strony hehee jeżdze zgodnie z przwepisamii hehe


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 kwietnia 2008, o 09:23 
Wyciągasz kompa, wysyłasz, on wgrywa, potem hamownia, poprawki, znowu wysyłasz itp... Lepiej zagadać z nim i wysłać mu wyciągnięty program, potem wgrywać co on przysyła i hamownia. A najlepiej wycieczka do Reich'u.

Stefan:
Klasen-Motors
Hansastr. 106-112
46049 Oberhausen
GERMANY

Tel. +49-(0)208-937 18 80
Tel. +49-(0)172-862 82 34
E-mail: info@klasen-motors.com
http://www.klasen-motors.de/


Ostatnio edytowano 19 kwietnia 2008, o 09:25 przez kkkmmm, łącznie edytowano 1 raz

Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 kwietnia 2008, o 17:20 
kkkmmm napisał(a):
A najlepiej wycieczka do Reich'u

Prawdę mówiąc, to od jakiegoś czasu zastanawiam się nad taką opcją. Na razie poszukuję odpowiedzi na dwa pytania:
- Czy Stefan mówi po angielsku?
- Ile czasu powinienem sobie zarezerwować na taką operację?

Będę wdzięczny za info.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 kwietnia 2008, o 17:44 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
Aktualny samochód: Mercedes-Benz
Stephan rozmawia po angielsku.
Jezeli chcesz tylko standartowy program, to ok. pol godziny, jezeli ma byc na hamowni "dopracowany" to moze i caly dzien zejsc.
Osobiscie uwazam ze ta opcja z hamownia to przesada, ale.....
Ja jezdze juz od 4 lat na "standartowej Phase1" i jakos jest wszystko ok, a ze po ustawienu na hamowni moglbym miec moze 5 KM wiecej.....niewazne, jest wystarczajaco.
Oczywiscie najpierw zrobic sobie termin u Stephana, inaczej zapomnij.




Adam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 kwietnia 2008, o 19:50 
SirAdam napisał(a):
Stephan rozmawia po angielsku.
Jezeli chcesz tylko standartowy program, to ok. pol godziny, jezeli ma byc na hamowni "dopracowany" to moze i caly dzien zejsc.
Osobiscie uwazam ze ta opcja z hamownia to przesada, ale.....
Ja jezdze juz od 4 lat na "standartowej Phase1" i jakos jest wszystko ok, a ze po ustawienu na hamowni moglbym miec moze 5 KM wiecej.....niewazne, jest wystarczajaco.
Oczywiscie najpierw zrobic sobie termin u Stephana, inaczej zapomnij.




Adam


SirAdam, co potrzeba do Phase2 ?


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 kwietnia 2008, o 21:43 
Ja mam przygotowane pod fazę II, ale nie mam programu :).
Mam zmienione :
-intercooler EDS faza II
-dolot od intercoolera do przepustnicy EDS
A co sądzicie o zrobieniu programu w Geko Cars.
http://www.gekocars.pl/chiptuning.htm


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 kwietnia 2008, o 01:54 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
Aktualny samochód: Mercedes-Benz
karczel napisał(a):
SirAdam, co potrzeba do Phase2 ?


wiekszy Intercooler, no i program.




Adam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 kwietnia 2008, o 07:12 
co sądzicie o tym wykresie:
http://www.klasen-motors.com/gallery/Z20LEH-Stufe-1.jpg


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 kwietnia 2008, o 20:25 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
Aktualny samochód: Mercedes-Benz
Co tu duzo powiedziec ?
Ladnie mu to wyszlo, bez wielkich gorek i dolkow...




Adam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 kwietnia 2008, o 10:50 
Wg Stephana 250KM u mnie to przez przepływkę oryginalną która limituje i daje prawie 5V jak jest ponad 250KM - zaczyna się "jazda po ciemku". Dlatego rekomenduje LEHowską. Ona ma średnicę 80mm, więc trzeba rzeźbić instalując przy airboxie.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 kwietnia 2008, o 15:52 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 maja 2004, o 09:33
Lokalizacja: Katowice
to go sluchaj i przestan pier....bo juz tego nie jestem w stanie wytrzymac :O :O :O :O :O :O :O :O xD

on Cie tez juz musi miec serdecznie dosc kkkmmm

_________________
Opel Z-series Consultant
Z20LET Z20LEL Z20LER Z20LEH


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 kwietnia 2008, o 16:00 
To było w odpowiedzi na pytania telefoniczne Warika - Pytał mnie co z przepływką więc piszę...

GEKO tego nie zrobią (oni robią diesle i stage I )

Problem w tym że Rafał z Kreatora też nie da rady wgrać programu Stefana (klucze itp), Coube niestety zaganiany. Być może CTA da radę ( www.cta.com.pl ). Kolejny kłopot to kształtki samco do większej przepływki.


Ostatnio edytowano 21 kwietnia 2008, o 16:04 przez kkkmmm, łącznie edytowano 3 razy

Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 kwietnia 2008, o 16:04 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
Aktualny samochód: Mercedes-Benz
kkkmmm napisał(a):
To było w odpowiedzi na pytania telefoniczne Warika


teraz to chyba zartujesz...
Odpowiedzi na pytania telefoniczne dajesz na forum ???
Pozostawie to bez komentarza, bo nie chce ci ubliżać.





Adam


PS.Coube mial racje ze dal ci warna.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 kwietnia 2008, o 19:33 
Nie rozumiem czego sie go czepiacie. Nic nie zrobil. Gosc sie interesuje i dzieli sie uwagami. :zly:
Pytanie Warika chyba nie bylo intymne :DD


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 kwietnia 2008, o 20:30 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 lipca 2006, o 08:04
Lokalizacja: Łaziska Górne
Imię: Krzysztof
Silnik: inny
karczel napisał(a):
Gosc sie interesuje i dzieli sie uwagami


Aż za bardzo... ;/

_________________
RPM-SERVICE - serwis ogumienia, regeneracja felg, mechanika, autoklima

www.rpm-service.pl
https://www.facebook.com/pages/RPM-SERVICE/680155875351081

ZAPRASZAM :)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 35 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL