Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 28 marca 2024, o 14:23

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Tutaj opisujemy modyfikacje i wklejamy wykresy z hamowni.
W każdym temacie tylko jedna modyfikacja!

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 35 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 13 lipca 2005, o 10:05 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lipca 2004, o 11:58
Lokalizacja: Rzeszów
Imię: Bartek
Silnik: Z20LET
Obrazek

Mistrzostwo świata to co zrobili Krzyśkowi (kkkmmm) qpete seryną + program w Promotorze :shock:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 lipca 2005, o 09:11 
AFR przy 1500obr ok. 16, krzywa spada do 12,5 przy ok. 3300 (13 przy 2800); potem utrzymuje ten poziom ok. 12,5 do 6,5 tys obrotów. Doładowanie 0,9 bar, osiągi rewelka. Jeszcze zmiana IC (+ wizyta na hamowni u Chojnackiego) + zegarki i na razie styka ;)


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 lipca 2005, o 13:10 
no to teraz pasuje podjechać do TTC z krakowa żeby zweryfikować wynik z hamowni v-techu


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 lipca 2005, o 14:13 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lipca 2004, o 11:58
Lokalizacja: Rzeszów
Imię: Bartek
Silnik: Z20LET
jeżeli chodzi o hamownie v-techu - jak jest dobrze dostrojona do dobrze pokazuje.
np. teraz w V-Techu hamownia zamiast dodawac to troszeczke ujmuje :lol:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 lipca 2005, o 06:29 
w wielu przypadkach które widziałem v-techowskie dawały zbyt optymistyczne wykresy
a na obciązeniówce wychodziła cała prawda


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 lipca 2005, o 09:19 
Promotor ma już obciążeniową (Kuba prosił o napisanie tego). Chojnacki inercyjna i dziwnie nisko wychodzi


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 lipca 2005, o 20:53 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lipca 2004, o 11:58
Lokalizacja: Rzeszów
Imię: Bartek
Silnik: Z20LET
nisko czyli ile :?: :?: :?:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 lipca 2005, o 13:01 
jakieś paranoje (tyle samo co przedtem), a auto WYRAŹNIE dynamiczniejsze, również pomiary przyspieszeń to uwidaczniają. Chojnacki twierdzi że obciązeniowej opcji nie używa by nie katować silników z turbo, chyba coś źle mierzą - zawsze ten sam górny próg, może słabe wentylatory i komputer miesza przepustnicą. Na pewno ma duużo więcej. Kuba sprawdzi ponownie.

@ Marek - obciążeniowa vs inercyjna - różnice to kwestia mocy na kołach lub na silniku


No i Kuba sprawdził ponownie + dostroił ciśnienie doładowania po zmianie IC na poejemniejszy - wszystko się zgadza, piszczy na trójce... Przy odpowiednich temperaturach sądzę że wykres doszedłby do 240 KM i 390 Nm


Ostatnio edytowano 27 lipca 2005, o 09:14 przez kkkmmm, łącznie edytowano 1 raz

Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 lipca 2005, o 16:09 
Daniel z TTC ma hamownię obciązeniową MAHA i ona naprawdę dobrze mierzy
z v-techowskimi to różnie bywa


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 kwietnia 2008, o 10:35 
No i w końcu dzięki Miniacowi (długo czekałem ale warto było :), jest silnik po zakuciu, turbinal leh, wtryski 440, modyfikacja dolotu i wydechu. Na maha wyszło ok 250KM, ale za to jak stabilnie, na gorącym po kilku pomiarach trzyma parametry. Jeździ jak bolid :) Wkręca się błyskawicznie, moc max już przy 0,6 bara. :)) Programu już raczej nie ruszam, szkoda utraty stabilności i kształtu wykresu dla szpanowania mocą.

Jedna rzecz jest zastanawiająca - szybko rośnie wskazanie temperatury z czujnika przy IC (z 20tu do ok 70stopni) - zdaje się że to przekłamanie bo czujnik jest w kwasówce (lub kwestia zderzaka)


Ostatnio edytowano 18 kwietnia 2008, o 10:48 przez kkkmmm, łącznie edytowano 2 razy

Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 kwietnia 2008, o 11:12 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lipca 2004, o 11:58
Lokalizacja: Rzeszów
Imię: Bartek
Silnik: Z20LET
A gdzie wykres? ile niutków? Jak na zakuty silnik to troche mało xP
Rozumiem, że program jest od Stefana?
Przepływka jest od OPC?

Mam pare pytań do ciebie, ale gdzieś mi wcieło twój nr tel. jak byś mógł to prześlij mi na pw.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 kwietnia 2008, o 12:47 
program jest "poprzedni" vtechu - nieźle się zaadaptował. Auto chodzi rewelacyjnie, od samego dołu, dlatego raczej nie będę już grzebał w programie. Moc wcale nie oznacza że auto dobrze i równomiernie jeździ na drodze.
Przepływka oryginał. Ok 360Nm ale to na dynamicznej hamowni.
Stabilne pomiary na katowanym wielokrotnie gorącym silniku. Równiutki przebieg wykresu, żadnych fal, ząbków itp. (wykresy muszę zeskanować i wyślę mailem bo sam nie mam narzędzia do wklejania).


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 kwietnia 2008, o 12:55 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lipca 2004, o 11:58
Lokalizacja: Rzeszów
Imię: Bartek
Silnik: Z20LET
To wyślij mi a ja wkleje ;)

Myślę, że dużo lepszym rozwiązaniem był by program od Stefana, ale widać jeszcze sie nie nauczyłeś xP


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 kwietnia 2008, o 22:59 
Warik napisał(a):
Myślę, że dużo lepszym rozwiązaniem był by program od Stefana, ale widać jeszcze sie nie nauczyłeś


Kto mi go wgra ? Dostane go tylko w Niemczech ?

Kuba jest nieosiagalny od kilku miesięcy...


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 kwietnia 2008, o 23:13 
Offline
Klubowicz
Klubowicz

Dołączył(a): 25 sierpnia 2007, o 21:20
Lokalizacja: Płock
Imię: Adam
Silnik: Z20LET
Zlatan napisał(a):
Kuba jest nieosiagalny od kilku miesięcy...


Wiem cos o tym.

_________________
Minifucha.pl - "szybki grosz". Wzbogać się na dorabianiu.
http://minifucha.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 35 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL