Astra Coupé Club
http://astracoupe.pl/forum/

Wykes Z22SE
http://astracoupe.pl/forum/viewtopic.php?f=37&t=25391
Strona 1 z 1

Autor:  YankeeJ [ 29 października 2014, o 14:17 ]
Tytuł:  Wykes Z22SE

Dzisiaj wpadłem do hamowni sprawdzić co tam drzemie w stajni :) I cóż, okazało się, że od produkcji ubyło 3,5KM, ale moment w zasadzie pozostał ten sam. W samochodzie mam wycięte obydwa katy, zaślepiony EGR, środkowy Bossal'a + końcowy Ultera (ale te części wydechu raczej nie wpływają na moc). Ciekawe czy bez tych "modyfikacji" moc byłaby mniejsza czy większa hm?

Powyżej 5000rpm niestety olej zaczął wydobywać się z wydechu w postaci dużej chmury dymu. Ziomek powiedział, że pada kompresja na tłokach, prawda to? I oczywiście zalecał, aby nie piłować go powyżej 5000rpm.

Co sądzicie o tym wykresie?

Obrazek

P.S Jakie powinno być ciśnienie na tłokach w Z22SE?

Autor:  Tytan [ 29 października 2014, o 15:50 ]
Tytuł:  Re: Wykes Z22SE

Ja niebawem jadę zweryfikować mój po wywaleniu pre-cata i podmianie głównego dodatkowo sprawdzę jaka różnica na LPG.

Autor:  wesol [ 29 października 2014, o 17:02 ]
Tytuł:  Re: Wykes Z22SE

nie jest zle nie ma co narzekac. Skoro tak mowi to pewnie cos tam wie w tej materii. Nie sa zli chlopaki z TC.

hehe ale taki niuton mam u siebie przy 1500 obr. Szkoda troche ze osiagajac te 140 koni to masz juz dalej nie krecic. 147 KM powinienes miec przy 5800 obr a tu troszke juz spada wiec moze cos w tym jest.

Autor:  YankeeJ [ 29 października 2014, o 19:12 ]
Tytuł:  Re: Wykes Z22SE

Sugerujesz, że taki moment powinien u mnie wcześniej startować?
Jeśli sprawdzę kompresję i będzie poniżej normy to oznacza, że silnik powoli będzie się kończył? Bo tego już naprawić się nie da, nie?

wesol, czym jeździsz tak w ogóle xd?

Autor:  wesol [ 30 października 2014, o 06:35 ]
Tytuł:  Re: Wykes Z22SE

raczej sharancza smigam ale i golfem tez. Oba w tdi PD

Tak tylko sobie porównalem do swojego wykresu. Inna charakterystyka w dieslu a inna w benzynie. I tak 2.2 ma niuton dosc wczesny i bym powiedzial ze nawet sporawy. Kompresja raczje nic nie pokaze. Po pierwsze sa spore widelki w instrukcjach GM a po drugie kompresje sprawdzisz na kreceniu rozrusznikiem wiec to ma sie ni jak do teog co sie dzieje przy mega cisnieniach jakie panuja na wysokich obrotach.
Moze wtryski sie nie wyrabiaja na wysokich obrotach bo maja tylko ulamek sekundy na pdanie paliwa.

Strona 1 z 1 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/