Astra Coupé Club
http://astracoupe.pl/forum/

Y22DTR ciekawa seria.
http://astracoupe.pl/forum/viewtopic.php?f=37&t=25294
Strona 1 z 1

Autor:  MsTeR559 [ 17 października 2014, o 17:50 ]
Tytuł:  Y22DTR ciekawa seria.

Jako że Asia zaskakująco dobrze radziła sobie z oblatywaniem TDIków jak i troszkę kopciła zaczynałem się zastanawiać co jest z nią nie tak, a kluczem do hamowni było zjedzenie Passata B6 2.0 TDI 140Km w wyścigu od 140km/h w górę.

Dodam ze pompa jest na 1000% seryjna gdyż 2 miesiace temu był wymieniany sterownik. I przed wymianą zachowywała się tak samo.

Wynik po 3 próbach ujawnił 140Km i 370Nm
Hamownia sprawdzona wielu znajomych hamowało tam samochody. Obrazek

Autor:  martino90 [ 17 października 2014, o 17:59 ]
Tytuł:  Re: Y22DTR ciekawa seria.

Nic tylko się cieszyć ::cool . Poprzedni właściciel musiał wgrać wirusa i dlatego takie parametry ;)

Autor:  PiotrPP [ 17 października 2014, o 18:09 ]
Tytuł:  Re: Y22DTR ciekawa seria.

Każdy 2.2 DTI ma nadwyżkę w stosunku do deklarowanych 125KM.

Autor:  MsTeR559 [ 17 października 2014, o 18:12 ]
Tytuł:  Re: Y22DTR ciekawa seria.

W tych silnikach Chip jest prawie nie do ogarniecia.. A nawet gdyby wgrał to po wymianie sterownika i tak byłaby seria. Przeważnie każdy montuje Boxa. Ale go też nie znalazłem.

No dokładnie. Tylko ten Nm strasznie potężny w stosunku do mocy. Na niemieckim forum spotkałem 2.2 DTI która w serii posiadała 137.5Km i 320Nm

Autor:  wesol [ 17 października 2014, o 22:28 ]
Tytuł:  Re: Y22DTR ciekawa seria.

trzeba by podgladnąc parametry by cos wiecej mozna bylo powiedziec. Moze gdzies opornik ktos wstawil i tez bedzie podciagac moc. Ksztalt wykresy to neistety za fajny nie jest. CO z teog ze w niskich jest strzal z niutona jak leci na ryj zaraz.

Autor:  MsTeR559 [ 18 października 2014, o 05:42 ]
Tytuł:  Re: Y22DTR ciekawa seria.

W benzynie może i by to przeszkadzało ale w dieslu do codziennej jazdy mi to odpowiada ze mam potężny moment w zakresie z którego korzystam.. Choć przyznaję że fajnie to nie wyglada...

Autor:  Predator [ 18 października 2014, o 09:32 ]
Tytuł:  Re: Y22DTR ciekawa seria.

Ładny momencik bardzo, maksymalny nawet większy niż na mocnym stage 1 w LECie. No tylko tam gdzie diesel kończy się hulać, tam benzyna dopiero zaczyna :D
Wg danych pisze że seryjny moment to 280 nm, wątpie że o 90! więcej da się osiągnąć bez jakiejkolwiek ingerencji w program.

Autor:  itallio [ 18 października 2014, o 10:54 ]
Tytuł:  Re: Y22DTR ciekawa seria.

mi to wygląda na jakiś zmodzony program, ew. box. 15KM i 90 niuta w gratisie na serii to sie nie dostaje ;) a pasek 2.0 140 jest ciężki, względem bertony :)

Autor:  rune [ 18 października 2014, o 14:23 ]
Tytuł:  Re: Y22DTR ciekawa seria.

Chip jest mozliwy. Sa firmy, ktore robia go w Polsce. Trzeba wiedziec jak to zrobic po prostu ;). Koszt 1000zl i osiagasz programe okolo 145km/150km.

Autor:  wesol [ 18 października 2014, o 20:58 ]
Tytuł:  Re: Y22DTR ciekawa seria.

Taaa pieknie rozwala dwumas taki pik z niutona. Sprzeglo tez. A ten dwumas do najszczesliwszych nie nalezy. Zreszta to tez sztuczny taki wynik bo co z tego ze na szczycie ma 370Nm jak wezmiesz auto gdzie bedzie plasko 350 Nm spokojnie objedzie te 370Nm. A wraz ze wzrostem obr niuton leci na pysk. Tylko pomyslec co by sie dzialo jakby niuton szedl rowno to moc by szła w gore.

Chipowanie 2.2 jest klopotliwe ale slyszalem ze mozna soft obrobic i podmienic np w tech2 albo mdi i wtedy jakby zrobic aktualizacje.

Strona 1 z 1 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/