Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 28 marca 2024, o 21:54

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Tutaj opisujemy modyfikacje i wklejamy wykresy z hamowni.
W każdym temacie tylko jedna modyfikacja!

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 17 października 2014, o 17:50 
Jako że Asia zaskakująco dobrze radziła sobie z oblatywaniem TDIków jak i troszkę kopciła zaczynałem się zastanawiać co jest z nią nie tak, a kluczem do hamowni było zjedzenie Passata B6 2.0 TDI 140Km w wyścigu od 140km/h w górę.

Dodam ze pompa jest na 1000% seryjna gdyż 2 miesiace temu był wymieniany sterownik. I przed wymianą zachowywała się tak samo.

Wynik po 3 próbach ujawnił 140Km i 370Nm
Hamownia sprawdzona wielu znajomych hamowało tam samochody. Obrazek


Góra
  
 
PostNapisane: 17 października 2014, o 17:59 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 grudnia 2012, o 14:32
Lokalizacja: Oświęcim/Kraków
Imię: Marcin
Silnik: inny
Nic tylko się cieszyć ::cool . Poprzedni właściciel musiał wgrać wirusa i dlatego takie parametry ;)

_________________
Było:
1. Fiat Seicento Sporting Abarth 1.1
2. Opel Astra G HB 3D 1.6 8V,
3. Opel Astra Coupe Bertone 2.2 16V ---> http://astracoupe.pl/forum/viewtopic.php?f=27&t=15001
Jest: Opel Astra H GTC Sport


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 października 2014, o 18:09 
Każdy 2.2 DTI ma nadwyżkę w stosunku do deklarowanych 125KM.


Góra
  
 
PostNapisane: 17 października 2014, o 18:12 
W tych silnikach Chip jest prawie nie do ogarniecia.. A nawet gdyby wgrał to po wymianie sterownika i tak byłaby seria. Przeważnie każdy montuje Boxa. Ale go też nie znalazłem.

No dokładnie. Tylko ten Nm strasznie potężny w stosunku do mocy. Na niemieckim forum spotkałem 2.2 DTI która w serii posiadała 137.5Km i 320Nm


Góra
  
 
PostNapisane: 17 października 2014, o 22:28 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lutego 2007, o 19:05
Lokalizacja: Goleniów
Imię: Paweł
Silnik: inny
trzeba by podgladnąc parametry by cos wiecej mozna bylo powiedziec. Moze gdzies opornik ktos wstawil i tez bedzie podciagac moc. Ksztalt wykresy to neistety za fajny nie jest. CO z teog ze w niskich jest strzal z niutona jak leci na ryj zaraz.

_________________
SHARAN 1.9 TDI AUY++++ i GOLF 1.9TDI ASZ+ by TUNE UP
Dianostyka OPEL i VAG -wszystkie modele wlacznie z najnowszymi


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 18 października 2014, o 05:42 
W benzynie może i by to przeszkadzało ale w dieslu do codziennej jazdy mi to odpowiada ze mam potężny moment w zakresie z którego korzystam.. Choć przyznaję że fajnie to nie wyglada...


Góra
  
 
PostNapisane: 18 października 2014, o 09:32 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 kwietnia 2012, o 00:17
Lokalizacja: Wojkowice (SBE)
Imię: Michał
Silnik: inny
Ładny momencik bardzo, maksymalny nawet większy niż na mocnym stage 1 w LECie. No tylko tam gdzie diesel kończy się hulać, tam benzyna dopiero zaczyna :D
Wg danych pisze że seryjny moment to 280 nm, wątpie że o 90! więcej da się osiągnąć bez jakiejkolwiek ingerencji w program.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 18 października 2014, o 10:54 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 listopada 2012, o 22:44
Lokalizacja: Żory/Ostrava
Imię: Krzysiek
Silnik: inny
mi to wygląda na jakiś zmodzony program, ew. box. 15KM i 90 niuta w gratisie na serii to sie nie dostaje ;) a pasek 2.0 140 jest ciężki, względem bertony :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 18 października 2014, o 14:23 
Chip jest mozliwy. Sa firmy, ktore robia go w Polsce. Trzeba wiedziec jak to zrobic po prostu ;). Koszt 1000zl i osiagasz programe okolo 145km/150km.


Góra
  
 
PostNapisane: 18 października 2014, o 20:58 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lutego 2007, o 19:05
Lokalizacja: Goleniów
Imię: Paweł
Silnik: inny
Taaa pieknie rozwala dwumas taki pik z niutona. Sprzeglo tez. A ten dwumas do najszczesliwszych nie nalezy. Zreszta to tez sztuczny taki wynik bo co z tego ze na szczycie ma 370Nm jak wezmiesz auto gdzie bedzie plasko 350 Nm spokojnie objedzie te 370Nm. A wraz ze wzrostem obr niuton leci na pysk. Tylko pomyslec co by sie dzialo jakby niuton szedl rowno to moc by szła w gore.

Chipowanie 2.2 jest klopotliwe ale slyszalem ze mozna soft obrobic i podmienic np w tech2 albo mdi i wtedy jakby zrobic aktualizacje.

_________________
SHARAN 1.9 TDI AUY++++ i GOLF 1.9TDI ASZ+ by TUNE UP
Dianostyka OPEL i VAG -wszystkie modele wlacznie z najnowszymi


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL