Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 28 marca 2024, o 17:24

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Tutaj opisujemy modyfikacje i wklejamy wykresy z hamowni.
W każdym temacie tylko jedna modyfikacja!

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Z22SE wykresik
PostNapisane: 8 lutego 2015, o 18:19 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 marca 2014, o 15:52
Lokalizacja: Gdynia
Silnik: Z22SE
Przedwczoraj sprawdziłem swoją czarnule ile to się ostało i oto wynik
Sugestia v-techu ze któryś z katów niedomaga stąd braki.

Co sądzicie?

Obrazek

dodane: 8 lutego 2015, o 18:19

Update , od poprzedniego zmieniony katalizator i wywalony precat dołożone LPG.

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 lutego 2015, o 19:51 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 sierpnia 2005, o 11:03
Lokalizacja: Wrocław/Wieluń
Silnik: Z20LET
Dziwny jest ten spadek przy 3000rpm

_________________
Leszek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 lutego 2015, o 22:03 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 marca 2014, o 15:52
Lokalizacja: Gdynia
Silnik: Z22SE
Taki skok często widuje się na wykresach tego silnika jednak tu schodzi nieco w dół i też mnie to zaczęło zastanawiać.
I tak naprawdę oprócz wydechu nie wiem co mogło by mieć na to wpływ.

Od czasu pierwszego wykresu zostało jeszcze wymienione sprzęgło.

viewtopic.php?f=37&t=25391 tutaj też jest tak tylko wykres inaczej skalowany


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 lutego 2015, o 10:54 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 kwietnia 2012, o 00:17
Lokalizacja: Wojkowice (SBE)
Imię: Michał
Silnik: inny
Wydaje się, że większość tych silników cechuje spadek mocy wraz z wiekiem.
Nie mówie że wszystkie, bo niektórzy posiadacze Z22SE są zadowoleni ze swoich jednostek i pokazują to pomiary na hamowni.
Jednak jakbyś zerknął w historyczne pomiary w tym dziale, to połowa wykresów z22se wykazuje spadek 15 lub więcej koni od fabrycznych wartości.
Miałem okazje jeździć 12-letnim Z18XE i 12-letnim Z22SE (swoim) i ten pierwszy na przyspieszenie bił tego 2 mimo fabrycznej różnicy 20 koni...
Raczej w żaden cudowny sposób Ci ta moc już nie wzrośnie, pozostaje ci swap na V-ke jak to już kilku kolegów z forum zrobiło, albo sprzedaż tej i kupno bertony z innym silnikiem.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 lutego 2015, o 12:01 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 marca 2014, o 15:52
Lokalizacja: Gdynia
Silnik: Z22SE
Nie nie, nie mam planów na modzenie tego auta, chyba że gdzieś wpadły by jakieś części od dbilas używki w dobrej cenie to się pomyśli.
Każde auto swoje hamuje bo chce wiedzieć co i jak , silnik uważam jest całkiem zdrowy i ma prawdziwy przebieg 158tyś w tej chwili.
Zużycie oleju wychodzi 1L /10.000tys km.

Mam wrażenie że to auto ogranicza wydech i dolot więc jedyne co jeszcze zrobię to coś z dolotem i wyminie przepustnice bo przycina się kilka razy w miesiącu.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 lutego 2015, o 12:05 
Ale w jaki sposób może je ograniczać wydech? Seryjny wydech nie ograniczy chyba 150 KM?


Góra
  
 
PostNapisane: 11 lutego 2015, o 14:24 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 marca 2014, o 15:52
Lokalizacja: Gdynia
Silnik: Z22SE
W sensie takim że można go usprawnić z tego co piszą na forum UK to wydech i dolot ładnie poprawia wykres tego silnika.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 lutego 2015, o 17:15 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lutego 2007, o 19:05
Lokalizacja: Goleniów
Imię: Paweł
Silnik: inny
Mogles podjechac do Tune up w Gdansku. RObert takie tematy ogarnia bez problemu. Wybadalby co jest ewentualnie nie tak.

_________________
SHARAN 1.9 TDI AUY++++ i GOLF 1.9TDI ASZ+ by TUNE UP
Dianostyka OPEL i VAG -wszystkie modele wlacznie z najnowszymi


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 lutego 2015, o 11:22 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 marca 2014, o 15:52
Lokalizacja: Gdynia
Silnik: Z22SE
Robert Opli się uczy :) w każdym razie przy okazji jak będę miał jakiś urlopiki to podjadę do niego niech zerknie.
Aczkolwiek tak jak mówiłem nie dopatruje się tu jakiś większych niedomagań. I tak jak ktoś spostrzegł z wiekeszosc wykresów tego silnika tak wygląda moment można powiedzieć jest jak seria tylko koni nieco nawiało.
Odetkam mu jeszcze dolot i zobaczę czy coś to zmieni.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 lutego 2015, o 17:09 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lutego 2007, o 19:05
Lokalizacja: Goleniów
Imię: Paweł
Silnik: inny
daje rade i z oplami i bmki robi na grube moce i nie tylko i opelki tez robil na big turbo. Kwestia tylko pewnei taka ze mu szkoda czasu na dlubanie w wolnossaku i szukaniu dziury w tyłku jak to mówia bo z tego ani mocy nie bedzie po modyfikacjach programowych.

_________________
SHARAN 1.9 TDI AUY++++ i GOLF 1.9TDI ASZ+ by TUNE UP
Dianostyka OPEL i VAG -wszystkie modele wlacznie z najnowszymi


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 lutego 2015, o 09:55 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 marca 2014, o 15:52
Lokalizacja: Gdynia
Silnik: Z22SE
Rozmawiałem w zeszłym roku to mówił że bierze się za opla i inne bo nowe VAGi to już się nie nadają do dłubania.
Miał jakąś Astre GTC na tapecie dość powodzoną.

Także jak mówiłem na razie jest tylko plan na zmianę dolotu i to wszystko chyba że przypadkiem jakieś graty ciekawe się pojawią.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 lutego 2015, o 19:36 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lutego 2007, o 19:05
Lokalizacja: Goleniów
Imię: Paweł
Silnik: inny
No na powaznie to tak. Mial astre H 1.9 CDTI zmodozna poczatkowo na 240 koni ale glowica sie nei wyrabiala to musial zmniejszyc na okolo 225KM. LAtal chwile i sprzedal. Caly cza sma jakies autka co w nich dlubie. Robi i takie opelki i bmw i inne nie ma problemu. Co inneog lizniecie autka a co innego dlubanie na wieksza moc.

_________________
SHARAN 1.9 TDI AUY++++ i GOLF 1.9TDI ASZ+ by TUNE UP
Dianostyka OPEL i VAG -wszystkie modele wlacznie z najnowszymi


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 16 lutego 2015, o 11:15 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 marca 2014, o 15:52
Lokalizacja: Gdynia
Silnik: Z22SE
CDTI swojego obecnie już kończę wyprowadzać na prostą jeszcze dziś zmiana zaworku VGT i znów na rolki i albo program zostaje albo korekta :)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 13 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL