Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 27 kwietnia 2024, o 21:41

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Tutaj opisujemy modyfikacje i wklejamy wykresy z hamowni.
W każdym temacie tylko jedna modyfikacja!

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 6 listopada 2007, o 19:06 
korzystając dziś z "pięknego" dnia,
postanowiłem poznać prawdę..

żeby zamocować pasy niestety najpierw 10 minut zdjęcie osłony..

a potem już tylko gwizd..

jak wiadomo fabryka deklaruje:
147KM przy 5800 obr/min
203Nm przy 4000 obr/min

Obrazek
Obrazek
Obrazek


Ostatnio edytowano 6 listopada 2007, o 19:10 przez Adolvo, łącznie edytowano 2 razy

Góra
  
 
PostNapisane: 6 listopada 2007, o 20:18 
czemu on ma tak malo konikow ??


Góra
  
 
PostNapisane: 6 listopada 2007, o 21:32 
gangsta napisał(a):
czemu on ma tak malo konikow ??


0,5KM mniej niż przewiduje fabryka.. :roll:
ale za to 9 Nm więcej.. :)


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 listopada 2007, o 21:42 
Biorąc pod uwage małą mase to musi troche jezdzic ;)


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 listopada 2007, o 21:56 
wow, jaka "astra", musi byc po ciezkich tuningach bo zmienila sie nie do poznania !! :-)


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 listopada 2007, o 22:10 
Adam napisał(a):
wow, jaka "astra", musi byc po ciezkich tuningach bo zmienila sie nie do poznania !! :-)


bardziej mi chodziło o to że te silniki też mogą trzymać serię :)


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 listopada 2007, o 19:31 
a z mojej strony byla to aluzja ze masz super go-karta, ktory nie jest za bardzo do astry podobny. Ale wozidelko pierwsza klasa ;-)


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 listopada 2007, o 10:01 
no furka zejfajna jeszcze do szaczęścia brakuje Z20LET i bał bym sie tym jeździć heh gokart !!!


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 listopada 2007, o 12:20 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
Aktualny samochód: Mercedes-Benz
nemesis1 napisał(a):
jeszcze do szaczęścia brakuje Z20LET i bał bym sie tym jeździć heh gokart !!!



dlaczego bac ?
Tak wyglada silnik ze Speedstera od Stephana z Klasen-Motors, ma "tylko" 600KM =P~

Obrazek




Adam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 listopada 2007, o 12:40 
SirAdam napisał(a):
dlaczego bac ?
Tak wyglada silnik ze Speedstera od Stephana z Klasen-Motors, ma "tylko" 600KM
Adam


widzałem parę filmów ze startów na 1/4 mili.. masakra jak to jeździ :O

ja planuję na wiosnę wydech z wywalonym pre-katem i metalowym zasadniczym
+ tłumik przelot i program,
z tego co przejrzałem zagraniczne strony euro4 mocno stłumiło zapał tego silnika..

zobaczymy czy nie będzie kłopotów przez te 2 sondy :|


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 listopada 2007, o 18:51 
pochwal sie obowiązkowo jak coś wyrzeźbisz. bardzo jestem ciekaw ile można uzyskac nie wpedzajac sie w duze koszta... robisz wydech custom czy zakladasz cos gotowego? jak robiony w PL to planujesz 2,25" czy moze 2.5" ? podobno kolektor dolotowy tez nie jest najbardziej dopieszczony przez fabryke i sporo mozna go poprawic...
kurcze nawet ładny ma to wykres, ciekwe dlaczego nie czuc tego na drodze :|


Ostatnio edytowano 9 listopada 2007, o 18:54 przez Szumal, łącznie edytowano 2 razy

Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 listopada 2007, o 22:57 
Szumal napisał(a):
pochwal sie obowiązkowo jak coś wyrzeźbisz. bardzo jestem ciekaw ile można uzyskac nie wpedzajac sie w duze koszta... robisz wydech custom czy zakladasz cos gotowego? jak robiony w PL to planujesz 2,25" czy moze 2.5" ? podobno kolektor dolotowy tez nie jest najbardziej dopieszczony przez fabryke i sporo mozna go poprawic...
kurcze nawet ładny ma to wykres, ciekwe dlaczego nie czuc tego na drodze :|


pochwalę się zapewne..

zamierzam zobić wydech w eltecu lub mg motorsport i zapewne będzie 2.5"..
kwestia zebrania kasy, bo wydech + program trzeba liczyć ponad 3 tys..

z kolektorem jest już trochę zabawy.. a ja nie mam aż takich warunków
i wiedzy żeby się czegoś takiego podjąć, do tego nie wierzę w rodzimych mechaników :/

i z wydechem przewiduję kłopoty, ale to chyba najwęższe "gardło" jeśli
chodzi o ten silnik a to ze zrozumiałych względów.. euro4 :]


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 listopada 2007, o 23:14 
Znam w Łodzi ludzi godnych polecenia do zrobienia wydechu i kolektora. Wiem tez ze Swiatek robi nie najgorsze kolektory.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 listopada 2007, o 06:42 
Adam napisał(a):
Znam w Łodzi ludzi godnych polecenia do zrobienia wydechu i kolektora. Wiem tez ze Swiatek robi nie najgorsze kolektory.


cóż dobry kolektor to co najmniej drugie tyle co wydech,
póki co muszę wybrać jedną rzecz.. przejrzenie tematu na innych forach
podpowiada mi wydech..

zresztą jeszcze zobaczymy.. to i tak wszystko po nowym roku


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 listopada 2007, o 10:44 
mylse ze wydech da sie zrobic duzo taniej. Sproboj dowiedziec sie o cene w M-techu z Piastowa. Chlopaki z SSgarahe tez pięknie spawają.
glowie sie co zrobic zeby komop nie wywalal bledu po wydechu. Sa dwie opcje: mozna ponoc zmienic cos w ECU i wylaczyc obie sondy wtedy nie dawac nawet kata, albo zalozyc sportowy. ciekawe co byloby tansze bo w tych dwoch kwestiach jestem zielony.


Góra
  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL