Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 28 kwietnia 2024, o 17:55

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Tutaj opisujemy modyfikacje i wklejamy wykresy z hamowni.
W każdym temacie tylko jedna modyfikacja!

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 17 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 20 października 2007, o 13:28 
Dobra panowie obczajcie wykres i od razu co może być przczyną tego żałosnego wykresu!!! Panowie na hamowni powiedzieli tak:]
najpierw skasowania motronica potem wgranie od nowa oryginalnego programu (bo niewiadomo co poprzedni własiciel tak kombinował)
potem jak to nie pomoże to wymiana czujników doładowania itp
a na koniec wymiana turbo jak ju wszystko inne zawiedzie !!!
Napisza jak wy to widzicie co mam zrobić wyminićaby było noramlnie bo to porażka jest !!!!! Gdzie moje 50 koni uciekło hehe
link do zdjęcia
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/331 ... ceb3e.html


Ostatnio edytowano 20 października 2007, o 13:29 przez nemesis1, łącznie edytowano 1 raz

Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 października 2007, o 15:32 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 lipca 2006, o 08:04
Lokalizacja: Łaziska Górne
Imię: Krzysztof
Silnik: inny
nemesis...masz wskaźniki co nie? jakie doładowanie Ci pokazuje? masz jakieś błędy?

_________________
RPM-SERVICE - serwis ogumienia, regeneracja felg, mechanika, autoklima

www.rpm-service.pl
https://www.facebook.com/pages/RPM-SERVICE/680155875351081

ZAPRASZAM :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 października 2007, o 16:10 
żadnych błędów, dołądowanie około 0,8Bar 1,6 Bar w overboscie TC był wyłaczony za pom przycisku!!


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 października 2007, o 16:26 
o qrde, może hamownia z dupy, przy takich wartościach doładowania wszystko powinno być cacy


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 października 2007, o 17:57 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lipca 2004, o 11:58
Lokalizacja: Rzeszów
Imię: Bartek
Silnik: Z20LET
nemesis1 napisał(a):
żadnych błędów, dołądowanie około 0,8Bar 1,6 Bar w overboscie

:O :O :O
nemesis1 napisał(a):
TC był wyłaczony za pom przycisku!!

trzeba było wyjąć bezpiecznik :!:

Poasowało by jeszcze podmienić przepływkę, bo to że nie wywala błędu to jeszcze nie oznacza że jest w 100% sprawna ;)


Ostatnio edytowano 20 października 2007, o 17:59 przez WARIK, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 października 2007, o 18:06 
przy przebiegu 56tys wyminiłem na nową oryginalną Z ASO teraz mam 77000 przebiegu iweć chyba jest ok jeszcze


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 października 2007, o 18:17 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 sierpnia 2005, o 11:03
Lokalizacja: Wrocław/Wieluń
Silnik: Z20LET
WARIK napisał(a):
nemesis1 napisał(a):
TC był wyłaczony za pom przycisku!!

trzeba było wyjąć bezpiecznik :!:

A co to za różnica jest?

nemesis, może dziurawy dolot albo WG za wcześnie puszcza :hm:

_________________
Leszek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 października 2007, o 18:22 
tzn gdzie może być dziurawy ??


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 października 2007, o 19:12 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lipca 2004, o 11:58
Lokalizacja: Rzeszów
Imię: Bartek
Silnik: Z20LET
DAN napisał(a):
A co to za różnica jest?

Przy wyłączeniu przyciskiem nie dokońca wyłącza się tc.
Z tego co pamiętam to już ktoś się hamował z wyłączonym TC prez właśnie przycisk i wychodziły kwiatki ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 października 2007, o 19:27 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lipca 2004, o 11:58
Lokalizacja: Rzeszów
Imię: Bartek
Silnik: Z20LET
DAN napisał(a):
A co to za różnica jest?

Przy wyłączeniu przyciskiem nie dokońca wyłącza się tc.
Z tego co pamiętam to już ktoś się hamował z wyłączonym TC prez właśnie przycisk i wychodziły kwiatki ;)

DAN napisał(a):
nemesis, może dziurawy dolot albo WG za wcześnie puszcza

przeciesz turbina ładuje ;)

nemesis1 musisz mieć nieźle nasrane w ecu, zrób tak jak Ci radzili(puki jeszcze nie było BUM) i wgraj orginalny program w ASO, albo jeszcze lepiej skontaktój się z Coube ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 października 2007, o 22:39 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 sierpnia 2005, o 11:03
Lokalizacja: Wrocław/Wieluń
Silnik: Z20LET
WARIK napisał(a):
DAN napisał(a):
nemesis, może dziurawy dolot albo WG za wcześnie puszcza

przeciesz turbina ładuje ;)

Tfu, miało być DV.

Wykres od pewnego momentu idzie w dół, więc tak jakby po przekroczeniu jakiegoś ciśnienia uciekało. Taka moja teoria, ale może niech się wypowie ktoś kto się zna.

PS. Wskaźnik doładowania stoi równo czy skacze?

_________________
Leszek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 października 2007, o 00:17 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
Aktualny samochód: Mercedes-Benz
Cos mi sie ten wykres nie podoba,
po 1. przy 5.000 obr. moc wyczuwalnie spada (mala turbina) a wedlug tego wykresu to Twoje auto wtedy drugiego "kopa" dostaje.
Po 2. jezeli Astra Coupe ma ok. 70KM straty na napedzie to ile ma np. Calibra z napedem na 4 kola ?
100, 120 KM strat ?
Cos mi sie ta hamownia nie widzi.




Adam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 października 2007, o 08:11 
cos jest poj*** z tym wykresem... moment obrotowy na pewno nie lezy tak nisko, chyba, ze masz diesla, a nie wiesz...
nie sugeruj sie tymi kreskami, bo nie zasniesz.. najwazniejsze jest to, czy auto ma buciora, ktory wciska w fotel i czy odpowiednio sie rozpedza do predkosci maksymalnej..
takiego spadku mocy nie mozna uzyskac nawet w przydomowym tuningowym garazu, gdzie pracuja chlopcy, ktorzy wczesniej tunowali komary i wsk...
a dla porownania stan z jakas qp w linii... :twisted: jesli zostaniesz kilka dlugosci, wtedy sie martw... inaczej nic nie kombinuj, bo rzeczywiscie bedziesz mial wtedy problemy...

Szymek...u nas na forum się nie klnie...zapamiętaj bo to nie pierwszy Twój raz...upominam Cie narazie słownie...jeszcze raz i poleci ostrzeżenie bo tak jak powiedziałem to nie pierwszy przypadek
mich007


Ostatnio edytowano 21 października 2007, o 13:00 przez Szymek636, łącznie edytowano 1 raz

Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 października 2007, o 12:20 
WARIK napisał(a):
Przy wyłączeniu przyciskiem nie dokońca wyłącza się tc.
Z tego co pamiętam to już ktoś się hamował z wyłączonym TC prez właśnie przycisk i wychodziły kwiatki


ktos poprostu spi....lil przysik i tyle, ja hamowlem sie na przycisku i bylo ok.

SirAdam napisał(a):
Po 2. jezeli Astra Coupe ma ok. 70KM straty na napedzie to ile ma np. Calibra z napedem na 4 kola ?
100, 120 KM strat


adam to kwestia hamowni... mysle ze to jest przez dociagniecie pasami auta w dol !


Nemesis...
gdzie zes to hamowal? bo moze z dupy hamownia...
moze czujnik cisnienia doladowania jest rypniety... masz tempomat?

widze ze wyres do 2,700 obr jest ok potem cos sie pikoli, na 4,500 probuje cos robic a dopiero buduje go na nowo od 5100...

rozumiem ze to seria....


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 października 2007, o 16:48 
tempomat działa ok hamownia w zileonej górze oliwer system V-tech tak seria jutro jade do aso niech mi przświetlą silnik może coś znajdą na wzelki wypadek zreeują ecu i wgrają wszystko od nowa może ktoś przede mną coś kombinował w kompie !!!
Jedni mnie niepokoi że jak bm mial 145 koni to bym nie porobił na lini VR6 corrado i RX8 192 konie


Ostatnio edytowano 21 października 2007, o 16:51 przez nemesis1, łącznie edytowano 3 razy

Góra
  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 17 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL