Astra Coupé Club
http://astracoupe.pl/forum/

Wykresik - 2.0 T seria
http://astracoupe.pl/forum/viewtopic.php?f=37&t=1863
Strona 3 z 4

Autor:  karczel [ 13 września 2007, o 19:36 ]
Tytuł:  Re: seria + remap

Lobuziak napisał(a):
Szczęśliwym trafem Coube odwiedził VTG gdzie moje autko czekało na geometrię. Teraz bedę mógł spokojnie poczekać na wiekszy intercooler i wydech. Na górze trochę słabo wyszło, ale myślę że to wina seryjnego wydechu i nawet sam downpipe by trochę pomógł.

[url=http://img468.imageshack.us/img468/7230/astraqptvtgcoubesoftds3.th.png]Obrazek[/URL]

Pozdrawiam
Lobuziak


Jakie sa koszty w VTG ???

Autor:  Lobuziak [ 13 września 2007, o 19:56 ]
Tytuł:  Re: seria + remap

karczel napisał(a):
Lobuziak napisał(a):
Szczęśliwym trafem Coube odwiedził VTG gdzie moje autko czekało na geometrię. Teraz bedę mógł spokojnie poczekać na wiekszy intercooler i wydech. Na górze trochę słabo wyszło, ale myślę że to wina seryjnego wydechu i nawet sam downpipe by trochę pomógł.

[url=http://img468.imageshack.us/img468/7230/astraqptvtgcoubesoftds3.th.png]Obrazek[/URL]

Pozdrawiam
Lobuziak


Jakie sa koszty w VTG ???


Wymiana mocowań i poduszek columny McPhersona i geometria - robocizna łącznie 350zl
Sama geometria chyba 150zl

Co do remapu to pytania kierowac do Coube

Pozdrawiam
Lobuziak

Autor:  Coube [ 13 września 2007, o 22:16 ]
Tytuł: 

to zdecydowanie nie jest normalne zachowanie albo inaczej..nienormalne dla sprawnych samochodow. pare kierunkow dzialania juz jest wiec stay tuned

Autor:  NasH [ 14 września 2007, o 08:51 ]
Tytuł: 

o cholera... no szkoda ... bo liczby cos male... az jestem ciekaw co jest nie nie tak... rozumiem ze auto zdrowe, bez nieszczelnosci...

moze czujnik cisnienia doladowania?

Autor:  piotrek399 [ 1 lutego 2008, o 16:09 ]
Tytuł: 

Cześć chciałbym się pochwalić swoim wykresem na poczatku przytocze liczby poniewaz wykres zeskanuje w nastepnym tyg to wrzuce moja astra osiagnela 218 koni 270N i predkosc max 280km/godz

Autor:  SirAdam [ 1 lutego 2008, o 20:58 ]
Tytuł: 

piotrek399 napisał(a):
osiagnela 218


odejmij 10 KM, a wtedy ci uwierze

piotrek399 napisał(a):
270Nm


w to uwierze odrazu.

piotrek399 napisał(a):
i predkosc max 280km/godz


no teraz to zes przegial na maxa :crazy:

Wez sobie tabele i przelicz obroty, przelozenie glowne , skrzyni biegow i wylicz przy jakisch obrotach te 280 osiagniesz.
Ja ci to powiem juz;
przy 7000 U/min
to mi teraz powiedz kto ci sciagnal ogranicznik obrotow ?
bo gdzie leza staly i krotkotrwaly ogranicznik obrotow, to chyba wiesz, co nie ?



Zastanawiam sie czy tego posta nie przeniesc do smietnika, bo bajki w temacie technicznym, nie maja nic do szukania.





Adam


PS. pozatym "wpieprzyles" sie ze swoim postem do tematu kolegi.
Jak chcesz przedstawic swoj wykres to otworz nowy temat , z SENSOWNYM tytulem.


.

Autor:  mich007 [ 2 lutego 2008, o 08:21 ]
Tytuł: 

SirAdam, poczekaj jeszcze, niech wklei wykres xP

Autor:  piotrek399 [ 2 lutego 2008, o 17:39 ]
Tytuł: 

powiem tak nie interesuje mnie czy mozesz w to uwierzyc czy nie. Mowie co wyszlo w tescie a czy astra moja jest jakos modifikowana to nie wiem napewno ma sciagniety ogranicznik poniewaz kreci sie na max na 7 tys bez odciecia paliwa

Autor:  SirAdam [ 2 lutego 2008, o 18:44 ]
Tytuł: 

Ok, to niebedziemy dlugo owijac welny w bawelne - dawaj ten wykres, zobaczymy co tam wyszlo.



Adam

Autor:  Zlatan [ 3 lutego 2008, o 14:14 ]
Tytuł: 

Tez jestem ciekaw

Jak nie zobacze wykresu to pozostaje.... :lol: smiech

Autor:  karczel [ 7 lutego 2008, o 22:33 ]
Tytuł: 

Wykres woda porwala...... :twisted:

SirAdam, miales racje.....

Autor:  Lobuziak [ 10 kwietnia 2009, o 13:14 ]
Tytuł: 

Wracając do tematu, wybrałem się ponownie na hamowanie autka.

Obrazek Obrazek Obrazek

- W międzyczasie założony został nowy intercooler (Courtenay FMIC ).
- Odwiedziłem też Katowice gdzie założono mi cały wydech za kolektorem firmy MGMotorsport (dwa tłumiki + sportowy katalizator).
-Przy okazji wizyty w Katowicach Coube załadował nowy soft pod Stage2.

Obrazek Obrazek

-Zmieniłem świece z oryginalnych na irydowe NGK BKR6EIX z powodu wypadania zapłonu.
- pare napraw serwisowych

Autko jezdzi dość dobrze ;D , wiekszy ICek sie przydaje, wynik co prawda lepszy niż przy samym Stage1, lecz niestety daleko od sugerowanych osiągów maksymalnych.

Obrazek

Run1 - Stage2
Run3 - Stage1
Run2 - seria

Orginalnie autko było i jest sprawne, wyniki seryjne sa w normie... tylko jakiś gremlin siedzi w bagażniku i wysysa moc. :?

Lobuziak

Autor:  Zlatan [ 10 kwietnia 2009, o 13:36 ]
Tytuł: 

Troszkę mało wyszło jak na zainwestowaną kase :? Patrząc na wykres i licząc ile zainwestowałeś w samochód to odechciewa mi się cokolwiek modzić ze swoim...

Autor:  SirAdam [ 10 kwietnia 2009, o 14:43 ]
Tytuł: 

dlatego ja zawsze mowilem - Stage1 za 350 euro i wszystko.
Relacja cena - osiagnieta moc jest rewelacyjna.
Ja jestem z mojej Stage1 super zadowolony.
Ale kazdy robi wedlug wlasnego uznania.




Adam

Autor:  Szymek636 [ 29 kwietnia 2009, o 12:20 ]
Tytuł: 

Zlatan napisał(a):
Troszkę mało wyszło jak na zainwestowaną kase

nie jest mało... zobacz na moment obrotowy.. podniesienie go o 100Nm, to daje bardzo pozytywne wrażenie w trakcie jazdy i myślę, że to dobre pomiary i wyniki, natomiast zdanie SirAdama jest niezaprzeczalne..
Cytuj:
dlatego ja zawsze mowilem - Stage1 za 350 euro i wszystko.
Relacja cena - osiagnieta moc jest rewelacyjna.

Strona 3 z 4 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/