Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 28 marca 2024, o 13:56

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Tutaj opisujemy modyfikacje i wklejamy wykresy z hamowni.
W każdym temacie tylko jedna modyfikacja!

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 60 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 3 sierpnia 2007, o 14:21 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 maja 2006, o 22:33
Lokalizacja: Warszawa
Silnik: Z20LET
Ze wzgledu na delikatnie slabsza i glosniejsza prace zrobilem hamowanko. Nie wyszlo za super ale to chyba wina sypiacego sie tlumika...
Obrazek

Pozdrawiam
Lobuziak

ps. Thanks to ImageShack for Free Image Hosting

_________________
2.0T ~300KM 460NM VXRTurbo Court'sFMIC El-tec(Downpipe3"+Exchaust2,5"+TopHat2,5"+PowerPipe+1.9CDTIAirboxPipe) IntakeCerMetCoated ForgeDV+Actuator BastuckFlywheel HelixClutch TaroxF2000 FerodoDS2500 Court'sBraidedBrakeHoses MotulRBF660 KWV3 YokoAD08 WhitelineRARB+FARB PolyBushes VibraTechnicsEngineMounts QuaifeATBLSD WalbroGss342 NGKBKR7EIX OilRestrictorBolt ThermalGasket AlloyPulley


Ostatnio edytowano 3 sierpnia 2007, o 14:30 przez Lobuziak, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 sierpnia 2007, o 14:59 
do 5000 ladnie idzie, ale cos to opada. A jakie cisnienie doladowania trzyma?


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 sierpnia 2007, o 20:10 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
Aktualny samochód: Mercedes-Benz
mjaza napisał(a):
do 5000 ladnie idzie, ale cos to opada.


normalne, czego oczekujesz po takiej zabawce jaka my mamy wmontowana ?
Mam na mysli turbine.



Adam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 sierpnia 2007, o 07:13 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 maja 2004, o 09:33
Lokalizacja: Katowice
jest naprawde malutka....5k to jej granice....tam juz jest tylko spadek, taka charakterystytka tego silnika.

_________________
Opel Z-series Consultant
Z20LET Z20LEL Z20LER Z20LEH


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 sierpnia 2007, o 07:18 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 lipca 2006, o 08:04
Lokalizacja: Łaziska Górne
Imię: Krzysztof
Silnik: inny
Max moc ma o jakieś 400rpm za nisko...

Ale zastanawiam mnie max osiągnięte obroty...6755rpm??? W dodatku przy prędkości 222km/h

Tak samo max moment...przy prawie 5tyś...

Coś tu nie halo

_________________
RPM-SERVICE - serwis ogumienia, regeneracja felg, mechanika, autoklima

www.rpm-service.pl
https://www.facebook.com/pages/RPM-SERVICE/680155875351081

ZAPRASZAM :)


Ostatnio edytowano 4 sierpnia 2007, o 07:21 przez mich007, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 sierpnia 2007, o 09:20 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 maja 2006, o 22:33
Lokalizacja: Warszawa
Silnik: Z20LET
Cytuj:
A jakie cisnienie doladowania trzyma?

Co do cisnienia to nie mam tej informacji, moze sie jeszcze dopytam u Mastersa jesli te dane sa zapisane w bazie.

Cytuj:
Ale zastanawiam mnie max osiągnięte obroty...6755rpm??? W dodatku przy prędkości 222km/h

Pomiar byl robiony na biegu 4 do odciecia wiec taka predkosc maksymalna wyszla.

Cytuj:
Coś tu nie halo

Faktycznie wydaje mi sie tez ze bylo troszke lepiej ... ale nie mam pomiaru z lepszych czasow. Mam nadzieje ze to tylko wina tlumika... ale podobno przy turbo to nie ma zadnego wplywu.
... echh zobacze jak zrobie wydech.

Pozdrawiam
Lobuziak

_________________
2.0T ~300KM 460NM VXRTurbo Court'sFMIC El-tec(Downpipe3"+Exchaust2,5"+TopHat2,5"+PowerPipe+1.9CDTIAirboxPipe) IntakeCerMetCoated ForgeDV+Actuator BastuckFlywheel HelixClutch TaroxF2000 FerodoDS2500 Court'sBraidedBrakeHoses MotulRBF660 KWV3 YokoAD08 WhitelineRARB+FARB PolyBushes VibraTechnicsEngineMounts QuaifeATBLSD WalbroGss342 NGKBKR7EIX OilRestrictorBolt ThermalGasket AlloyPulley


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 sierpnia 2007, o 09:47 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 lipca 2006, o 08:04
Lokalizacja: Łaziska Górne
Imię: Krzysztof
Silnik: inny
Lobuziak napisał(a):
Pomiar byl robiony na biegu 4


Dlaczego na 4 biegu?? Kurcze, niech ktoś tu stanowczo powie w końcu na którym biegu powinno się hamować...zgłupiałem już :mur:

Jak na 4 bieg to coś za małe straty wyszły ;/

_________________
RPM-SERVICE - serwis ogumienia, regeneracja felg, mechanika, autoklima

www.rpm-service.pl
https://www.facebook.com/pages/RPM-SERVICE/680155875351081

ZAPRASZAM :)


Ostatnio edytowano 4 sierpnia 2007, o 09:48 przez mich007, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 sierpnia 2007, o 16:27 
Lobuziak ile dales za hamowanie :>?Może i ja bym podjechał do nich, a potem byśmy porównali wyniki, póki mam jeszcze serie ;) i sprawny tłumik.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 sierpnia 2007, o 18:48 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
Aktualny samochód: Mercedes-Benz
mich007 napisał(a):
Lobuziak napisał(a):
Pomiar byl robiony na biegu 4


Dlaczego na 4 biegu?? Kurcze, niech ktoś tu stanowczo powie w końcu na którym biegu powinno się hamować...zgłupiałem już :mur:

Jak na 4 bieg to coś za małe straty wyszły ;/



Poruszylem ten temat na niemieckich forach i tunerzy nie sa jednego zdania.
Jedyne co mozna powiedziec to prawie wszyscy byli z tym zgodni ze najlepiej mierzyc w najbardziej bezposrednim biegu, czyli optymalnie byloby gdyby np. 4 albo 5. bieg mial przelozenie 1:1, ale w rzeczywistosci tak nie jest.
Nie mam teraz w glowie przelozen z F23, ale 4. bieg jest bardziej do tego 1:1 zblizony jak 5.





Adam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 sierpnia 2007, o 07:53 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 maja 2006, o 22:33
Lokalizacja: Warszawa
Silnik: Z20LET
Cytuj:
Lobuziak ile dales za hamowanie :> ?Może i ja bym podjechał do nich, a potem byśmy porównali wyniki, póki mam jeszcze serie ;) i sprawny tłumik.

200 zeta kosztuje pomiar, trzeba wyciagnac bezpiecznik spod maski i dostac sie do gniazda diagnostycznego, w 15 min jest po sprawie. Chetnie zobacze porownanie z innym autkiem. Pomiar robilem na oponkach 215/45/17 (cisnienie 2.8 przod 2.6 tyl) na paliwku VPowerRacing. Co do innych parametrow pomiaru to podobno nie dalo sie zczytac cisnienia doladowania, czy ktos wie moze jak to zrobic?

Bieg czwarty ma przelozenie 0.98 a piaty chyba 0.78 o ile dobrze pamietam, jak zagladalem do tej rozpiski parametrow ktora dostalem z autkiem.

_________________
2.0T ~300KM 460NM VXRTurbo Court'sFMIC El-tec(Downpipe3"+Exchaust2,5"+TopHat2,5"+PowerPipe+1.9CDTIAirboxPipe) IntakeCerMetCoated ForgeDV+Actuator BastuckFlywheel HelixClutch TaroxF2000 FerodoDS2500 Court'sBraidedBrakeHoses MotulRBF660 KWV3 YokoAD08 WhitelineRARB+FARB PolyBushes VibraTechnicsEngineMounts QuaifeATBLSD WalbroGss342 NGKBKR7EIX OilRestrictorBolt ThermalGasket AlloyPulley


Ostatnio edytowano 6 sierpnia 2007, o 08:20 przez Lobuziak, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 sierpnia 2007, o 09:04 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 lipca 2006, o 08:04
Lokalizacja: Łaziska Górne
Imię: Krzysztof
Silnik: inny
200zeta to dużo dałeś a ciśnienie techem można zczytać

_________________
RPM-SERVICE - serwis ogumienia, regeneracja felg, mechanika, autoklima

www.rpm-service.pl
https://www.facebook.com/pages/RPM-SERVICE/680155875351081

ZAPRASZAM :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 sierpnia 2007, o 10:57 
Cytuj:
na paliwku VPowerRacing


A wiesz, że to nic nie daje ? :) Coupe Turbo jest zaprogramowana na 95 oct. chyba, że jeździsz na programie to inna bajka ;)


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 sierpnia 2007, o 09:33 
Zlatan, a pewny jesteś, że przypadkiem komputer sam nie reguluje mieszanki w zależności od rodzaju paliwa?? Mi coupeta na V-power racing jeździ jak strzała i odczuwam o wiele większy komfort z jazdy bo jest płyniejsza niż na zwykłej 95.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 sierpnia 2007, o 10:36 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 maja 2006, o 22:33
Lokalizacja: Warszawa
Silnik: Z20LET
maddog napisał(a):
odczuwam o wiele większy komfort z jazdy bo jest płyniejsza niż na zwykłej 95.

Popieram :D

A co do ceny to jest norma na dobrej hamowni ( np. MAHA ). Niestety przez zlacze odb-2 zczytala sie dodatkowo tylko temperatura powietrza po kompresji jest w zakresie od 30 do 80 stopni C przy 5500rpm.

Pozdrawiam
Lobuziak

_________________
2.0T ~300KM 460NM VXRTurbo Court'sFMIC El-tec(Downpipe3"+Exchaust2,5"+TopHat2,5"+PowerPipe+1.9CDTIAirboxPipe) IntakeCerMetCoated ForgeDV+Actuator BastuckFlywheel HelixClutch TaroxF2000 FerodoDS2500 Court'sBraidedBrakeHoses MotulRBF660 KWV3 YokoAD08 WhitelineRARB+FARB PolyBushes VibraTechnicsEngineMounts QuaifeATBLSD WalbroGss342 NGKBKR7EIX OilRestrictorBolt ThermalGasket AlloyPulley


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 sierpnia 2007, o 07:49 
co do paliwa to na serii byla odczuwalna roznica.

jak bylem na hamowni pierwszy raz to powiedzieli mi ze gdyby wiedzieli ze przyjechalem na 95 to nawet by mnie nie wpuscili


Góra
  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 60 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL