Astra Coupé Club
http://astracoupe.pl/forum/

Wykresik - 2.0 T seria
http://astracoupe.pl/forum/viewtopic.php?f=37&t=1863
Strona 1 z 4

Autor:  Lobuziak [ 3 sierpnia 2007, o 14:21 ]
Tytuł:  Wykresik - 2.0 T seria

Ze wzgledu na delikatnie slabsza i glosniejsza prace zrobilem hamowanko. Nie wyszlo za super ale to chyba wina sypiacego sie tlumika...
Obrazek

Pozdrawiam
Lobuziak

ps. Thanks to ImageShack for Free Image Hosting

Autor:  mjaza [ 3 sierpnia 2007, o 14:59 ]
Tytuł: 

do 5000 ladnie idzie, ale cos to opada. A jakie cisnienie doladowania trzyma?

Autor:  SirAdam [ 3 sierpnia 2007, o 20:10 ]
Tytuł: 

mjaza napisał(a):
do 5000 ladnie idzie, ale cos to opada.


normalne, czego oczekujesz po takiej zabawce jaka my mamy wmontowana ?
Mam na mysli turbine.



Adam

Autor:  Coube [ 4 sierpnia 2007, o 07:13 ]
Tytuł: 

jest naprawde malutka....5k to jej granice....tam juz jest tylko spadek, taka charakterystytka tego silnika.

Autor:  mich007 [ 4 sierpnia 2007, o 07:18 ]
Tytuł: 

Max moc ma o jakieś 400rpm za nisko...

Ale zastanawiam mnie max osiągnięte obroty...6755rpm??? W dodatku przy prędkości 222km/h

Tak samo max moment...przy prawie 5tyś...

Coś tu nie halo

Autor:  Lobuziak [ 4 sierpnia 2007, o 09:20 ]
Tytuł: 

Cytuj:
A jakie cisnienie doladowania trzyma?

Co do cisnienia to nie mam tej informacji, moze sie jeszcze dopytam u Mastersa jesli te dane sa zapisane w bazie.

Cytuj:
Ale zastanawiam mnie max osiągnięte obroty...6755rpm??? W dodatku przy prędkości 222km/h

Pomiar byl robiony na biegu 4 do odciecia wiec taka predkosc maksymalna wyszla.

Cytuj:
Coś tu nie halo

Faktycznie wydaje mi sie tez ze bylo troszke lepiej ... ale nie mam pomiaru z lepszych czasow. Mam nadzieje ze to tylko wina tlumika... ale podobno przy turbo to nie ma zadnego wplywu.
... echh zobacze jak zrobie wydech.

Pozdrawiam
Lobuziak

Autor:  mich007 [ 4 sierpnia 2007, o 09:47 ]
Tytuł: 

Lobuziak napisał(a):
Pomiar byl robiony na biegu 4


Dlaczego na 4 biegu?? Kurcze, niech ktoś tu stanowczo powie w końcu na którym biegu powinno się hamować...zgłupiałem już :mur:

Jak na 4 bieg to coś za małe straty wyszły ;/

Autor:  maddog [ 4 sierpnia 2007, o 16:27 ]
Tytuł: 

Lobuziak ile dales za hamowanie :>?Może i ja bym podjechał do nich, a potem byśmy porównali wyniki, póki mam jeszcze serie ;) i sprawny tłumik.

Autor:  SirAdam [ 4 sierpnia 2007, o 18:48 ]
Tytuł: 

mich007 napisał(a):
Lobuziak napisał(a):
Pomiar byl robiony na biegu 4


Dlaczego na 4 biegu?? Kurcze, niech ktoś tu stanowczo powie w końcu na którym biegu powinno się hamować...zgłupiałem już :mur:

Jak na 4 bieg to coś za małe straty wyszły ;/



Poruszylem ten temat na niemieckich forach i tunerzy nie sa jednego zdania.
Jedyne co mozna powiedziec to prawie wszyscy byli z tym zgodni ze najlepiej mierzyc w najbardziej bezposrednim biegu, czyli optymalnie byloby gdyby np. 4 albo 5. bieg mial przelozenie 1:1, ale w rzeczywistosci tak nie jest.
Nie mam teraz w glowie przelozen z F23, ale 4. bieg jest bardziej do tego 1:1 zblizony jak 5.





Adam

Autor:  Lobuziak [ 6 sierpnia 2007, o 07:53 ]
Tytuł: 

Cytuj:
Lobuziak ile dales za hamowanie :> ?Może i ja bym podjechał do nich, a potem byśmy porównali wyniki, póki mam jeszcze serie ;) i sprawny tłumik.

200 zeta kosztuje pomiar, trzeba wyciagnac bezpiecznik spod maski i dostac sie do gniazda diagnostycznego, w 15 min jest po sprawie. Chetnie zobacze porownanie z innym autkiem. Pomiar robilem na oponkach 215/45/17 (cisnienie 2.8 przod 2.6 tyl) na paliwku VPowerRacing. Co do innych parametrow pomiaru to podobno nie dalo sie zczytac cisnienia doladowania, czy ktos wie moze jak to zrobic?

Bieg czwarty ma przelozenie 0.98 a piaty chyba 0.78 o ile dobrze pamietam, jak zagladalem do tej rozpiski parametrow ktora dostalem z autkiem.

Autor:  mich007 [ 6 sierpnia 2007, o 09:04 ]
Tytuł: 

200zeta to dużo dałeś a ciśnienie techem można zczytać

Autor:  Zlatan [ 6 sierpnia 2007, o 10:57 ]
Tytuł: 

Cytuj:
na paliwku VPowerRacing


A wiesz, że to nic nie daje ? :) Coupe Turbo jest zaprogramowana na 95 oct. chyba, że jeździsz na programie to inna bajka ;)

Autor:  maddog [ 7 sierpnia 2007, o 09:33 ]
Tytuł: 

Zlatan, a pewny jesteś, że przypadkiem komputer sam nie reguluje mieszanki w zależności od rodzaju paliwa?? Mi coupeta na V-power racing jeździ jak strzała i odczuwam o wiele większy komfort z jazdy bo jest płyniejsza niż na zwykłej 95.

Autor:  Lobuziak [ 7 sierpnia 2007, o 10:36 ]
Tytuł: 

maddog napisał(a):
odczuwam o wiele większy komfort z jazdy bo jest płyniejsza niż na zwykłej 95.

Popieram :D

A co do ceny to jest norma na dobrej hamowni ( np. MAHA ). Niestety przez zlacze odb-2 zczytala sie dodatkowo tylko temperatura powietrza po kompresji jest w zakresie od 30 do 80 stopni C przy 5500rpm.

Pozdrawiam
Lobuziak

Autor:  NasH [ 8 sierpnia 2007, o 07:49 ]
Tytuł: 

co do paliwa to na serii byla odczuwalna roznica.

jak bylem na hamowni pierwszy raz to powiedzieli mi ze gdyby wiedzieli ze przyjechalem na 95 to nawet by mnie nie wpuscili

Strona 1 z 4 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/