Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 19 kwietnia 2024, o 21:53

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Tutaj opisujemy modyfikacje i wklejamy wykresy z hamowni.
W każdym temacie tylko jedna modyfikacja!

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 60 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 8 sierpnia 2007, o 10:08 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lipca 2004, o 11:58
Lokalizacja: Rzeszów
Imię: Bartek
Silnik: Z20LET
NasH napisał(a):
co do paliwa to na serii byla odczuwalna roznica.

jak bylem na hamowni pierwszy raz to powiedzieli mi ze gdyby wiedzieli ze przyjechalem na 95 to nawet by mnie nie wpuscili

a ile Ci wypluło za 1 razem na 95?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 sierpnia 2007, o 15:21 
a propos paliwa - tutaj opisywałem, ze na vpower jest roznica w osiagach...
tylko, ze vpower racing - to artykuł z jakies gazety
viewtopic.php?t=574


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 sierpnia 2007, o 08:31 
no jest wykres na forum ale w dzile mojaqp... wyszlo 209kmna silniku, 215km?


Ostatnio edytowano 9 sierpnia 2007, o 08:32 przez NasH, łącznie edytowano 1 raz

Góra
  
 
PostNapisane: 5 września 2007, o 20:06 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 maja 2006, o 22:33
Lokalizacja: Warszawa
Silnik: Z20LET
Tym razem wyszlo troche lepiej, temperatura nizsza i nie cofa zaplonu przy (70 st C) - 5000 rpm ... Moze tez troche pomogla wymiana filtru paliwa i dluzsza jazda na tym samym paliwku.

Obrazek

Pozdrawiam
Lobuziak

ps. Thanks to ImageShack for Free Image Hosting

_________________
2.0T ~300KM 460NM VXRTurbo Court'sFMIC El-tec(Downpipe3"+Exchaust2,5"+TopHat2,5"+PowerPipe+1.9CDTIAirboxPipe) IntakeCerMetCoated ForgeDV+Actuator BastuckFlywheel HelixClutch TaroxF2000 FerodoDS2500 Court'sBraidedBrakeHoses MotulRBF660 KWV3 YokoAD08 WhitelineRARB+FARB PolyBushes VibraTechnicsEngineMounts QuaifeATBLSD WalbroGss342 NGKBKR7EIX OilRestrictorBolt ThermalGasket AlloyPulley


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 września 2007, o 20:13 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
Aktualny samochód: Mercedes-Benz
Ladnie wyszlo, i potwierdza ze ZADNA Coupe nie ma ponizej 200KM seryjnie.




Adam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 września 2007, o 01:45 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lipca 2004, o 11:58
Lokalizacja: Rzeszów
Imię: Bartek
Silnik: Z20LET
SirAdam napisał(a):
i potwierdza ze ZADNA Coupe nie ma ponizej 200KM seryjnie.

proponuje zmiezyc wszystkie seryjne turboloty na tej samej hamowni...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 września 2007, o 13:26 
czyli ze albo w fabryce maja inne hamownie :) albo tylko 192KM na papierze :) no i super :)


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 września 2007, o 20:56 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
Aktualny samochód: Mercedes-Benz
NasH napisał(a):
albo tylko 192KM na papierze


zgadles !
Dlatego wlasnie ze ZADNA nigdy nie miala ponizej 200, Opel podnosil KM na papierze,
najpierw 190, potem 192, a na koncu przez miesiac 200, ale sie kapneli ze lepszym "chwytem" merketingowym bedzie te 200 koni dla OPC "zarezerwowac", i wycofali te 200 z Coupe. Tlumaczyli sie tym ze byl to blad w druku :lol:
A przeciez prawie kazdy wie, ze OPC i Coupe Turbo ma identyczne silniki, wiec.....
ile mamy koni ?





Adam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 września 2007, o 18:57 
192 :P


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 września 2007, o 15:22 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
Aktualny samochód: Mercedes-Benz
NasH napisał(a):
192 :P


no to widze ze Ty masz jakis zajechany model, bo moja ma "troche" wiecej koni :P
ale przy Twoim stylu jazdy, to sie nie dziwie, albo inaczej mowiac - to sie dziwie ze to auto wogole jeszcze jezdzi :lol:





Adam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 września 2007, o 21:04 
odezwal sie ;) ja mowilem o wersji papierowej :P

a auto jak igla :) mozemy sie ustawic jak bedzie przyczepnosc jak przyjedziesz... to pozamiatam ta germanska qpeta :)


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 września 2007, o 21:09 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
Aktualny samochód: Mercedes-Benz
NasH napisał(a):
mozemy sie ustawic jak bedzie przyczepnosc jak przyjedziesz... to pozamiatam ta germanska qpeta :)

ot wymyslil,
tak jak ja bym na spikeach jezdzil...
Ja tez musze sie z brakiem przyczepnosci meczyc, a pozatym nie bedzie wyscigu , bo ja jak przyjade w listopadzie, to na zimowkach :P




Adam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 września 2007, o 08:29 
SirAdam napisał(a):
bo ja jak przyjade w listopadzie


o tym wlasnei mowie :) to zebys mial szanse ja zostane na letnich :P


Góra
  
 
 Tytuł: seria + remap
PostNapisane: 13 września 2007, o 12:39 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 maja 2006, o 22:33
Lokalizacja: Warszawa
Silnik: Z20LET
Szczęśliwym trafem Coube odwiedził VTG gdzie moje autko czekało na geometrię. Teraz bedę mógł spokojnie poczekać na wiekszy intercooler i wydech. Na górze trochę słabo wyszło, ale myślę że to wina seryjnego wydechu i nawet sam downpipe by trochę pomógł.

Obrazek

Pozdrawiam
Lobuziak

_________________
2.0T ~300KM 460NM VXRTurbo Court'sFMIC El-tec(Downpipe3"+Exchaust2,5"+TopHat2,5"+PowerPipe+1.9CDTIAirboxPipe) IntakeCerMetCoated ForgeDV+Actuator BastuckFlywheel HelixClutch TaroxF2000 FerodoDS2500 Court'sBraidedBrakeHoses MotulRBF660 KWV3 YokoAD08 WhitelineRARB+FARB PolyBushes VibraTechnicsEngineMounts QuaifeATBLSD WalbroGss342 NGKBKR7EIX OilRestrictorBolt ThermalGasket AlloyPulley


Ostatnio edytowano 13 września 2007, o 12:40 przez Lobuziak, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 września 2007, o 17:42 
nie chce Cie zmartwić, ale u mnie na kompletnym wydechu przelotowym + wywalony prekat + wywalony kat + remap wyszlo 208 PS i 365 Nm... :( (przy czym u mnie temepratura otoczenia była ponad 30 stopni C i ciśnienie 100,5 kPa...)

u Ciebie niestety,podobnie jak u mnie, program zmienił fajnie tylko moment bez jednoczesnego satysfakcjonujacego wzrostu mocy... miejmy nadzieje ze Kuba dojdzie co tam Naszym autkom doskwiera ;)


Góra
  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 60 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL