Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 28 marca 2024, o 14:24

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Tutaj opisujemy modyfikacje i wklejamy wykresy z hamowni.
W każdym temacie tylko jedna modyfikacja!

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 60 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 13 września 2007, o 19:36 
Lobuziak napisał(a):
Szczęśliwym trafem Coube odwiedził VTG gdzie moje autko czekało na geometrię. Teraz bedę mógł spokojnie poczekać na wiekszy intercooler i wydech. Na górze trochę słabo wyszło, ale myślę że to wina seryjnego wydechu i nawet sam downpipe by trochę pomógł.

[url=http://img468.imageshack.us/img468/7230/astraqptvtgcoubesoftds3.th.png]Obrazek[/URL]

Pozdrawiam
Lobuziak


Jakie sa koszty w VTG ???


Góra
  
 
PostNapisane: 13 września 2007, o 19:56 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 maja 2006, o 22:33
Lokalizacja: Warszawa
Silnik: Z20LET
karczel napisał(a):
Lobuziak napisał(a):
Szczęśliwym trafem Coube odwiedził VTG gdzie moje autko czekało na geometrię. Teraz bedę mógł spokojnie poczekać na wiekszy intercooler i wydech. Na górze trochę słabo wyszło, ale myślę że to wina seryjnego wydechu i nawet sam downpipe by trochę pomógł.

[url=http://img468.imageshack.us/img468/7230/astraqptvtgcoubesoftds3.th.png]Obrazek[/URL]

Pozdrawiam
Lobuziak


Jakie sa koszty w VTG ???


Wymiana mocowań i poduszek columny McPhersona i geometria - robocizna łącznie 350zl
Sama geometria chyba 150zl

Co do remapu to pytania kierowac do Coube

Pozdrawiam
Lobuziak

_________________
2.0T ~300KM 460NM VXRTurbo Court'sFMIC El-tec(Downpipe3"+Exchaust2,5"+TopHat2,5"+PowerPipe+1.9CDTIAirboxPipe) IntakeCerMetCoated ForgeDV+Actuator BastuckFlywheel HelixClutch TaroxF2000 FerodoDS2500 Court'sBraidedBrakeHoses MotulRBF660 KWV3 YokoAD08 WhitelineRARB+FARB PolyBushes VibraTechnicsEngineMounts QuaifeATBLSD WalbroGss342 NGKBKR7EIX OilRestrictorBolt ThermalGasket AlloyPulley


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 września 2007, o 22:16 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 maja 2004, o 09:33
Lokalizacja: Katowice
to zdecydowanie nie jest normalne zachowanie albo inaczej..nienormalne dla sprawnych samochodow. pare kierunkow dzialania juz jest wiec stay tuned

_________________
Opel Z-series Consultant
Z20LET Z20LEL Z20LER Z20LEH


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 września 2007, o 08:51 
o cholera... no szkoda ... bo liczby cos male... az jestem ciekaw co jest nie nie tak... rozumiem ze auto zdrowe, bez nieszczelnosci...

moze czujnik cisnienia doladowania?


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 lutego 2008, o 16:09 
Cześć chciałbym się pochwalić swoim wykresem na poczatku przytocze liczby poniewaz wykres zeskanuje w nastepnym tyg to wrzuce moja astra osiagnela 218 koni 270N i predkosc max 280km/godz


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 lutego 2008, o 20:58 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
Aktualny samochód: Mercedes-Benz
piotrek399 napisał(a):
osiagnela 218


odejmij 10 KM, a wtedy ci uwierze

piotrek399 napisał(a):
270Nm


w to uwierze odrazu.

piotrek399 napisał(a):
i predkosc max 280km/godz


no teraz to zes przegial na maxa :crazy:

Wez sobie tabele i przelicz obroty, przelozenie glowne , skrzyni biegow i wylicz przy jakisch obrotach te 280 osiagniesz.
Ja ci to powiem juz;
przy 7000 U/min
to mi teraz powiedz kto ci sciagnal ogranicznik obrotow ?
bo gdzie leza staly i krotkotrwaly ogranicznik obrotow, to chyba wiesz, co nie ?



Zastanawiam sie czy tego posta nie przeniesc do smietnika, bo bajki w temacie technicznym, nie maja nic do szukania.





Adam


PS. pozatym "wpieprzyles" sie ze swoim postem do tematu kolegi.
Jak chcesz przedstawic swoj wykres to otworz nowy temat , z SENSOWNYM tytulem.


.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 lutego 2008, o 08:21 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 lipca 2006, o 08:04
Lokalizacja: Łaziska Górne
Imię: Krzysztof
Silnik: inny
SirAdam, poczekaj jeszcze, niech wklei wykres xP

_________________
RPM-SERVICE - serwis ogumienia, regeneracja felg, mechanika, autoklima

www.rpm-service.pl
https://www.facebook.com/pages/RPM-SERVICE/680155875351081

ZAPRASZAM :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 lutego 2008, o 17:39 
powiem tak nie interesuje mnie czy mozesz w to uwierzyc czy nie. Mowie co wyszlo w tescie a czy astra moja jest jakos modifikowana to nie wiem napewno ma sciagniety ogranicznik poniewaz kreci sie na max na 7 tys bez odciecia paliwa


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 lutego 2008, o 18:44 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
Aktualny samochód: Mercedes-Benz
Ok, to niebedziemy dlugo owijac welny w bawelne - dawaj ten wykres, zobaczymy co tam wyszlo.



Adam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 lutego 2008, o 14:14 
Tez jestem ciekaw

Jak nie zobacze wykresu to pozostaje.... :lol: smiech


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 lutego 2008, o 22:33 
Wykres woda porwala...... :twisted:

SirAdam, miales racje.....


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 kwietnia 2009, o 13:14 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 maja 2006, o 22:33
Lokalizacja: Warszawa
Silnik: Z20LET
Wracając do tematu, wybrałem się ponownie na hamowanie autka.

Obrazek Obrazek Obrazek

- W międzyczasie założony został nowy intercooler (Courtenay FMIC ).
- Odwiedziłem też Katowice gdzie założono mi cały wydech za kolektorem firmy MGMotorsport (dwa tłumiki + sportowy katalizator).
-Przy okazji wizyty w Katowicach Coube załadował nowy soft pod Stage2.

Obrazek Obrazek

-Zmieniłem świece z oryginalnych na irydowe NGK BKR6EIX z powodu wypadania zapłonu.
- pare napraw serwisowych

Autko jezdzi dość dobrze ;D , wiekszy ICek sie przydaje, wynik co prawda lepszy niż przy samym Stage1, lecz niestety daleko od sugerowanych osiągów maksymalnych.

Obrazek

Run1 - Stage2
Run3 - Stage1
Run2 - seria

Orginalnie autko było i jest sprawne, wyniki seryjne sa w normie... tylko jakiś gremlin siedzi w bagażniku i wysysa moc. :?

Lobuziak

_________________
2.0T ~300KM 460NM VXRTurbo Court'sFMIC El-tec(Downpipe3"+Exchaust2,5"+TopHat2,5"+PowerPipe+1.9CDTIAirboxPipe) IntakeCerMetCoated ForgeDV+Actuator BastuckFlywheel HelixClutch TaroxF2000 FerodoDS2500 Court'sBraidedBrakeHoses MotulRBF660 KWV3 YokoAD08 WhitelineRARB+FARB PolyBushes VibraTechnicsEngineMounts QuaifeATBLSD WalbroGss342 NGKBKR7EIX OilRestrictorBolt ThermalGasket AlloyPulley


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 kwietnia 2009, o 13:36 
Troszkę mało wyszło jak na zainwestowaną kase :? Patrząc na wykres i licząc ile zainwestowałeś w samochód to odechciewa mi się cokolwiek modzić ze swoim...


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 kwietnia 2009, o 14:43 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
Aktualny samochód: Mercedes-Benz
dlatego ja zawsze mowilem - Stage1 za 350 euro i wszystko.
Relacja cena - osiagnieta moc jest rewelacyjna.
Ja jestem z mojej Stage1 super zadowolony.
Ale kazdy robi wedlug wlasnego uznania.




Adam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 kwietnia 2009, o 12:20 
Zlatan napisał(a):
Troszkę mało wyszło jak na zainwestowaną kase

nie jest mało... zobacz na moment obrotowy.. podniesienie go o 100Nm, to daje bardzo pozytywne wrażenie w trakcie jazdy i myślę, że to dobre pomiary i wyniki, natomiast zdanie SirAdama jest niezaprzeczalne..
Cytuj:
dlatego ja zawsze mowilem - Stage1 za 350 euro i wszystko.
Relacja cena - osiagnieta moc jest rewelacyjna.


Góra
  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 60 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL