Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 28 marca 2024, o 13:18

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Tutaj opisujemy modyfikacje i wklejamy wykresy z hamowni.
W każdym temacie tylko jedna modyfikacja!

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 43 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 12 października 2013, o 14:32 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 września 2010, o 19:45
Lokalizacja: Wrocław
Imię: Bartek
Silnik: Z20LET
Ładny wykres, zdrowy motór :) Ciekawe jak to rusza na wyłączonej kontroli trakcji z takim momentem obrotowym

_________________
Moja ignorancja dotycząca wyższości turbodoładowanej jednostki była tak wielka że nie mogę się ogarnąć po dziś dzień jak wciskam pedał gazu w podłogę a wskazówki się nie prawdopodobnie szybko przesuwają w prawą stronę, tylko jedna wskazówka idzie w lewo. To stan paliwa :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 października 2013, o 16:14 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 kwietnia 2008, o 10:34
Lokalizacja: Gliwice
Imię: Seba
Silnik: Z20LET
bartusiak napisał(a):
Ładny wykres, zdrowy motór :) Ciekawe jak to rusza na wyłączonej kontroli trakcji z takim momentem obrotowym


nie rusza za bardzo haha:) na jednyce nie ma co, lepiej z dwojki.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 października 2013, o 16:17 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 kwietnia 2012, o 00:17
Lokalizacja: Wojkowice (SBE)
Imię: Michał
Silnik: inny
Ładnie, nie spodziewałem sie że ma aż tyle niutków ;p


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 października 2013, o 16:34 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 sierpnia 2005, o 11:03
Lokalizacja: Wrocław/Wieluń
Silnik: Z20LET
Jurand napisał(a):
nie rusza za bardzo haha:)

Szpere masz?

_________________
Leszek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 października 2013, o 16:37 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 kwietnia 2008, o 10:34
Lokalizacja: Gliwice
Imię: Seba
Silnik: Z20LET
nie mam leszek, byla kiedys taka mysl zeby zalozyc, ale bylo sie na ogolnopolskim i konrad mial u siebie i w sumie roznicy nie czulem, dlatego olewam to. Lepiej zainswestowac w lepsze opony.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 października 2013, o 18:25 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 kwietnia 2007, o 20:13
Lokalizacja: CGD/SB
Imię: Krzysiek
Silnik: Z20LET
Aktualny samochód: BMW X5
Jurand napisał(a):
Na lechowskim turbo GRUBO ponad 300 PS? moim zdaniem nie mozliwe,


przecież masz cortney-a i jest mocniejsze niż LEH-a

_________________
https://www.facebook.com/RYBA-garage-1849542501947522/

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 października 2013, o 22:41 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 kwietnia 2008, o 10:34
Lokalizacja: Gliwice
Imię: Seba
Silnik: Z20LET
hehe widze, ze rybko w ogole nie jestes w temacie. Wejdzi na strone courtneya i zobacz w ofercie turbo vxr i dostpene opcje, moja to ta przedostatnia.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 października 2013, o 23:13 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 listopada 2012, o 22:44
Lokalizacja: Żory/Ostrava
Imię: Krzysiek
Silnik: inny
potem szpera ::fiu
nie znam wydajności turba z LEHa, po prostu obiło mi się o uszy, że chyba jako jedyny przekroczyłeś granice 300 KM


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 października 2013, o 23:21 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 kwietnia 2008, o 10:34
Lokalizacja: Gliwice
Imię: Seba
Silnik: Z20LET
300km z turbo leha to chyba max przy odpowiednim kolektorze ssacym i bog wie co jeszcze.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 października 2013, o 08:34 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 kwietnia 2007, o 20:13
Lokalizacja: CGD/SB
Imię: Krzysiek
Silnik: Z20LET
Aktualny samochód: BMW X5
Jurand ja gdzieś czytałem że wydajność LEH-a to 330KM.po za tym sam mówiłeś że Twoje nowe turbo ma większy wirnik niż LEH

_________________
https://www.facebook.com/RYBA-garage-1849542501947522/

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 października 2013, o 08:49 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 sierpnia 2012, o 22:03
Lokalizacja: Warszawa Ursus
Imię: Dominik
Silnik: Z20LET
ryba1 napisał(a):
Jurand ja gdzieś czytałem że wydajność LEH-a to 330KM.po za tym sam mówiłeś że Twoje nowe turbo ma większy wirnik niż LEH


Nie ma najmniejszych szans na 330 z leha w Courtenay "Z20LEx GT28RS Upgrade Kit" czyli mniejszy garrett jest do 350 a turbo jest sporo większe niż leh i z zewnętrznym WG są jakieś hybrydy leh na których można wyciągnąć 400 ale tam już wiele z leh'a nie zostaje i są opisane jako turbo wyścigowe i nie dają na nie żadnej gwarancji wiadomo że z każdego turbo wyciągniesz więcej niż podają ale tak jak napisał Jurand później wykres byłby poszarpany poza tym niezdrowo jest wyżyłować turbo do jego limitu lepiej mieć jakiś bezpieczny zapas...

_________________
Moje Cabrio RedDOT Stage 5.1

Obrazek



JAK COŚ STUKA, TO WIEDZ, ŻE COŚ SIĘ DZIEJE...



Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 października 2013, o 08:59 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 kwietnia 2007, o 20:13
Lokalizacja: CGD/SB
Imię: Krzysiek
Silnik: Z20LET
Aktualny samochód: BMW X5
Domix4 dzięki za info
Cytuj:
lepiej mieć jakiś bezpieczny zapas...

wiadomo ;)

_________________
https://www.facebook.com/RYBA-garage-1849542501947522/

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 października 2013, o 11:27 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 kwietnia 2008, o 10:34
Lokalizacja: Gliwice
Imię: Seba
Silnik: Z20LET
Turbinke mam od courtney'a stage 1,5.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 października 2013, o 11:53 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 sierpnia 2012, o 22:03
Lokalizacja: Warszawa Ursus
Imię: Dominik
Silnik: Z20LET
Jurand napisał(a):
Turbinke mam od courtney'a stage 1,5.


Czyli k04 z odpowiednio przyciętym i lepiej wyważonym wirnikiem wydechowym dopiero stage2 to k06 ze zmienionym wirnikiem kompresora ale k06 jest 200gbp droższa.

EDS ma turbo na około 400 które wyglądem zbliżone jest do seryjnego "Turbocharger Z20LEx HighFlow"

Ale cena trochę zabójcza jakby tak dobrać w opcjach do tego kolektor Dbilas i actuator to wychodzi 2599eur ale moc kosztuje... ;)

PS. Jurand gratuluję wykresu konkretna moc i moment i ładny przebieg jednego i drugiego.

_________________
Moje Cabrio RedDOT Stage 5.1

Obrazek



JAK COŚ STUKA, TO WIEDZ, ŻE COŚ SIĘ DZIEJE...



Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 października 2013, o 20:14 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 kwietnia 2008, o 10:34
Lokalizacja: Gliwice
Imię: Seba
Silnik: Z20LET
dzieki, zastanawiam sie co i ile by poprawil lepszy kolektor ssacy.. jest na ebayu za 250 funtow.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 43 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL