Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 28 marca 2024, o 12:36

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Tutaj opisujemy modyfikacje i wklejamy wykresy z hamowni.
W każdym temacie tylko jedna modyfikacja!

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
PostNapisane: 15 września 2013, o 09:39 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 sierpnia 2008, o 14:27
Lokalizacja: Sosnowiec
Imię: Polo
Silnik: Z20LET
DAN napisał(a):
Nie wiem jaki to Stage 1, ale u Klasena odcinka jest podobno przy 7400. Nie mogę potwierdzić bo nigdy tak wysoko nie kręciłem.
No coś ponad 7tys, tak się kręci ;)

_________________
Można sprzedać żone, ale nie bertone :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 listopada 2013, o 16:24 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 kwietnia 2012, o 00:17
Lokalizacja: Wojkowice (SBE)
Imię: Michał
Silnik: inny
Wreszcie po wielu perypetiach, jest i on, wykres z hamowni po modach.

Obrazek

Co tu dużo mówić, wynik 265 KM i przy 400 nm wywołał dużego banana na mojej twarzy :D
Oczekuje teraz na wasze wykresiki koledzy :P
Wiem, że jest troche poszarpany, ale to już by trzeba program indywidualnie dostroić, a na to mnie póki co nie stać.
Podczas jazdy nie ma wcale mocnego odczucia szarpania, poza tym na codzień nie jeżdze z butem w podłodze w całym zakresie obrotów.
Jeszcze raz wielkie dzięki dla Juranda, który był od początku przy tym projekcie i zawsze pomagał, kiedy było to potrzebne oraz dla Lobuziaka, który dawał mi bardzo cenne rady na pw.
Mój trud już skończony na dłuższy czas, chyba pójde sie nawalić ::pijak :D

PS. 2 pomiar to pomiar przy luźniejszym ustawieniu acturatora, niby równiejszy, ale też nie do końca no i moc nie ta.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 listopada 2013, o 17:01 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 listopada 2012, o 22:44
Lokalizacja: Żory/Ostrava
Imię: Krzysiek
Silnik: inny
<zazdrość>
:D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 listopada 2013, o 17:34 
No moje szczere gratulacje !! Efekt piorunujacy :-)


Góra
  
 
PostNapisane: 15 listopada 2013, o 20:33 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 kwietnia 2008, o 10:34
Lokalizacja: Gliwice
Imię: Seba
Silnik: Z20LET
Gratulacje, przy wygladzonym wykresie w pelnym zakresie obrotow bylo by z 255 Ps.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 16 listopada 2013, o 12:40 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 kwietnia 2012, o 00:17
Lokalizacja: Wojkowice (SBE)
Imię: Michał
Silnik: inny
Wrzucam skana, bo lepiej widać niż na zdj. Wszystkie 3 zrobione pomiary.

Obrazek

Tu jeszcze dla zainteresowanych wykres ciśnień z 1 pomiaru. Niebieski żądane, czerwony rzeczywiste, zielony otwarcie WG
Widać że EDS jest programem agresywnym w wyższych partiach obrotów (pod koniec żąda już 1,4 bara doładowania)

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 16 listopada 2013, o 13:44 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 kwietnia 2007, o 20:13
Lokalizacja: CGD/SB
Imię: Krzysiek
Silnik: Z20LET
Aktualny samochód: BMW X5
Predator moc fajna.NM też ale jak napisałeś troszkę poszarpany.chyba swoim wigwamem też na hamownie się wybiorę

_________________
https://www.facebook.com/RYBA-garage-1849542501947522/

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 16 listopada 2013, o 15:01 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 kwietnia 2012, o 00:17
Lokalizacja: Wojkowice (SBE)
Imię: Michał
Silnik: inny
Zamontuj graty i jedź, jestem ciekawy wykresu też :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 19 listopada 2013, o 22:42 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 sierpnia 2005, o 11:03
Lokalizacja: Wrocław/Wieluń
Silnik: Z20LET
Szkoda, że na wykresie doładowania nie ma RPMów. Tak to ciężko coś powiedzieć.

_________________
Leszek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 20 listopada 2013, o 16:32 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 kwietnia 2012, o 00:17
Lokalizacja: Wojkowice (SBE)
Imię: Michał
Silnik: inny
Prosze bardzo :)

Obrazek

Niebieski żądane, czerwony rzeczywiste, zielony obroty silnika.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 20 listopada 2013, o 17:08 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lutego 2007, o 19:05
Lokalizacja: Goleniów
Imię: Paweł
Silnik: inny
to czemu sie te linie zadanego i rzeczywistero nie pokrywają?? Czemu to doladowanie takie słabo stabilne?? Co tu jest brak kontroli czy jak??

_________________
SHARAN 1.9 TDI AUY++++ i GOLF 1.9TDI ASZ+ by TUNE UP
Dianostyka OPEL i VAG -wszystkie modele wlacznie z najnowszymi


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 20 listopada 2013, o 18:00 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 kwietnia 2012, o 00:17
Lokalizacja: Wojkowice (SBE)
Imię: Michał
Silnik: inny
Jakbym dał takie skale, jak koledzy mają na wykresach z hamowni (podziałka co pół bara, do tego wykres wypłaszczony) to by linia była równa jak stół :)
W środkowym zakresie turbina ładuje mocniej, bo jest w taki sposób skręcony acturator. W wyższym zakresie bcs limituje otwarcie wg, co widać na tym wykresie wyżej, więc ciśnienie zadane jest niższe od żądanego.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 20 listopada 2013, o 21:46 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lutego 2007, o 19:05
Lokalizacja: Goleniów
Imię: Paweł
Silnik: inny
nie ma prawa byc nizsze czy wyzsze. Sztanga i gruszka nie maja tu nic do tego. Jelsi nie moze zbić cisnienia to ECM po 5 sekundach takiej anomali przechodzi w tryb awaryjny. Cisnienie zadane ma sie mniejwiecej pokrywac z rzeczywistym.
Z powodu takiego falowania doladowania masz tez wykres mocy jak fale Dunaju. Wygladzanie wykresu przez tunera to poporstu dodanie w wąskim zakresie obrotowym np 200-300 obrotow dokoksowac nieco paliwa lub nieco powietrza. Tak wszedzie gdzie sa doly sie robi lub ewentualnie tu gdzie szczyty nieco mozna ujac dawek i tez sie wygladzi. Po takich operacjach za kazdym razem wgrywasz soft i hamujesz auto. Az do skutku, az wykres bedzie juz w miare ladny.

Jesli turbp bedzie przeladowywac to parametry na przeplwyce tez beda w miare wysokie a to juz wykryje ecm i obetnie dawke.

_________________
SHARAN 1.9 TDI AUY++++ i GOLF 1.9TDI ASZ+ by TUNE UP
Dianostyka OPEL i VAG -wszystkie modele wlacznie z najnowszymi


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 20 listopada 2013, o 23:04 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 kwietnia 2012, o 00:17
Lokalizacja: Wojkowice (SBE)
Imię: Michał
Silnik: inny
Gruszka ma troche znaczenie, jak się ją zluzuje troszke (żółty wykres z ham.) to nie ma takiego chwilowego przeładowania, jak na mocniej skręconej (niebieski wykres z ham.) i komputer tak gwałtownie nie zbija ciśnienia. I nie ma tak źle z tym falowaniem, spójrz na żółty wykres, jest tylko jedna fala, podczas jazdy praktycznie tego nie czuć.
Napisałem w poście z wykresem, że zdaje sobie sprawe, że dopiero po wystrojeniu wykres będzie równy, bo przy wgrywaniu gotowca to tylko stage 1 ładnie wygląda :)
Narazie nie mam kasy na taką zabawe.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 21 listopada 2013, o 06:43 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lutego 2007, o 19:05
Lokalizacja: Goleniów
Imię: Paweł
Silnik: inny
musi byc panowanie nad doladowaniem. Wszlekie rozbieżnosci nie sa dopuszczalne. Niepotrzebnie potem ECM walczy. Gruszka ma byc tak sprecona by ecm mial mozliwosc regulacji plynnej od min do max. Skrecisz za mocno to bedzie pracowac tylko na min i do polowy, skrecisz za slabo to bedzie ecm mialo mzliwosc regulacji od srodka do max. innymi slowy ma byc tak ze przy skrajnych polozeniach gruszki ma byc wg zamkniete na 100% a w drugim skrajnym otwarte bardzo mocno.

http://vaglog.rtnet.pl/wesol-paw_150455.html

to sa np przykladowe logi z mojego autka. W sumie nie jest idealnie ale ecm nie odnotowuje takich drobnych roznic w postaci 40 mbarów.

_________________
SHARAN 1.9 TDI AUY++++ i GOLF 1.9TDI ASZ+ by TUNE UP
Dianostyka OPEL i VAG -wszystkie modele wlacznie z najnowszymi


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL