Astra Coupé Club http://astracoupe.pl/forum/ |
|
Wykres lkurach stage1 http://astracoupe.pl/forum/viewtopic.php?f=37&t=14765 |
Strona 1 z 2 |
Autor: | lkurach [ 21 marca 2013, o 12:17 ] |
Tytuł: | Wykres lkurach stage1 |
Wrzucam wykres z dzisiejszego pomiaru. Wygląda nieciekawie a oczekiwania były na dużo więcej.. Może ktoś podpowie gdzie szukać przyczyny. rzekomo auto po programie na 220 koni i 330 NM (OPTIMA 220) firmy Delta-motor 4g Zmiany to: - wiekszy ic - usunięty precat - dolot 2,5 z flanszą przepustnicy - puszka 1,9 od vectry - łapacz vectra - wydech od środkowego do końca 2,7 cala |
Autor: | ryba1 [ 21 marca 2013, o 16:16 ] |
Tytuł: | Re: Wykres lkurach stage1 |
lkurach napisał(a): . Może ktoś podpowie gdzie szukać przyczyny. jak stan turbo???ile pompowało???masz zamontowane dodatkowe zegary??? |
Autor: | mich007 [ 21 marca 2013, o 16:39 ] |
Tytuł: | Re: Wykres lkurach stage1 |
ryba dobrze kombinuje, wykres nie jest zły ale przy 4000obr nie powinno być tego spadku, obstawiam coś z doładowaniem...albo WG na chwile upuściło, albo turbina Ci przeładowuje, coś w tym kierunku...dobrze by było jakbyś mógł sobie sprawdzić przebieg doładowania pod pełnym obciążeniem |
Autor: | lkurach [ 21 marca 2013, o 17:52 ] |
Tytuł: | Re: Wykres lkurach stage1 |
No właśnie po prośbie podjadę chyba do kogoś na zrobienie logów bo ani op-coma ani zegara jeszcze nie mam. Możliwe to że np. turbina przeładowuje bo usunięty został precat i zmieniony cały układ dolotowy? Czy można byłoby próbować rozwiązać to zakładając MBC? |
Autor: | ryba1 [ 21 marca 2013, o 19:53 ] |
Tytuł: | Re: Wykres lkurach stage1 |
Cytuj: Czy można byłoby próbować rozwiązać to zakładając MBC? tego raczej się nie da założyć do Z20LET. |
Autor: | kondzio [ 21 marca 2013, o 20:20 ] |
Tytuł: | Re: Wykres lkurach stage1 |
ryba1 napisał(a): tego raczej się nie da założyć do Z20LET. uwierz mi ze sie da:) ale umnie skonczylo sie to ze tlok sie nadtopił
|
Autor: | ryba1 [ 21 marca 2013, o 20:48 ] |
Tytuł: | Re: Wykres lkurach stage1 |
kondzio napisał(a): ryba1 napisał(a): tego raczej się nie da założyć do Z20LET. uwierz mi ze sie da:) ale umnie skonczylo sie to ze tlok sie nadtopił w najlepszym wypadku a najgorszym gruby remont |
Autor: | lkurach [ 21 marca 2013, o 20:52 ] |
Tytuł: | Re: Wykres lkurach stage1 |
kondzio napisał(a): ryba1 napisał(a): tego raczej się nie da założyć do Z20LET. uwierz mi ze sie da:) ale umnie skonczylo sie to ze tlok sie nadtopił a więc odpada Panowie wytłumaczcie jak dla potomnego czy będzie zauważalne przeładowanie przy podłączonym op-comie w trakcie jazdy bez konieczności drugiego pomiaru na hamowni? Bo to sprawdzę na początku żeby upewnić się czy napewno problem tkwi w doładowaniu. Następne pytanie czy może to być wina actuatora czy winy szukać gdzieś indziej np. w tym że poprzedni program był robiony na seryjnym sprzęcie (przed modyfikacjami)? Czy pomoże zmiana softu i dostosowania go do obecnych modyfikacji? Wiem że to wszystko wróżenie z fusów ale gdzieś trzeba zacząć szukać przyczyny takiego wyniku |
Autor: | kondzio [ 21 marca 2013, o 21:14 ] |
Tytuł: | Re: Wykres lkurach stage1 |
a ja uwazam ze przepustnica sie przymkneła i dlatego taki spadek ... sprawdziles stan turbo luzy na wirniku?? moze dv puszcza doladowanie bokiem bo np. membrana pekła |
Autor: | DAN [ 21 marca 2013, o 21:15 ] |
Tytuł: | Re: Wykres lkurach stage1 |
lkurach napisał(a): Panowie wytłumaczcie jak dla potomnego czy będzie zauważalne przeładowanie przy podłączonym op-comie w trakcie jazdy bez konieczności drugiego pomiaru na hamowni? Będziesz widział doładowanie z map sensora. Nie powinno być większe niż 1,4 bara. lkurach napisał(a): Następne pytanie czy może to być wina actuatora czy winy szukać gdzieś indziej np. w tym że poprzedni program był robiony na seryjnym sprzęcie (przed modyfikacjami)? Czy pomoże zmiana softu i dostosowania go do obecnych modyfikacji? Napierw sprawdzasz actuator/wg/dv/bcsy, dopiero potem myśl o strojeniu. Co do bcsów to nie wiem czy da się jakoś sprawdzić, ale nie są drogie więc można po prostu wymienić. |
Autor: | Doktor29 [ 24 marca 2013, o 12:25 ] |
Tytuł: | Re: Wykres lkurach stage1 |
u mnie jest podobnie przy 4tys obr... co prawda nie taki wieliki dołek jak u ciebie!! ale jest to bardziej ze jakby moc nie rosla a po chwili idzie wyzej ja wymienilem wszystko co sie dalo.. i dalej tak mam a wynik cos slaby... |
Autor: | lkurach [ 24 marca 2013, o 15:03 ] |
Tytuł: | Re: Wykres lkurach stage1 |
no ja u siebie bede walczyl z tym i zobaczymy moze uda sie dojsc przyczyny |
Autor: | wesol [ 25 marca 2013, o 18:21 ] |
Tytuł: | Re: Wykres lkurach stage1 |
Pan MArek nie mógł zdiagnozowac co i jak?? W tej dziedzinie to fachura raczej jest wiec dla niego taki silnik to jedna reką robi. Rozumiem ze ten soft co tammasz tojakis "german" tak?? Ewentualnego problemu bym faktycznie szukał w niesprawnosci DV ewentualnie problem z wysterownaiem WG. Podglad cisnienia doladowania podczas przyspieszani powinno conieco wyjasnic. Jedna osoba jedzie na 4 biegu najlepiej a druga osoba looka na laptopa na MAP sensor co pokazuje. Mozna ewentualnie pryzblokowac jakos DV i wtedy zrobic jazde probną. |
Autor: | Lobuziak [ 25 marca 2013, o 19:23 ] |
Tytuł: | Re: Wykres lkurach stage1 |
wesol napisał(a): Pan MArek nie mógł zdiagnozowac co i jak?? W tej dziedzinie to fachura raczej jest wiec dla niego taki silnik to jedna reką robi. Masters widać tak jak 5 lat temu nadal nie robi pomiaru ciśnienia doładowania. Jedną ręką to wgrywa gotowce do diesli... Myślisz że On ma czas opracowywać jakieś tam programy do mało popularnego silnika i to w dodatku benzynowca... to zajmuje dużo czasu, a czas to pieniądz. Co do logów to się zgadzam że powinno dać się coś więcej z nich wyczytać. Pozdrawiam Lobuziak |
Autor: | lkurach [ 25 marca 2013, o 19:43 ] |
Tytuł: | Re: Wykres lkurach stage1 |
wesol napisał(a): Pan MArek nie mógł zdiagnozowac co i jak?? W tej dziedzinie to fachura raczej jest wiec dla niego taki silnik to jedna reką robi. Odniosłem wrażenie że panowie z Masters nie mieli o niczym pojęcia. A świadczyły o tym chociażby niewiedza dotycząca braku możliwości pomiaru z trakcją w astrach i konieczność moich sugestii o wyjęciu bezpiecznika jak i zbywająca odpowiedź że przyczyną takiego wykresu jest wina softu i jedynym rozwiązaniem jest wgranie w aso seryjnej mapy nijak ma się do ich profesjonalizmu. A wymijające odpowiedzi dotyczące pomiaru ciśnienia to zostawie bez komentarza... |
Strona 1 z 2 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |