Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 28 marca 2024, o 19:17

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Tutaj opisujemy modyfikacje i wklejamy wykresy z hamowni.
W każdym temacie tylko jedna modyfikacja!

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 16 listopada 2012, o 18:52 
Czesc chlopaki w prawdzie nie ma sie czym chwalic bo mod jeszcze nie gotowy ale przedstawiam ponizej wykres:
run1 to mod tunera (slowa "+metanol" nie bierzcie pod uwagę)
run2 to to z czym do niego przyjechalem (moja seria)

Oczywiscie tak jak juz wspominalem w innym watku auto jeszcze nie jest do konca wystrojone z racji tego ze co chwile przychodzilo kupe klientow z roznymi zapytaniami i po prostu goscio nie zdazyl rozkminic wszystkiego a zwlaszcza momentu od jakichs 4300 obr. I tu kieruje pytanie do was jak myslicie co moze byc nie tak ze moment nagle zaczyna leciec w dol. Czego to moze byc wina? Dodam tylko ze turbo wg tunera jest w bdb stanie, aha chyba zaworu dv nie mam zablokowanego chociaz jest zalozony rownierz blov off. Dodam jeszcze ze cisnienie na turbo po tym modzie caly czas trzyma okolo 1.1. nie ma zadnego spadku przy tych ok. 4300obr. Pytam was tak z ciekawosci poniewaz najprawdopodobniej dopiero za ok. 2 tyg. bede jechal do niego jeszcze raz zeby dokonczyl swoja robote. No i po prostu chcialem wiedziec czy moze macie jakis pomysl na te sytuacje co moze byc przyczyna spadku momentu? jeszcze nie dokonca zmodyfikowany soft, cos w aucie a moze hamownia? Chociaz to ostatnie raczej wykluczam. Byc moze wasze wskazowki przyczynia sie do szybszego rozkminienia mojej zabawki. Co sprawdzic w aucie, poprawic itp.? Z gory dzieki :D

aha wykres pochodzi ze zdjecia robionego telefonem dlatego taka slaba jakosc
Obrazek


Góra
  
 
PostNapisane: 16 listopada 2012, o 19:49 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 maja 2006, o 22:33
Lokalizacja: Warszawa
Silnik: Z20LET
Logi by dużo pokazały... temperatura powietrza, duty cycle turbiny, afr, doładowanie... za mało danych na wykresie... op-com powinien działać w Astrze H...

Jeśli to problem z przymykaniem przepustnicy (występujący nawet na serii) to wszystko zależy od tunera...

Courtenay na początku rozwiązywał ten problem nawiercając puszkę z filtrem powietrza, chociaż nie zawsze to pomagało ... ale w końcu najpierw EDS potem chyba i Klasen rozwiązali problem w programie...

Ja myślę że to jest przyczyną tego zjawiska patrz -> mój post z sierpnia: viewtopic.php?p=164485#p164485

Pozdrawiam
Lobuziak

_________________
2.0T ~300KM 460NM VXRTurbo Court'sFMIC El-tec(Downpipe3"+Exchaust2,5"+TopHat2,5"+PowerPipe+1.9CDTIAirboxPipe) IntakeCerMetCoated ForgeDV+Actuator BastuckFlywheel HelixClutch TaroxF2000 FerodoDS2500 Court'sBraidedBrakeHoses MotulRBF660 KWV3 YokoAD08 WhitelineRARB+FARB PolyBushes VibraTechnicsEngineMounts QuaifeATBLSD WalbroGss342 NGKBKR7EIX OilRestrictorBolt ThermalGasket AlloyPulley


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 16 listopada 2012, o 19:54 
a moze wywalic tego blow offa i wsadzic dbilasa moze wtedy bedzie sie dobrze zachowywal. Bo pamietasz ze na dbilasie obcinalo mi cisnienie na turbo moze ten nie zablokowany dv i wystepujacy w tym obok niego blow off to wszystko psuja?? W sumie kolo ma op coma tylko nie wiem czy potrafi cos wyczytac z logow


Ostatnio edytowano 16 listopada 2012, o 19:59 przez hojdysqs, łącznie edytowano 1 raz

Góra
  
 
PostNapisane: 16 listopada 2012, o 19:58 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 kwietnia 2007, o 20:13
Lokalizacja: CGD/SB
Imię: Krzysiek
Silnik: Z20LET
Aktualny samochód: BMW X5
hojdysqs napisał(a):
a moze wywalic tego blow offa


już dawno powinieneś to zrobić

_________________
https://www.facebook.com/RYBA-garage-1849542501947522/

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 16 listopada 2012, o 20:11 
jutro to zrobie tylko upewnie sie na 100% czy aby napewno oryginalny dv nie jest zablokowany. Zeby sobie problemow nie narobic, ale mysle ze nie jest bo bez wlaczania metanolu wogole nie slychac blov offa. Aha na metanolu wykres troche inaczej wygladal z teg co pamietam to od 3700 obr idzie troche w dol a juz od 4000obr. idzie znowu w gore tak do jakichs 4700 i dopiero powoli spada ale wartosc NM jest wyzsza bo wynosila 363NM z tym ze silnik juz byl dobrze nagrzany i moze bylo by lepiej ale byl problem z odlaczeniem ESP bo w tryb awaryjny wchodzil. Dopiero pozniej wyciagnelismy jedna wtyczke przy tylnym kole. (A dopiero w domu z ksiazki serwisowej dowiedzialem sie ze trzeba przytrzymac przycisk sport). A moze znacie kogos z okolic wawy czy lublina kto by mi ta obnizke NM ogarnal?? A tak na marginesie moze sie orientujecie do jakich wartosci mozna podniesc w mojej astrze moc aby bylo to bezpieczne dla silnika?


Góra
  
 
PostNapisane: 18 listopada 2012, o 17:57 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 sierpnia 2005, o 11:03
Lokalizacja: Wrocław/Wieluń
Silnik: Z20LET
Z tego co kojarzę to jest ta sama hamownia, na której hamowaliśmy się na zlocie. Przy wszystkich 3 hamowaniach moment spadał przy ok. 4500 rpm. Najlepiej zhamuj się gdzieś indziej, bo wydaje mi się, że problem leży w hamowni a nie w aucie.

_________________
Leszek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL