Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 29 marca 2024, o 10:16

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Tutaj opisujemy modyfikacje i wklejamy wykresy z hamowni.
W każdym temacie tylko jedna modyfikacja!

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 56 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 6 lipca 2012, o 12:19 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 sierpnia 2008, o 14:27
Lokalizacja: Sosnowiec
Imię: Polo
Silnik: Z20LET
A podczas jazdy jest odczuwalne takie szarpanie ?? Moze rzeczywiście ta hamownia o dupy..

_________________
Można sprzedać żone, ale nie bertone :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 lipca 2012, o 12:51 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 maja 2006, o 22:33
Lokalizacja: Warszawa
Silnik: Z20LET
Panowie... spokojnie. Kondzio chciał przygotować auto na zjazd - ale nie do końca mu się to udało. Program jest ten sam co u Boro więc pewnie wystarczy tylko ustawić actuator prawidłowo... chyba że są jakieś inne problemy techniczne. Poczekajmy trochę - myślę że zaangażowanie właściciela w realizację tego projektu pozwala oczekiwać uzyskanie prawidłowych(wysokich) rezultatów... w niezbyt dalekiej przyszłości ::coll

Polecam dokupienie op-com'a - z logów można się sporo dowiedzieć. ::fiu

Pozdrawiam
Lobuziak

_________________
2.0T ~300KM 460NM VXRTurbo Court'sFMIC El-tec(Downpipe3"+Exchaust2,5"+TopHat2,5"+PowerPipe+1.9CDTIAirboxPipe) IntakeCerMetCoated ForgeDV+Actuator BastuckFlywheel HelixClutch TaroxF2000 FerodoDS2500 Court'sBraidedBrakeHoses MotulRBF660 KWV3 YokoAD08 WhitelineRARB+FARB PolyBushes VibraTechnicsEngineMounts QuaifeATBLSD WalbroGss342 NGKBKR7EIX OilRestrictorBolt ThermalGasket AlloyPulley


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 lipca 2012, o 13:44 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 kwietnia 2008, o 10:34
Lokalizacja: Gliwice
Imię: Seba
Silnik: Z20LET
Kondzio i jak wyniki? dali rade wystroic na 300 KM?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 lipca 2012, o 20:49 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 listopada 2008, o 23:18
Lokalizacja: Lublin
Imię: Konrad
Silnik: Z20LET
narazie h.... poniewaz niemiał czasu kolega sie zabrac za auto a dzisiaj wyjechal na wakacje ;/ troche mi popsuł plany :(


ale za tydzien jade do wawy i mysle ze kolega Lobuziak bedzie miał chwile zeby zajrzec do mojego auta ale to reszte na pw bede sie dogadywac

_________________
mój garaż:
-Astra G Cabrio Bertone z20let 356km 456 nm
-Astra G Caravan opc z20let 218 km 340 nm
-Zafira A Opc z20let


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 lipca 2012, o 23:03 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 kwietnia 2008, o 10:34
Lokalizacja: Gliwice
Imię: Seba
Silnik: Z20LET
ten koles mi sie od samego poczatku nie podobal...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 lipca 2012, o 12:29 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 listopada 2008, o 23:18
Lokalizacja: Lublin
Imię: Konrad
Silnik: Z20LET
goscio jest wporzadku robie u niego auta

sam wiem ze w tym tygodniu mowil ze ma mało czasu ale ja mu na sile zostawilem auto ale spokojnie poczekamy

dzisiaj zmiennie sprezyne wesgate na troche miekka i bede ustawiac sztange na drodze

_________________
mój garaż:
-Astra G Cabrio Bertone z20let 356km 456 nm
-Astra G Caravan opc z20let 218 km 340 nm
-Zafira A Opc z20let


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 26 lipca 2012, o 06:31 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 marca 2008, o 20:40
Lokalizacja: Końskie
Imię: Rene
Silnik: X18XE1
I jak tam Kondzio? Dawaj jakiś wykres 3++


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 26 lipca 2012, o 16:48 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 listopada 2008, o 23:18
Lokalizacja: Lublin
Imię: Konrad
Silnik: Z20LET
wreszcie doszedlem do ładu :)

dalem mocniejsza sprezyne na wesgate czy jakos tak

i skrecilem sztange od gruchy do samego konca podpatrzylem jak jest u kolegi Łobuziaka

i efekt jest taki trzyma staleg cisnienia 1.5 bara a jak jest ukrop na dworze to wczoraj dmuchnelo nawet 1.6 bara

ale za to egt podkoszylo raz prawie do 1000 stopni

musze pojechac na regulacje w programie wtryskow i wiecej troche podlac :)

i wydech zrobie jakos na poczatku sierpnia znaczy poprawie

14.11.12

panowie wstawiam wreszcie wykres niestety wykres jaki jest taki jest

do zrobienia

turbo ma juz luzy po 3mm na wirniku (zamowilem nowiutka turbinke z opla :)oczywiscie z leha ) jak widac na wykresie obecna niewytrzymuje doladowania mimo dv forge i wesgate forge

wydech za prekatem poszerzyć poniewaz jest zwezka

i oczywiscie na orginalny monotroniku trudno jest wystroic auto zeby byla moc a male egt dlatego na wiosne wpada sterownik Emu :)

teraz przy hamowaniu jest egt 900 stopni przy pelnym bucie


Obrazek

_________________
mój garaż:
-Astra G Cabrio Bertone z20let 356km 456 nm
-Astra G Caravan opc z20let 218 km 340 nm
-Zafira A Opc z20let


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 listopada 2012, o 14:42 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lipca 2004, o 11:58
Lokalizacja: Rzeszów
Imię: Bartek
Silnik: Z20LET
kondzio napisał(a):
na wiosne wpada sterownik Emu

Zapowiada się fajnie nowy polski produkt typu stand alone Emu, myślę, że na nim uda Ci się zrobić 280-300 km i 420-450Nm :) bo jak na razie to ::fiu


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 listopada 2012, o 14:44 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 listopada 2008, o 23:18
Lokalizacja: Lublin
Imię: Konrad
Silnik: Z20LET
dlamnie bedzie dobrze jak wyjdzie na emu 280 km i 450 niuta

bo jak narazie widze ze na forach zagranicznych robia po te 270 km na stage 3.5 eds ale przy 1000 stopniach a czasami i wiecej

monotronic to niewdzieczny sterownik juz jest lepszy nowszy sterownik taki jak ma astra h opc

_________________
mój garaż:
-Astra G Cabrio Bertone z20let 356km 456 nm
-Astra G Caravan opc z20let 218 km 340 nm
-Zafira A Opc z20let


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 listopada 2012, o 15:08 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 maja 2006, o 22:33
Lokalizacja: Warszawa
Silnik: Z20LET
kondzio napisał(a):
dlamnie bedzie dobrze jak wyjdzie na emu 280 km i 450 niuta

bo jak narazie widze ze na forach zagranicznych robia po te 270 km na stage 3.5 eds ale przy 1000 stopniach a czasami i wiecej

monotronic to niewdzieczny sterownik juz jest lepszy nowszy sterownik taki jak ma astra h opc


Bo trzeba mieć WYDECH a nie wydech ;-) ale ciekaw jestem gdzie znalazłeś dane o temperaturze EGT na wykresach dla s3.5... jakoś nigdy nie zauważyłem

Ale w czym lepszy jest Me7.6.2 od Me1.5.5 oprócz tego że ma więcej map ... większość z nich działa tak samo... Ten komputerek zewnętrzny będzie jeszcze prostszy od Me1.5.5 tyle że pewnie pełna dokumentacja będzie dostępna w przeciwieństwie do Motronica.

Lobuziak

_________________
2.0T ~300KM 460NM VXRTurbo Court'sFMIC El-tec(Downpipe3"+Exchaust2,5"+TopHat2,5"+PowerPipe+1.9CDTIAirboxPipe) IntakeCerMetCoated ForgeDV+Actuator BastuckFlywheel HelixClutch TaroxF2000 FerodoDS2500 Court'sBraidedBrakeHoses MotulRBF660 KWV3 YokoAD08 WhitelineRARB+FARB PolyBushes VibraTechnicsEngineMounts QuaifeATBLSD WalbroGss342 NGKBKR7EIX OilRestrictorBolt ThermalGasket AlloyPulley


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 22 lipca 2013, o 18:31 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 listopada 2008, o 23:18
Lokalizacja: Lublin
Imię: Konrad
Silnik: Z20LET
dobra dzisiaj troche z moim tiunerem popracowalismy i wyszlo cos takiego

dodam ze program eds 3.5 niema zrobionej seryjnie adaptacji pod przeplywke z leha :)


musielismy przestac dalej sie bawic poniewaz silnik sie grzal bardzo...

na dniach wyjme termostat calkiem i zaloze wreszcie ta maske z lummy

jesli komus sie zdaje ze wgra program np. stage 2 i mysli ze ma 260 koni albo i wiecej to sie myli :)

niech wgra i hamuje :)

Obrazek


mozna bylo zrobic zeby bylo ponad 400 niuta z dołu ale wtedy góra byla by mala...


dodam ze egt przy pełnym bucie 890 stopni i ani wiecej niechce isc :) i doladowanie 1.2 bara

_________________
mój garaż:
-Astra G Cabrio Bertone z20let 356km 456 nm
-Astra G Caravan opc z20let 218 km 340 nm
-Zafira A Opc z20let


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 22 lipca 2013, o 18:52 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 lipca 2011, o 13:25
Lokalizacja: Gorzów Wlkp. / Rotterdam
Imię: Sebek
Silnik: inny
Yyy to czemu w opisie eds pisZe ze 3,5 jest po mafa z LEH ??

Czyli jak wstawie przeplywke z vxr i wgram 3,5 to co nie bedzie dzialac czy jak ??

_________________
http://astracoupe.pl/forum/viewtopic.php?f=27&t=10976


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 22 lipca 2013, o 19:04 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 listopada 2008, o 23:18
Lokalizacja: Lublin
Imię: Konrad
Silnik: Z20LET
bedzie dzialac ale nic niedaje nawet porownywalismy tylko ze niema dobrze zrobionej adaptacji.

_________________
mój garaż:
-Astra G Cabrio Bertone z20let 356km 456 nm
-Astra G Caravan opc z20let 218 km 340 nm
-Zafira A Opc z20let


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 22 lipca 2013, o 19:10 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 maja 2006, o 22:33
Lokalizacja: Warszawa
Silnik: Z20LET
kondzio napisał(a):
dobra dzisiaj troche z moim tiunerem popracowalismy i wyszlo cos takiego

dodam ze program eds 3.5 niema zrobionej seryjnie adaptacji pod przeplywke z leha :)


musielismy przestac dalej sie bawic poniewaz silnik sie grzal bardzo...

na dniach wyjme termostat calkiem i zaloze wreszcie ta maske z lummy

jesli komus sie zdaje ze wgra program np. stage 2 i mysli ze ma 260 koni albo i wiecej to sie myli :)

niech wgra i hamuje :)

Obrazek


mozna bylo zrobic zeby bylo ponad 400 niuta z dołu ale wtedy góra byla by mala...


dodam ze egt przy pełnym bucie 890 stopni i ani wiecej niechce isc :) i doladowanie 1.2 bara


Hej, widzę że jest poprawa na wykresie... ale to jest faktycznie poziom dobrego -> stage2

Co do adaptacji pod przepływkę z Leha... to jest trochę inaczej

Krzywa charakterystyki jest skopiowana z programu do Astry H z Z20Leh.

Ale na wartość odczytu ma jeszcze wpływ cały kształt dolotu. Do tego służy dodatkowa mapa korygująca która jest zmodyfikowana również pod "jakiś dolot" który był na samochodzie gdzie była robiona mapa. Albo została uśredniona w sposób bezpieczny (ewentulność bogatszej mieszanki) uśredniona pod różne rodzaje dolotów - box, stożek etc.

Podobnie jak w przypadku innych poziomów (stage) pozostaje problem rozbieżności hardware'u z gotowym softem.
Jeśli rozbieżność powoduje bogatszą mieszankę to pół biedy -> będzie mniej mocy jeśli na odwrót to mocy może być więcej ale coś się może stopić...

Ciekaw jestem jakie AFR miałeś na pomiarze, nie masz może logów?

Pozdrawiam
Lobuziak

_________________
2.0T ~300KM 460NM VXRTurbo Court'sFMIC El-tec(Downpipe3"+Exchaust2,5"+TopHat2,5"+PowerPipe+1.9CDTIAirboxPipe) IntakeCerMetCoated ForgeDV+Actuator BastuckFlywheel HelixClutch TaroxF2000 FerodoDS2500 Court'sBraidedBrakeHoses MotulRBF660 KWV3 YokoAD08 WhitelineRARB+FARB PolyBushes VibraTechnicsEngineMounts QuaifeATBLSD WalbroGss342 NGKBKR7EIX OilRestrictorBolt ThermalGasket AlloyPulley


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 56 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot]


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL