Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 27 kwietnia 2024, o 17:23

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Tutaj opisujemy modyfikacje i wklejamy wykresy z hamowni.
W każdym temacie tylko jedna modyfikacja!

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 41 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 23 stycznia 2007, o 22:53 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
Aktualny samochód: Mercedes-Benz
mjaza napisał(a):
napewno nie znajduje sie tam gdzie w 1.8, bo 2.2 ma inaczej dolot poprowadzony


:razz: :razz: :razz:
nie zgadles.
[czytaj powyzej)




Adam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 stycznia 2007, o 23:37 
Ale jaja za tym przepływomierzem :)
W Boschu pytalem i mowili ze akurat do tego modelu nie maja w ofercie.

SirAdam i mjazza - dziekuje bardzo za odpowiedzi - teraz podpinam auto do kompa jak bedzie wszystko ok to jade jeszcze raz na hamownie - moze to te swiece ?


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 stycznia 2007, o 23:38 
o kurde... ale dziwny ten silnik... nic dziwnego, ze on tyle pali.
Sprawdzilem w EP*C. Zamiast przeplywomierza dla z22se wyskakuje cos takiego:
Czujnik temperatury powietrza 6238086 i kosztuje 258,29 w aso.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 stycznia 2007, o 00:11 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
Aktualny samochód: Mercedes-Benz
mjaza napisał(a):
Czujnik temperatury powietrza 6238086 i kosztuje 258,29 w aso.


a jednak mialem racje, to badziewie dziala jakos na temperature powietrza.
No tak - amerykanski silnik, to tez po amerykansku dziala.



Adam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 stycznia 2007, o 16:53 
mjaza napisał(a):
o kurde... ale dziwny ten silnik... nic dziwnego, ze on tyle pali.
Sprawdzilem w EP*C. Zamiast przeplywomierza dla z22se wyskakuje cos takiego:
Czujnik temperatury powietrza 6238086 i kosztuje 258,29 w aso.


duzo pali?! no co ty? moj jakos ma normalne spozycie :)

pozatym jest to silnik n/a wiec wystarczy mu czujnik wlasnie temperatury powietrza pewnie polaczony z czujnikiem CO2 ale to tylko przypuszczenia.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 stycznia 2007, o 18:08 
Pingu, ile Ci pali?


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 lutego 2007, o 22:34 
Po wymianie świec auto "zaczeło" jakos tak bardziej normalnie jezdzic .
Dzis bylem w trzech miejscach ,żeby podpiąc auto do kompa lecz niestety wszedzie trzeba sie umawiac co w moim przypadku jest dosc trudne :(

Zona cos mi wspominala , że zólta kontrolka sie zapala na jakis czas, pozniej gasnie .
Dzis autem zrobilem jakies 100km i mu raczej nie zalowalem .Faktycznie po takiej ostrej jezdzie 10-15km staje na parkingu i zapal sie zolta kontorlka silnika (spalin) , po zapaleniu sie jej obroty na biegu jalowym sobie "plywaja: od 750-100 obr./min. I tak sie zdarzylo 3 razy dzis:(


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 lutego 2007, o 23:01 
mjaza napisał(a):
Pingu, ile Ci pali?


ostatnio wyszla srednia tak trocku ponad 8 na komputerku z jakies 1200 kilometrow(mista(sacz,wroclaw) plus autostrada i normalne drogi) i gdzies tyle spalil wedlug wydanej kasy ale tak ogoleni to nie wnikam :)


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 lutego 2007, o 22:55 
Po podłączeniu do kompa wyskoczyły dwa błędy :

0113 - czujmik temperatury powietrza zasysanego - sygnał za duży
057 - regulacja obrotów biegu jałowego - za wysokie obroty

Wyjęlismy dalej ten czujnik temp. powietrza , gosciu pomierzyl opornosc - mowi ok , kombinowal jak kon pod gore ale okazalo sie ze jeden z dwoch kabelkow dochodzacych do tego czujnika przetarł sie .

Pozniej testy , obwodnica Bydgoszczy i wlot od Konina - przeciaganie na kazdym biegu. Samochód zachowywal sie ok - zadnych bledow , przyspiesznie ok - mysle ze moc ma juz swoja - ( golf IV -TDI 130ps dostal lanie-2x ze startu zatrzymanego odcinki po 300-400m :evil: )

Jak bede mial okazje podjade na hamownie .

Kamień z serca :cool:


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 lutego 2007, o 23:23 
golf IV tdi 130koni dostal lanie :roll: troche to dziwne, myslalem, ze golf jest jednak szybszy, bo moment ma zabojczy. Moze ten golf nie za zdrowy byl. Jak shamujesz, to koniecznie wrzuc wykres!!!


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 lutego 2007, o 23:54 
Faktycznie moment ma niezły - jak to turbognojki ;) - może kierownik zbytnio nie ogarniał fury - dwa ściganka i dwa razy ten sam wynik , start w miare równy przy predkosci 130-140 km/h zostal z tyl o dlugosc auta, moze troche wiecej- siedzial mi zaraz za zderzakiem.
Prosze mi tu nie insynuowac takich rzeczy o niezdrowym golfie :wink: auto mam sprawne , dziala i z tego sie ciesze

a VW to wogole jakos lubia moja astre sprawdzac :)

[ Dodano: 2007-04-13, 23:43 ]
W końcu na hamownie dojechałem - 146ps przy5763obr.min - czyli wszystko ok :evil:
No i wykresy jakoś tak ładniej wyglądają :cool:

Wczoraj na prostej "zkillowało" mnie bmw e36 320 zchipowana do 180ps - na zakrętach kolesia dochodziłem , lecz na prostej powolutku mi odchodził :mad:

Jak myślicie - jest sens coś dalej dłubać przy tym silniku ? Gdzieś na necie czytałem ,że można łatwo zchipować ten silnik do 170ps .
Sprzedawać auta nie chce - wiem że najprościej by było kupić 2.0T - lecz za dużo w nie władowałem aby w tej chwili się go pozbywać .

[ Dodano: 2007-04-13, 23:47 ]
W końcu na hamownie dojechałem - 146ps przy5763obr.min - czyli wszystko ok :evil:
No i wykresy jakoś tak ładniej wyglądają :cool:

Wczoraj na prostej "zkillowało" mnie bmw e36 320 zchipowana do 180ps - na zakrętach kolesia dochodziłem , lecz na prostej powolutku mi odchodził :mad:

Jak myślicie - jest sens coś dalej dłubać przy tym silniku ? Gdzieś na necie czytałem ,że można łatwo zchipować ten silnik do 170ps .
Sprzedawać auta nie chce - wiem że najprościej by było kupić 2.0T - lecz za dużo w nie władowałem aby w tej chwili się go pozbywać .


Góra
  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 41 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL