Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 27 kwietnia 2024, o 23:52

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Wszelkie modyfikacje optyczne.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 238 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 16  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 10 sierpnia 2012, o 15:37 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 października 2009, o 08:23
Silnik: inny
Wiem że można ale zwykła lutownica nie jest przeznaczona do smd i łatwo coś schrzanić to tak malutkich elementów powinna być stacja i hot air wtedy jest pewność że jest to zrobione dobrze i estetycznie :)
kiedyś wymieniałem diody z pada do ps3 z czerwonych na niebieskie masakryczna robota zwykłą lutownica diodki strasznie malutkie chyba 1 mm były oryginalne nawet w sklepie takich małych nie miałem więc musiałem kupić i wlutować większe z 4 diodami zeszło około 2 godzin :/ ze względu na ich rozmiar a hot airem to 10 min roboty

_________________
drugstoreviewer.com


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 sierpnia 2012, o 13:20 
No mi diody nie święcą... Wszystko wróciło do serii, ale właśnie postanowiłem się nie poddawać i będę próbował jeszcze raz!


Góra
  
 
PostNapisane: 14 sierpnia 2012, o 19:40 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 stycznia 2012, o 17:35
Lokalizacja: Krosno
Imię: Kamil
Silnik: inny
Pewnie bieguny pomieszałeś.. ewentualnie jeśli lutowałeś to może kiepsko.. Polecam aku nawet od wkrętarki do tego 2 kabelki i sprawdzać czy działa przykładając napięcie na + i - jednej z diód powinny zaświecić wszystkie.
P.S Tylko ten aku max 14 V ;p


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 16 sierpnia 2012, o 10:14 
Efekt moich starań jest mizerny:

-złamana blaszka od diody, która miała podświetlać licznik kilometrów,
-wytarte ścieżki od tych cholernych diodek
-nie działa oryginalna żarówka od licznika (musiałem wstawić tą z licznika)

Efekt taki, że wygląda to dziwnie:
Obrazek

Na zdjęciu światło diody wyszło bardzo intensywnie. Normalnie to tak nie wygląda.
Odradzam osobiście, zmianę podświetlenia diodami. Trzeba od razu paski ledowe robić...

Jest ktoś w okolicach wawy, kto to robił i chciałby mi w tym pomóc? Chętnie się dogadam :)


Góra
  
 
PostNapisane: 16 sierpnia 2012, o 11:51 
Ja wyciągałem licznik i mi się zjarały dwie żarówki + biała od długich świateł w liczniku. Czy one są po prostu tak chuj...e?


Góra
  
 
PostNapisane: 16 sierpnia 2012, o 12:06 
rune napisał(a):
Ja wyciągałem licznik i mi się zjarały dwie żarówki + biała od długich świateł w liczniku. Czy one są po prostu tak chuj...e?


Wydaje się, że nie. OSRAM - kurde przecież dobra firma!


Góra
  
 
PostNapisane: 16 sierpnia 2012, o 14:36 
Mi też przy wyciąganiu poszła jedna... Dziwne w sumie...


Góra
  
 
PostNapisane: 16 sierpnia 2012, o 15:25 
A że mnie też podczas wyciągania licznika zdechła jedna, oznacza, że takie bezpośrednie wstrząsy i uderzenia, których nie da się uniknąć podczas demontażu licznika, im nie służą.


Góra
  
 
PostNapisane: 16 sierpnia 2012, o 18:22 
To jak mi poszły 3 to nie pytajcie na jakim wkurw.... wkładałem ten licznik.


Góra
  
 
PostNapisane: 16 sierpnia 2012, o 20:02 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 maja 2012, o 17:09
Lokalizacja: Lublin
Imię: Artur
Silnik: Z18XE
Mi poszły 2 jedna od licznika kilometrów , druga od prędkościomierza, a nadal efekt jest ten sam ze mam orginalne żarówki zamiast diod które zamówiłem. Jutro odsyłam z reklamacją bo po mimo wielu prób żadna nie chce zaświecić.

Mam jeszcze takie pytanie co może być powodem tego ze po wyciągnięciu licznika i po jego zamontowaniu gdy za każdym prawie razem gaszę auto z okolic licznika mam odgłos "mruczenia kota i jak by coś "stygło wyłączało się??"
Przepraszam ze tak z poza tematu :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 sierpnia 2012, o 21:31 
Wymieniłem zegary na czarne tarcze i chromy ramki i podzielę się tym jak zajebiście wygląda zmiana podświetlenia :) Polecam każdemu wywalić ten standardowy syfff ;p

Obrazek

Ogólnie kolor diod mam czerwony a tutaj wyszedł jaki wyszedł ::eee Co nie zmienia faktu że zdjęcie nie jest w stanie dać nam tego co jest na żywo ::wow2. Kolor w sam raz, nie świeci ani za mocno ani za słabo jedynie tam gdzie jest skupisko 3 diod świeci delikatnie mocniej prędkościomierz...Ale jak dla mnie bomba czerwony ::tralala Z tej okazji wymieniam wszystkie żarówki w panelu przednim ::tralala ::tralala ::tralala Nie powiem że się nie nabawiłem ze zmianą diod o 180 stopi, przydały by się jakieś oznaczenia ::zly
Takie pytanie. Ta osłona co przychodzi na zegary czy ona dotyka szybki jak się ją przykręci czy odstaje na krawędziach? Bo mnie to nurtuje xD


Góra
  
 
PostNapisane: 18 sierpnia 2012, o 09:07 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 października 2009, o 08:23
Silnik: inny
vtec180 napisał(a):
Polecam każdemu wywalić ten standardowy syfff ;p

ten syf co masz jest w każdej astrze g :D więc nie wiem kto ma standardowy licznik teraz :D
bo właśnie białe są niestandardowe :D

_________________
drugstoreviewer.com


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 18 sierpnia 2012, o 11:35 
bertoneqp napisał(a):
vtec180 napisał(a):
Polecam każdemu wywalić ten standardowy syfff ;p

ten syf co masz jest w każdej astrze g :D więc nie wiem kto ma standardowy licznik teraz :D
bo właśnie białe są niestandardowe :D



Ja nie mówię o zegarach tylko o podświetleniu standardowym :] źle mnie zrozumiałeś ::nunu ;P Zegary jak zegary każdy ma inny gust :) Mi akurat podobają się czarne :D


Góra
  
 
PostNapisane: 18 sierpnia 2012, o 12:01 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 października 2009, o 08:23
Silnik: inny
vtec180 napisał(a):
Ja nie mówię o zegarach tylko o podświetleniu standardowym :] źle mnie zrozumiałeś ::nunu ;P Zegary jak zegary każdy ma inny gust :) Mi akurat podobają się czarne :D

oj tam :D niech będzie ;)

_________________
drugstoreviewer.com


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 18 sierpnia 2012, o 16:06 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 stycznia 2012, o 17:35
Lokalizacja: Krosno
Imię: Kamil
Silnik: inny
Wymiana oświetlenia na diody jest banalna tylko trzeba ostrożnie wszystko robić i z głową sprawdzić wszystko zanim się zamontuje, a nie rozbierać 1000 razy bo nie działa.. jeżeli ścieżki się wytarły to po prostu pozostaje polutować kabelki od diody do diody i problem z głowy:) co do "mruczenia z licznika" to nie z licznika tylko się wtryski ładują :) pzdr


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 238 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 16  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL