Titliest jest inne wyjście nie trzeba rżnąć zderzaka
, tzn wszystko zależy od tego ile masz miejsca od zderzaka do IC, wszystko się rozbija o to żeby zrobić od wlotu powietrza w zderzaku kierownice powietrza obejmującą cały FMIC bądź możliwie jak największą jego powierzchnię, oczywiście dolna część jest obsługiwana z zderzakowej dziury, więc wypadałoby się zainteresować jego górną częścią, właśnie robie sobie coś takiego w swoim nowym zderzaku, wszystko wytłumaczył mi Zbyszek jak to robili eksperymenty w rajdówkach i wyszło, że ogólnie dziurę tzn. wlot można do pewnego momentu zmniejszać(mocno) natomiast najważniejsza jest kierownica powietrza i jej ukształtowanie, tzn rozbijające się o IC powietrze nie może uciekać na bok tylko odbijając się od ścianek powinno kierować się na zasłoniętą część intercoolera tak by wykorzystać jak największą część wymiennika powietrza, pamiętaj że musisz obniżyć swój ICek i zlikwidować "wąskie gardło", pogadamy szczegółowo w niedziele na spocie, może będe miał już jakoś prowizorycznie zrobioną tą kierownicę.