Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 28 kwietnia 2024, o 20:03

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Wszelkie modyfikacje optyczne.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 3 czerwca 2004, o 09:17 
No ale to jest forum Astry Coupe o ile się nie mylę :P


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 czerwca 2004, o 09:18 
No podziel się, podziel się , nie daj się prosić :lol: .
Może za radę zastosować u mnie? :wink:


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 czerwca 2004, o 09:32 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 maja 2004, o 23:04
Lokalizacja: Wrocław
nic nie powiem dopóki tego nie zrobię :) ;)

BTW, nie próbował któryś z Was wsadzić FMIC do Astry Turbo? Przecież miejsca tam trochę jest... w Jecie powiedzieli że dali by tam radę wsadzić FMIC od Lancera :D

też fajna opcja - pod warunkiem że ktoś kupi ode mnie tego SMIC'a :D :D Ktoś jest chętny? ;)

_________________
Obrazek
Streetracing Team Wrocław | Astra Coupe Club PL


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 czerwca 2004, o 11:01 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 maja 2004, o 09:33
Lokalizacja: Katowice
smiem jednak twierdzic ze lancerowy bez totalnej przerobki zderzaka nie wejdzie...i wycinki tez troche bedzie, ale zycze powodzenia :!:
Spaun ma FMIC'a, ale u niego brak klimy i lekko podciety pas przedni...ale pasuje spoko

_________________
Opel Z-series Consultant
Z20LET Z20LEL Z20LER Z20LEH


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 czerwca 2004, o 11:46 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 maja 2004, o 23:04
Lokalizacja: Wrocław
tak oglądaliśmy sobie i miejsca po cofnięciu chłodnicy jest całkiem sporo. Wiadomo że byłaby to straszna rzeźba, ale cóż :lol: A taki ładny FMIC by się ładnie wkomponował w nawiew w zderzaczku OPC :D

_________________
Obrazek
Streetracing Team Wrocław | Astra Coupe Club PL


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 czerwca 2004, o 23:10 
Titliest jest inne wyjście nie trzeba rżnąć zderzaka :D , tzn wszystko zależy od tego ile masz miejsca od zderzaka do IC, wszystko się rozbija o to żeby zrobić od wlotu powietrza w zderzaku kierownice powietrza obejmującą cały FMIC bądź możliwie jak największą jego powierzchnię, oczywiście dolna część jest obsługiwana z zderzakowej dziury, więc wypadałoby się zainteresować jego górną częścią, właśnie robie sobie coś takiego w swoim nowym zderzaku, wszystko wytłumaczył mi Zbyszek jak to robili eksperymenty w rajdówkach i wyszło, że ogólnie dziurę tzn. wlot można do pewnego momentu zmniejszać(mocno) natomiast najważniejsza jest kierownica powietrza i jej ukształtowanie, tzn rozbijające się o IC powietrze nie może uciekać na bok tylko odbijając się od ścianek powinno kierować się na zasłoniętą część intercoolera tak by wykorzystać jak największą część wymiennika powietrza, pamiętaj że musisz obniżyć swój ICek i zlikwidować "wąskie gardło", pogadamy szczegółowo w niedziele na spocie, może będe miał już jakoś prowizorycznie zrobioną tą kierownicę.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 czerwca 2004, o 23:58 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 maja 2004, o 23:04
Lokalizacja: Wrocław
z obniżeniem IC może być problem niestety, znajomy "rajdowiec" powiedział że można wyciąć kawałek zderzaka a w belce zrobić po prostu kilka dziur "dziesiątką", ale wtedy jest kwestia tego jak to będzie wyglądać.

na razie, tak jak mówiłem, hamowanko ze zderzakem i bez z pomiarem temperatury na wylocie IC - zobaczymy jaka jest różnica i wtedy będzie kombinowanie.

_________________
Obrazek
Streetracing Team Wrocław | Astra Coupe Club PL


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 czerwca 2004, o 15:14 
bobik napisał(a):
ogólnie dziurę tzn. wlot można do pewnego momentu zmniejszać(mocno) natomiast najważniejsza jest kierownica powietrza i jej ukształtowanie, tzn rozbijające się o IC powietrze nie może uciekać na bok tylko odbijając się od ścianek powinno kierować się na zasłoniętą część intercoolera tak by wykorzystać jak największą część wymiennika powietrza

Jakbym to gdzieś już wcześniej czytał w tym wątku... :lol: :lol: :lol:
Titleist, masz już upatrzony sześciopak dla mnie? :lol:


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 czerwca 2004, o 15:59 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 maja 2004, o 23:04
Lokalizacja: Wrocław
zobacz jak to u nas wygląda i jak jest skonstruowany IC... bobik ma zupełnie inny... poza tym ta sama osoba która wypowiedziała słowa które cytujesz, powiedziała, patrząc na mój zderzak i nasz IC - że to g.... da w obecnym kształcie (co później potwierdziły późniejsze "road testy")...

Jeździliśmy z bobikiem z Tech'em na kolanach mierząc temperaturę na dolocie, niech bobik napisze jaka była u mnie a jaka jest u niego... jeżeli to nie chłodzenie jest do kitu to co innego???

_________________
Obrazek
Streetracing Team Wrocław | Astra Coupe Club PL


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 czerwca 2004, o 23:10 
Może "ten typ tak ma"? :(
Jak Miniac weźmie kabelek diagnostyczny na jutrzejszy wyjazd do Masłowa to spróbuję pomierzyć jaka jest temperatura u mnie, przy różnych prędkościach=nawiewie.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 czerwca 2004, o 11:06 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 maja 2004, o 23:04
Lokalizacja: Wrocław
Super by było jak byście to zmierzyli, ale zależy mi też na pomiarach w ten sposób auta z seryjnym IC.

_________________
Obrazek
Streetracing Team Wrocław | Astra Coupe Club PL


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 czerwca 2004, o 09:01 
Miniac nie wziął kabelka do Masłowa=pomiarów niet. Postaram się dorwać do kabla w piątek lub w sobotę i zrobię eksperymenty na dwupasmowym torze doświadczalnym Promotora :wink: .


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 września 2008, o 09:02 
Odświeżam tego spleśniałego juz kotleta. Ma ktoś od tamtego czasu jakieś nowe doświadczenia z IC, jego usytuowaniem, wystawieniem na dzialanie pędu powietrza i w związku z tym zwiększeniem jego "sprawności"? Ja zmieniłem niedawno zderzak na OPC i zauważylem że kratka wlotowa (plaster miodu) jest po bokach ślepa- bez przelotu. Poza tym tablica rejestracyjna wraz z ramką tak mi nisko jakoś wyszła, że zasłania część wlotu. Zatanawiam się co z tym zrobić. Na pewno zlikwiduję tą ślepą część atrapy po lewej stronie. Jest tam dość dużo miejsca, więc może jakiś kanał czy kierownice kierujące powietrze na cały IC można by zamontować.
Najbardziej interesują mnie pomiary, może ktoś się hamował dla porównania ze zderzakiem i bez? Chociaż pewnie warunki drogowe dużo się różnią od tych na hamowni.


Góra
  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL