WARIK napisał(a):
nawet seryjna 17'stka 7.5" na oponie 215/40 nie ochroni felgi
Jak ma rantem ochraniajacym felge coś tam ochroni.
Nawet opona 225 na feldze 6,5 cala jej nie ochroni gdy przytrzemy mocno o krawężnik.
[ Dodano: Wto 24 Mar, 2009 23:00 ]jula napisał(a):
Pingu napisał(a):
Idelalnie jest jak:
Pingu napisał(a):
215 na 8 calach
Idealnie to wystaje felga po 1-2 mm za oponę z każdej strony, w wyniku czego opona nie chroni felgi xP
Idealnie wyglądowo.
Jak kupisz z rantem ochraniającym to będzie zasłaniać.
[ Dodano: Wto 24 Mar, 2009 23:03 ]szantii napisał(a):
Pingu napisał(a):
Idelalnie jest jak:
205 na 7,5 calach
215 na 8 calach
Jak ktoś uważa i liczy się wygląd to według mnie tak jest najładniej.
Natomiast jak ktoś jednak lubi trzeć o krawężniki
to polecam bardziej 215 założyć na 7 cali.
[ Dodano: Wto 24 Mar, 2009 23:05 ]_adamus_ napisał(a):
Sprawa wygląda następująco:
Napisałem do tego sklepu, gdzie kupowałem fele, że przysłali nie takie jak chciałem i że jeśli będę miał pewność że nie obcierają to mogą zostać te 8". Człowiek oddzwonił, że 7" nie są na razie produkowane i dlatego przysłali im z Włoch takie jak uznali za odpowiednie. Brzmiało to troche jakby poprostu chciał mnie zniechęcić do wymiany, no ale nieważne.
W każdym razie zaproponawał żeby wziąć jedną, możliwie delikatnie założyć oponę i przymierzyć jak wchodzi. W sobote zamierzam się wybrać po opony, więc zagadam w serwisie żeby zrobić taką przymiarkę. Tylko sie zastanawiam, bardziej narażony na obcieranie jest przód czy tył (przy zapchanym bagażniku i z pasażerami)?
Jeśli coś będzie nie tak to mogę odesłać te felgi i... nie wiem co dalej, chyba czekać aż Włosi wprowadzą do produkcji 7"
Jeśli będzie wporzo to zostawiam sobie te 8" i będę musiał nauczyć się bardziej uważać na krewężniki :)
W twoim przypadku większą rolę gra ET i opona jaką kupisz.
Jak masz odpowiednie ET i auto nie obniżone to nie ma prawa nic ci trzeć przy 8 calach.
Pozatym co to za sklep w którym kupujesz 7 cali a otrzymujesz 8, paranoja. Tylko aby wcisnąć.