Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 29 kwietnia 2024, o 13:18

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Wszelkie modyfikacje optyczne.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 682 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37 ... 46  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 24 marca 2009, o 09:38 
Pingu napisał(a):
Idelalnie jest jak:
205 na 7,5 calach
215 na 8 calach


czyli jak mam felgi 7" to najlepiej do nich opone 205 a nie 215?


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 marca 2009, o 09:40 
no lepiej by było.

mysle ze akurat ta kraglosc nad felga to inny wyglad rantu który ma chronic. falken ma wiekszy ten rant w kazdym badz razie.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 marca 2009, o 11:02 
WARIK napisał(a):
nawet seryjna 17'stka 7.5" na oponie 215/40 nie ochroni felgi
No to fakt, dlatego felgi wróciły do sprzedawcy i biorę 7", gdyż wolę jak mi choc trochę opona chroni felgę a o lepszym wyglądzie nie wspomnę w porównaniu do 8". Wcześniej miałem seryjne felgi 7" przy oponach FK542 i było spox :]


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 marca 2009, o 12:15 
Sprawa wygląda następująco:
Napisałem do tego sklepu, gdzie kupowałem fele, że przysłali nie takie jak chciałem i że jeśli będę miał pewność że nie obcierają to mogą zostać te 8". Człowiek oddzwonił, że 7" nie są na razie produkowane i dlatego przysłali im z Włoch takie jak uznali za odpowiednie. Brzmiało to troche jakby poprostu chciał mnie zniechęcić do wymiany, no ale nieważne.
W każdym razie zaproponawał żeby wziąć jedną, możliwie delikatnie założyć oponę i przymierzyć jak wchodzi. W sobote zamierzam się wybrać po opony, więc zagadam w serwisie żeby zrobić taką przymiarkę. Tylko sie zastanawiam, bardziej narażony na obcieranie jest przód czy tył (przy zapchanym bagażniku i z pasażerami)?
Jeśli coś będzie nie tak to mogę odesłać te felgi i... nie wiem co dalej, chyba czekać aż Włosi wprowadzą do produkcji 7" ;)
Jeśli będzie wporzo to zostawiam sobie te 8" i będę musiał nauczyć się bardziej uważać na krewężniki :)


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 marca 2009, o 22:59 
WARIK napisał(a):
nawet seryjna 17'stka 7.5" na oponie 215/40 nie ochroni felgi ;)


Jak ma rantem ochraniajacym felge coś tam ochroni.

Nawet opona 225 na feldze 6,5 cala jej nie ochroni gdy przytrzemy mocno o krawężnik.

[ Dodano: Wto 24 Mar, 2009 23:00 ]
jula napisał(a):
Pingu napisał(a):
Idelalnie jest jak:
Pingu napisał(a):
215 na 8 calach
Idealnie to wystaje felga po 1-2 mm za oponę z każdej strony, w wyniku czego opona nie chroni felgi xP


Idealnie wyglądowo.

Jak kupisz z rantem ochraniającym to będzie zasłaniać.

[ Dodano: Wto 24 Mar, 2009 23:03 ]
szantii napisał(a):
Pingu napisał(a):
Idelalnie jest jak:
205 na 7,5 calach
215 na 8 calach



Jak ktoś uważa i liczy się wygląd to według mnie tak jest najładniej.

Natomiast jak ktoś jednak lubi trzeć o krawężniki
to polecam bardziej 215 założyć na 7 cali.

[ Dodano: Wto 24 Mar, 2009 23:05 ]
_adamus_ napisał(a):
Sprawa wygląda następująco:
Napisałem do tego sklepu, gdzie kupowałem fele, że przysłali nie takie jak chciałem i że jeśli będę miał pewność że nie obcierają to mogą zostać te 8". Człowiek oddzwonił, że 7" nie są na razie produkowane i dlatego przysłali im z Włoch takie jak uznali za odpowiednie. Brzmiało to troche jakby poprostu chciał mnie zniechęcić do wymiany, no ale nieważne.
W każdym razie zaproponawał żeby wziąć jedną, możliwie delikatnie założyć oponę i przymierzyć jak wchodzi. W sobote zamierzam się wybrać po opony, więc zagadam w serwisie żeby zrobić taką przymiarkę. Tylko sie zastanawiam, bardziej narażony na obcieranie jest przód czy tył (przy zapchanym bagażniku i z pasażerami)?
Jeśli coś będzie nie tak to mogę odesłać te felgi i... nie wiem co dalej, chyba czekać aż Włosi wprowadzą do produkcji 7" ;)
Jeśli będzie wporzo to zostawiam sobie te 8" i będę musiał nauczyć się bardziej uważać na krewężniki :)



W twoim przypadku większą rolę gra ET i opona jaką kupisz.
Jak masz odpowiednie ET i auto nie obniżone to nie ma prawa nic ci trzeć przy 8 calach.

Pozatym co to za sklep w którym kupujesz 7 cali a otrzymujesz 8, paranoja. Tylko aby wcisnąć.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 marca 2009, o 11:58 
Pingu napisał(a):
W twoim przypadku większą rolę gra ET i opona jaką kupisz.
Jak masz odpowiednie ET i auto nie obniżone to nie ma prawa nic ci trzeć przy 8 calach.


Tak jak już pisałem ET35, opony chcę kupić TOYO T1R 215/40/17 a zawieszenie mam obniżone tylko nie wiem o ile.

Pingu napisał(a):
Pozatym co to za sklep w którym kupujesz 7 cali a otrzymujesz 8, paranoja. Tylko aby wcisnąć.


Fakt, przyłali towar niezgodny z zamówiniem, ale po moim mailu zadzwonili z przeprosinami i sprawiali wrażenie, że zależy im na tym, żeby rozwiązać tą sprawę tak abym był zadowolony, no i zapewnili że jak coś to mogę zwrócić felgi bez problemu. Więc na razie się tak bardzo na nich nie gniewam.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 marca 2009, o 19:39 
_adamus_ napisał(a):
Pingu napisał(a):
W twoim przypadku większą rolę gra ET i opona jaką kupisz.
Jak masz odpowiednie ET i auto nie obniżone to nie ma prawa nic ci trzeć przy 8 calach.


Tak jak już pisałem ET35, opony chcę kupić TOYO T1R 215/40/17 a zawieszenie mam obniżone tylko nie wiem o ile.

Pingu napisał(a):
Pozatym co to za sklep w którym kupujesz 7 cali a otrzymujesz 8, paranoja. Tylko aby wcisnąć.


Fakt, przyłali towar niezgodny z zamówiniem, ale po moim mailu zadzwonili z przeprosinami i sprawiali wrażenie, że zależy im na tym, żeby rozwiązać tą sprawę tak abym był zadowolony, no i zapewnili że jak coś to mogę zwrócić felgi bez problemu. Więc na razie się tak bardzo na nich nie gniewam.



Czyli jednak sa ok. Pomyłki niestety się zdażają. Tylko maszyny się nie mylą.

A tak ci powiem, że jak nie masz więcej niż 4 cm obniżonego to powinno być ok :)


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 marca 2009, o 20:44 
Nie no myślę że mam obniżony mniej niż 4cm, także liczę na to że będzie git :)
Wszystko okaże się w sobotę, już sie umówiłem na przymiarkę.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 marca 2009, o 16:41 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 marca 2009, o 20:33
Lokalizacja: Szczecin
Silnik: inny
Witam
Mam pytanie.Kupiłem oryginalne felgii OPC 7Jx17''H2 ET 47.
Mam problem z dobraniem opon.
Mianowicie mam obniżone zawieszenie ale nie wiem ile.
Jakie wymiary opon założyć na te felgii żeby wszystko było ok?
Jeżeli ktoś użytkuje felgii o takich bądź zbliżonych rozmiarach i obniżonym zawieszeniu to napiszcie na jakich oponach.
Dzięki


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 marca 2009, o 17:27 
jak ma byc funkcjonalnie to 215/40/17.

jak ma wygladac to 205/40/17 :D ladny naleśnik wtedy bedzie ;)


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 marca 2009, o 17:43 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 sierpnia 2005, o 11:03
Lokalizacja: Wrocław/Wieluń
Silnik: Z20LET
Cytuj:
Mianowicie mam obniżone zawieszenie ale nie wiem ile.

Nie wydaje ci się, że ta informacja jest dość istotna?

_________________
Leszek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 marca 2009, o 18:15 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 marca 2009, o 20:33
Lokalizacja: Szczecin
Silnik: inny
Wydaje mi się że jest bardzo istotna ale nie wiem jak to sprawdzić poza tym jest wczesna wiosna i temperatury raczej nie sprzyjają do majsterkowania. :'(
Nawet nie wiem jak je regulować.(jest gwintowane)
Mogę wrzucić zdjęcia ale nie wiem czy da się po nich coś wydedukować... :?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 marca 2009, o 18:25 
Adaś nie masz się czym przejmować, przy takim ET to musiał byś mięć bardzo obniżona astrę aby coś ci obcierało. Zakładaj 215/40 lub 205/40 i bedzie ok :) ja bym brał 205/40


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 marca 2009, o 18:27 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 marca 2009, o 20:33
Lokalizacja: Szczecin
Silnik: inny
A czy w grę wchodzi w ogóle 205/45???????
Mam okazję takie jutro kupić na miejscu.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 marca 2009, o 18:31 
Adaś napisał(a):
45

przy obnizonym to bym nie ryzykowal, poza tym 205/45 kojarza mi sie z RUN FLAT, po tegorocznych przejsciach zdecydowanie nie polecam.


Góra
  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 682 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37 ... 46  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL