PEKA napisał(a):
Coube napisał(a):
ja jezdze 3">sport-cat(100cpsi)>2,75" i jest to wersja proekologiczna sprawujaca sie bdb
ja bym jednak został przy 2,5 cala - moc docelowa jaką chciałbym osiąganac to jakies 250 PS (przy seryjnych bebechac i trubinie - zmieniamy tylko wydech, ic, dolot i program) i do powyższego jaki kat polecasz - ten sam podejdzie?
Coube napisał(a):
jest oczywiscie sposob, bez uzycia zbednych divajsow na jazde bez
kata i bez check'ow.... :>
pod jaki numer muszę wysłać płatrnego esemesa coby uzyskać info, heh?
PS. czy sa juz znane ceny programu (i czy już nim dysponujesz)?
PS2. a może Ty sam osobiście zajmujesz już się też robieniem wydechów do zetek?
PS3. IC też masz/ bedziesz mial w ofercie?
pzdr
:arrow: MO 2,5" zupelnie CI starczy.
:arrow: cat pochodzi z lindo-gobex'u i daje rade :)
:arrow: cena programu 1800netto; nie ma z tym problemu, tylko wciaz nie mam sondy afr/egt, ktora utknela w transporcie z usa
:arrow: osobiscie nie, ale mam od tego firme, ktora robi to na takim poziomie jakosci i fachowosci jaki mi pasuje
:arrow: IC puki co nie ma, ale beda...z tym, ze nie umiem podac przyblizonego czasu
bedzie SMIC wiekszy, bedzie FMIC oraz FMIC wymagajacy zakupu innego wiatraka klimy, prawie kazdy wymaga przenoszenia chlodnicy glownej/ciecia pasa przedniego/ciecia ozebrowania zderzaka
:arrow: co do 2nd lambdy mozna ja unicestwic przy okazji robienia remap'u, ale jest tez mechaniczny sposob...tylko po co :)
:arrow: z ciekawostek, bedzie mozliwosc osiagniecia ~290km przy zyciu sprezarki z20leh, pasujacej bolt-on razem z kolektorem :) cena :?: nieznana
ale "rozsadna"