Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 27 kwietnia 2024, o 19:01

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Tuning podwozia - felgi, opony, zawieszenie, wydech, itp.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 29 września 2006, o 21:13 
Witam,

Jako, że od kilku dni noszę się już poważnie ze zrobieniem wydechu, mam pytanie (głównie do tych co już temat przerabiali w z20let) co zrobić żeby było dobrze - bo co z fachowcem rozmawiam to każdy co innego mówi - na wstępie zaznaczam, że póki co niestety nie mam kasy na program, więc przez zimę będzie jeździł bez strojenia... i teraz są trzy opcje:

1. wywalam wszystko, na przelocie 2,5 cala bez kata i co wówczas z drugą sondą, czy tzw. oszukaniec (emulator gazu?) daje rade? wiem, też są podobno jakies chipy (koszt ok 50 euro) za pomoca ktorych mozna "wystroic" wydech - ktoś coś wie na ten temat?

2. wsadzam sportowy katalizator.... nie wiem czy to dobry pomysł i czy to wogóle ma sens...

3. zadowalam się doznaniami akustycznymi i robie 2,5 cala dopiero za drugą sondą + tłumik końcowy....

Najbardziej mnie interesuje opcja numer jeden, więc bardzo bym prosił wtajemniczonych o radę co z tą sonda zrobić :)

Pozdrawiam,

peka


Ostatnio edytowano 10 lutego 2008, o 22:32 przez PEKA, łącznie edytowano 1 raz

Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 września 2006, o 21:22 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 maja 2004, o 09:33
Lokalizacja: Katowice
ja jezdze 3">sport-cat(100cpsi)>2,75" i jest to wersja proekologiczna sprawujaca sie bdb :)

jest oczywiscie sposob, bez uzycia zbednych divajsow na jazde bez kata i bez check'ow.... :>

_________________
Opel Z-series Consultant
Z20LET Z20LEL Z20LER Z20LEH


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 września 2006, o 21:22 
Tez sie sklaniam za ta 1-sza opcja - zdecydowanie najtansza. Kwestia zanieczyszczania srodowiska, to powinna byc wogole poza tematem - wystarczy popatrzec na te wywrotki co jak przejada, to przez minute jeszcze capi... Trzeba bedzie tylko na przeglady sam dowod wysylac:) Tylko ta wazna kwestia - jak ta sonde oszukac? I czy robic 2,5" czy moze od razu 3"?


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 września 2006, o 21:26 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 maja 2004, o 09:33
Lokalizacja: Katowice
mjaza napisał(a):
Tez sie sklaniam za ta 1-sza opcja - zdecydowanie najtansza. Kwestia zanieczyszczania srodowiska, to powinna byc wogole poza tematem - wystarczy popatrzec na te wywrotki co jak przejada, to przez minute jeszcze capi... Trzeba bedzie tylko na przeglady sam dowod wysylac:) Tylko ta wazna kwestia - jak ta sonde oszukac? I czy robic 2,5" czy moze od razu 3"?


wiesz, to dziala tak...to, ze ktos robi zle, nie usprawiedliwia Ciebie zeby robic zle, mam nadzieje, ze bez obrazy to rozumiesz :) wyznajac Twoja polityke, nigdy nie bedzie lepiej :|

co do kwestii 2,5"/3" to 2,5" starcza do ~350KM a jednak wiekszy wydech=wiekszy halas.
Przy seryjnej sprezarce i 3" DP bardzo szybko ja pozegnasz :(

_________________
Opel Z-series Consultant
Z20LET Z20LEL Z20LER Z20LEH


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 września 2006, o 21:32 
Coube napisał(a):
ja jezdze 3">sport-cat(100cpsi)>2,75" i jest to wersja proekologiczna sprawujaca sie bdb



ja bym jednak został przy 2,5 cala - moc docelowa jaką chciałbym osiąganac to jakies 250 PS (przy seryjnych bebechac i trubinie - zmieniamy tylko wydech, ic, dolot i program) i do powyższego jaki kat polecasz - ten sam podejdzie?


Coube napisał(a):
jest oczywiscie sposob, bez uzycia zbednych divajsow na jazde bez
kata i bez check'ow.... :>



pod jaki numer muszę wysłać płatrnego esemesa coby uzyskać info, heh?

PS. czy sa juz znane ceny programu (i czy już nim dysponujesz)?
PS2. a może Ty sam osobiście zajmujesz już się też robieniem wydechów do zetek?
PS3. IC też masz/ bedziesz mial w ofercie?



pzdr


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 września 2006, o 21:45 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 maja 2004, o 09:33
Lokalizacja: Katowice
PEKA napisał(a):
Coube napisał(a):
ja jezdze 3">sport-cat(100cpsi)>2,75" i jest to wersja proekologiczna sprawujaca sie bdb



ja bym jednak został przy 2,5 cala - moc docelowa jaką chciałbym osiąganac to jakies 250 PS (przy seryjnych bebechac i trubinie - zmieniamy tylko wydech, ic, dolot i program) i do powyższego jaki kat polecasz - ten sam podejdzie?


Coube napisał(a):
jest oczywiscie sposob, bez uzycia zbednych divajsow na jazde bez
kata i bez check'ow.... :>



pod jaki numer muszę wysłać płatrnego esemesa coby uzyskać info, heh?

PS. czy sa juz znane ceny programu (i czy już nim dysponujesz)?
PS2. a może Ty sam osobiście zajmujesz już się też robieniem wydechów do zetek?
PS3. IC też masz/ bedziesz mial w ofercie?



pzdr


:arrow: MO 2,5" zupelnie CI starczy.
:arrow: cat pochodzi z lindo-gobex'u i daje rade :)
:arrow: cena programu 1800netto; nie ma z tym problemu, tylko wciaz nie mam sondy afr/egt, ktora utknela w transporcie z usa :(
:arrow: osobiscie nie, ale mam od tego firme, ktora robi to na takim poziomie jakosci i fachowosci jaki mi pasuje
:arrow: IC puki co nie ma, ale beda...z tym, ze nie umiem podac przyblizonego czasu
bedzie SMIC wiekszy, bedzie FMIC oraz FMIC wymagajacy zakupu innego wiatraka klimy, prawie kazdy wymaga przenoszenia chlodnicy glownej/ciecia pasa przedniego/ciecia ozebrowania zderzaka
:arrow: co do 2nd lambdy mozna ja unicestwic przy okazji robienia remap'u, ale jest tez mechaniczny sposob...tylko po co :)
:arrow: z ciekawostek, bedzie mozliwosc osiagniecia ~290km przy zyciu sprezarki z20leh, pasujacej bolt-on razem z kolektorem :) cena :?: nieznana :( ale "rozsadna"

_________________
Opel Z-series Consultant
Z20LET Z20LEL Z20LER Z20LEH


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 września 2006, o 22:41 
Coube napisał(a):
co do 2nd lambdy mozna ja unicestwic przy okazji robienia remap'u, ale jest tez mechaniczny sposob...tylko po co



to wiem, myk jest taki ze poki co chce zrobic sam wydech, wiec przez jakis czas musi sie obejsc bez remap'a,w nastepnej kolejnosci ic + dolot i dopiero remap....


Coube napisał(a):
osobiscie nie, ale mam od tego firme, ktora robi to na takim
poziomie jakosci i fachowosci jaki mi pasuje


a konkretnie co za firma i jakie koszty? (tak dla porwnania z warszawskim specjalistami ;) )


Coube napisał(a):
cena programu 1800netto; nie ma z tym problemu,


a jakby to wygladalo cenowo i technicznie, gdybm chcial go zrobic na samym wydechu, a nastepnie "poprawic" o IC?

i


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 września 2006, o 13:08 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lipca 2004, o 11:58
Lokalizacja: Rzeszów
Imię: Bartek
Silnik: Z20LET
PEKA - jeżeli chodzi o kata to możesz seryjny wysłać do MG Motorsport i po delikatnych przerubkach wejdzie na 2.5" i cieszysz się jazdą bez błędów :wink: a potem przed programem albo sport kat, albo przelot.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 lipca 2010, o 12:45 
Witam.
Mam pytanie co do tłumika.
Rura do tłumika środkowego ma grubość bodajże 50mm a od środkowego jest cieńsza czy tak powinno być? Wcześniejszy właściciel wymieniał wydech widać że ktoś robił to nie udolnie bo wali mi przy odpalaniu w podwozie. Rura od tłumika środkowego jest załamana na zgięciu. Widać że robił to jakiś partacz. Zastanawiam się czy od środkowego do końcowego tłumika powinna być cieńsza rura niż od tej rury co siedzie sonda.


Góra
  
 
PostNapisane: 4 lipca 2010, o 16:14 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
Aktualny samochód: Mercedes-Benz
Gdybys uzupelnil profil, bo byloby wiadomo o jakim silniku piszesz ::zly



Adam


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 5 lipca 2010, o 18:17 
silnik 1.8 125km


Góra
  
 
PostNapisane: 5 lipca 2010, o 21:26 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
Aktualny samochód: Mercedes-Benz
N.O.R.B.I napisał(a):
silnik 1.8 125km

Ty masz usupelnic swoj profil, a nie wpisywac dane tutaj w poscie. (takie to trudne ?)




Adam


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 lipca 2010, o 17:10 
To jak z ty m wydechem wie ktoś jak sytuacja wygląda..


Góra
  
 
PostNapisane: 9 lipca 2010, o 21:51 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
Aktualny samochód: Mercedes-Benz
Widze ze nie masz zamiaru uzupełnić profilu.......




Adam


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 14 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL