Astra Coupé Club
http://astracoupe.pl/forum/

Modyfikacja wydechu - druga sonda
http://astracoupe.pl/forum/viewtopic.php?f=35&t=973
Strona 1 z 1

Autor:  PEKA [ 29 września 2006, o 21:13 ]
Tytuł:  Modyfikacja wydechu - druga sonda

Witam,

Jako, że od kilku dni noszę się już poważnie ze zrobieniem wydechu, mam pytanie (głównie do tych co już temat przerabiali w z20let) co zrobić żeby było dobrze - bo co z fachowcem rozmawiam to każdy co innego mówi - na wstępie zaznaczam, że póki co niestety nie mam kasy na program, więc przez zimę będzie jeździł bez strojenia... i teraz są trzy opcje:

1. wywalam wszystko, na przelocie 2,5 cala bez kata i co wówczas z drugą sondą, czy tzw. oszukaniec (emulator gazu?) daje rade? wiem, też są podobno jakies chipy (koszt ok 50 euro) za pomoca ktorych mozna "wystroic" wydech - ktoś coś wie na ten temat?

2. wsadzam sportowy katalizator.... nie wiem czy to dobry pomysł i czy to wogóle ma sens...

3. zadowalam się doznaniami akustycznymi i robie 2,5 cala dopiero za drugą sondą + tłumik końcowy....

Najbardziej mnie interesuje opcja numer jeden, więc bardzo bym prosił wtajemniczonych o radę co z tą sonda zrobić :)

Pozdrawiam,

peka

Autor:  Coube [ 29 września 2006, o 21:22 ]
Tytuł: 

ja jezdze 3">sport-cat(100cpsi)>2,75" i jest to wersja proekologiczna sprawujaca sie bdb :)

jest oczywiscie sposob, bez uzycia zbednych divajsow na jazde bez kata i bez check'ow.... :>

Autor:  mjaza [ 29 września 2006, o 21:22 ]
Tytuł: 

Tez sie sklaniam za ta 1-sza opcja - zdecydowanie najtansza. Kwestia zanieczyszczania srodowiska, to powinna byc wogole poza tematem - wystarczy popatrzec na te wywrotki co jak przejada, to przez minute jeszcze capi... Trzeba bedzie tylko na przeglady sam dowod wysylac:) Tylko ta wazna kwestia - jak ta sonde oszukac? I czy robic 2,5" czy moze od razu 3"?

Autor:  Coube [ 29 września 2006, o 21:26 ]
Tytuł: 

mjaza napisał(a):
Tez sie sklaniam za ta 1-sza opcja - zdecydowanie najtansza. Kwestia zanieczyszczania srodowiska, to powinna byc wogole poza tematem - wystarczy popatrzec na te wywrotki co jak przejada, to przez minute jeszcze capi... Trzeba bedzie tylko na przeglady sam dowod wysylac:) Tylko ta wazna kwestia - jak ta sonde oszukac? I czy robic 2,5" czy moze od razu 3"?


wiesz, to dziala tak...to, ze ktos robi zle, nie usprawiedliwia Ciebie zeby robic zle, mam nadzieje, ze bez obrazy to rozumiesz :) wyznajac Twoja polityke, nigdy nie bedzie lepiej :|

co do kwestii 2,5"/3" to 2,5" starcza do ~350KM a jednak wiekszy wydech=wiekszy halas.
Przy seryjnej sprezarce i 3" DP bardzo szybko ja pozegnasz :(

Autor:  PEKA [ 29 września 2006, o 21:32 ]
Tytuł: 

Coube napisał(a):
ja jezdze 3">sport-cat(100cpsi)>2,75" i jest to wersja proekologiczna sprawujaca sie bdb



ja bym jednak został przy 2,5 cala - moc docelowa jaką chciałbym osiąganac to jakies 250 PS (przy seryjnych bebechac i trubinie - zmieniamy tylko wydech, ic, dolot i program) i do powyższego jaki kat polecasz - ten sam podejdzie?


Coube napisał(a):
jest oczywiscie sposob, bez uzycia zbednych divajsow na jazde bez
kata i bez check'ow.... :>



pod jaki numer muszę wysłać płatrnego esemesa coby uzyskać info, heh?

PS. czy sa juz znane ceny programu (i czy już nim dysponujesz)?
PS2. a może Ty sam osobiście zajmujesz już się też robieniem wydechów do zetek?
PS3. IC też masz/ bedziesz mial w ofercie?



pzdr

Autor:  Coube [ 29 września 2006, o 21:45 ]
Tytuł: 

PEKA napisał(a):
Coube napisał(a):
ja jezdze 3">sport-cat(100cpsi)>2,75" i jest to wersja proekologiczna sprawujaca sie bdb



ja bym jednak został przy 2,5 cala - moc docelowa jaką chciałbym osiąganac to jakies 250 PS (przy seryjnych bebechac i trubinie - zmieniamy tylko wydech, ic, dolot i program) i do powyższego jaki kat polecasz - ten sam podejdzie?


Coube napisał(a):
jest oczywiscie sposob, bez uzycia zbednych divajsow na jazde bez
kata i bez check'ow.... :>



pod jaki numer muszę wysłać płatrnego esemesa coby uzyskać info, heh?

PS. czy sa juz znane ceny programu (i czy już nim dysponujesz)?
PS2. a może Ty sam osobiście zajmujesz już się też robieniem wydechów do zetek?
PS3. IC też masz/ bedziesz mial w ofercie?



pzdr


:arrow: MO 2,5" zupelnie CI starczy.
:arrow: cat pochodzi z lindo-gobex'u i daje rade :)
:arrow: cena programu 1800netto; nie ma z tym problemu, tylko wciaz nie mam sondy afr/egt, ktora utknela w transporcie z usa :(
:arrow: osobiscie nie, ale mam od tego firme, ktora robi to na takim poziomie jakosci i fachowosci jaki mi pasuje
:arrow: IC puki co nie ma, ale beda...z tym, ze nie umiem podac przyblizonego czasu
bedzie SMIC wiekszy, bedzie FMIC oraz FMIC wymagajacy zakupu innego wiatraka klimy, prawie kazdy wymaga przenoszenia chlodnicy glownej/ciecia pasa przedniego/ciecia ozebrowania zderzaka
:arrow: co do 2nd lambdy mozna ja unicestwic przy okazji robienia remap'u, ale jest tez mechaniczny sposob...tylko po co :)
:arrow: z ciekawostek, bedzie mozliwosc osiagniecia ~290km przy zyciu sprezarki z20leh, pasujacej bolt-on razem z kolektorem :) cena :?: nieznana :( ale "rozsadna"

Autor:  PEKA [ 29 września 2006, o 22:41 ]
Tytuł: 

Coube napisał(a):
co do 2nd lambdy mozna ja unicestwic przy okazji robienia remap'u, ale jest tez mechaniczny sposob...tylko po co



to wiem, myk jest taki ze poki co chce zrobic sam wydech, wiec przez jakis czas musi sie obejsc bez remap'a,w nastepnej kolejnosci ic + dolot i dopiero remap....


Coube napisał(a):
osobiscie nie, ale mam od tego firme, ktora robi to na takim
poziomie jakosci i fachowosci jaki mi pasuje


a konkretnie co za firma i jakie koszty? (tak dla porwnania z warszawskim specjalistami ;) )


Coube napisał(a):
cena programu 1800netto; nie ma z tym problemu,


a jakby to wygladalo cenowo i technicznie, gdybm chcial go zrobic na samym wydechu, a nastepnie "poprawic" o IC?

i

Autor:  WARIK [ 30 września 2006, o 13:08 ]
Tytuł: 

PEKA - jeżeli chodzi o kata to możesz seryjny wysłać do MG Motorsport i po delikatnych przerubkach wejdzie na 2.5" i cieszysz się jazdą bez błędów :wink: a potem przed programem albo sport kat, albo przelot.

Autor:  N.O.R.B.I [ 4 lipca 2010, o 12:45 ]
Tytuł:  Re: Modyfikacja wydechu - druga sonda

Witam.
Mam pytanie co do tłumika.
Rura do tłumika środkowego ma grubość bodajże 50mm a od środkowego jest cieńsza czy tak powinno być? Wcześniejszy właściciel wymieniał wydech widać że ktoś robił to nie udolnie bo wali mi przy odpalaniu w podwozie. Rura od tłumika środkowego jest załamana na zgięciu. Widać że robił to jakiś partacz. Zastanawiam się czy od środkowego do końcowego tłumika powinna być cieńsza rura niż od tej rury co siedzie sonda.

Autor:  SirAdam [ 4 lipca 2010, o 16:14 ]
Tytuł:  Re: Modyfikacja wydechu - druga sonda

Gdybys uzupelnil profil, bo byloby wiadomo o jakim silniku piszesz ::zly



Adam

Autor:  N.O.R.B.I [ 5 lipca 2010, o 18:17 ]
Tytuł:  Re: Modyfikacja wydechu - druga sonda

silnik 1.8 125km

Autor:  SirAdam [ 5 lipca 2010, o 21:26 ]
Tytuł:  Re: Modyfikacja wydechu - druga sonda

N.O.R.B.I napisał(a):
silnik 1.8 125km

Ty masz usupelnic swoj profil, a nie wpisywac dane tutaj w poscie. (takie to trudne ?)




Adam

Autor:  N.O.R.B.I [ 9 lipca 2010, o 17:10 ]
Tytuł:  Re: Modyfikacja wydechu - druga sonda

To jak z ty m wydechem wie ktoś jak sytuacja wygląda..

Autor:  SirAdam [ 9 lipca 2010, o 21:51 ]
Tytuł:  Re: Modyfikacja wydechu - druga sonda

Widze ze nie masz zamiaru uzupełnić profilu.......




Adam

Strona 1 z 1 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/