Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 27 kwietnia 2024, o 15:46

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Tuning podwozia - felgi, opony, zawieszenie, wydech, itp.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 19 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Jakie amory ??
PostNapisane: 4 lutego 2006, o 02:58 
Witam
Mam pytanie jakie amortyzatory załozyc do sprezyn Eibach <wyskokość obnizenia 3 cm>
Jak mozecie to piszcie jak macie kombinacje sprezyn.

I co myslicie o tej firmie <pewnie kicha>??
http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=82928558


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 lutego 2006, o 06:50 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
Aktualny samochód: Mercedes-Benz
Zolte KONI z zewnatrz ustawianym stopniem twardosci :D
Jak juz kupowac to pozadnie.
Sprezyny Eibach .............no niech bedzie, ale H&R sa lepsze :P



bestia napisał(a):
I co myslicie o tej firmie <pewnie kicha>??


Ano kicha,
chyba ze chcesz byc porzadnie wytrzepany w samochodzie, bo to cholerstwo jest twarde jak cholera.Krotko mowiac - daruj sobie Supersporty albo Powertech itp.





SirAdam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 lutego 2006, o 17:21 
A te BILSTEIN B6 SPORT lub cos mniej twardego
BILSTEIN B4 GAS. Czytałem ze jakis klubowicz posiada takie "B4" tylko czy przy "B6" nie bedzie za twardo. A Koni to nie sądze zeby cena była normanal- normalna jak na moją kieszeń :)


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 lutego 2006, o 18:11 
Ja mam B4 Gas i moim zdaniem to Ci w zupełności wystarczy, a cena o niebo niższa niż B6 Sport


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 lutego 2006, o 19:16 
tylko jak patrzyłem z regulacja KONI dostane do 600 zł a jak to się ma do BILSTEIN B4 GAS


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 lutego 2006, o 20:14 
Ja za komplet(4sztuki) zapłaciłem w Polcarze 650zł ale po dość znacznych zniżkach bez zniżek pewnie koło 900zł będą kosztować


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 lutego 2006, o 06:20 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 maja 2004, o 09:33
Lokalizacja: Katowice
nie bierzecie pod uwage kilku rzeczy. Bilstein to oczywiscie bdb marka, tylko model B6 nie jest zaprojektowany do pracy z krotszymi sprezynami :!:

Jezeli -30mm to Bilstein B8 (leza u mnie w garazu i nie mialem okazji na nich jezdzic :( ) albo Koni Zolte na takich smigam teraz i zdecydowanie polecam :)

co do sprezyn....
Eibach to sprezyna z gatunku tych "miekszych" i bardziej komfortowych:)
H&R to dobry kat dla pląąąąb i kręęęęgoslupa, baaardzo twarde, ale i zdecydowanie "szybsze" :)

BilsteinB8 z Eibachem to bardzo dobre, kompromisowe polaczenie :!: :)

_________________
Opel Z-series Consultant
Z20LET Z20LEL Z20LER Z20LEH


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 lutego 2006, o 09:06 
Tak przy okazji, może ktoś podpowie moj brat wymienił w swoim VW komplet Koni żółtych, i miał spreżyny obniżające jeszcze przed tym zabiegiem auto stało nisko... teraz auto stoi wysoko, drabina w porównaniu z tym co było. Czy to normalne na początku ???


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 lutego 2006, o 09:30 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 maja 2004, o 09:33
Lokalizacja: Katowice
jest kilka mozliwosci:
-ktos zle poskladal zawias (wystarczy gumy "centrujace sprezyne" dac dogory nogami i juz jest problem...a poskladac sie da ;)
-stare amorki byly juz tak zjechane ze auto trzymalo sie jedynie na sprezynach

duza to roznica :?:

_________________
Opel Z-series Consultant
Z20LET Z20LEL Z20LER Z20LEH


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 lutego 2006, o 09:38 
Spora, myślę że na oko wygląda jak oryginał znowu. Podniósł sie jakieś kilka cm. Dziwna sprawa, bo spreżyny były montowane w tym aucie jak tylko wyjechało praktycznie z salonu, a wtedy było już ładnie i nisko. Później owszem, oryginały się zużyły i zapadła decyzja o montażu KONI. Hmmm, podpowiem z tymi gumami.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 lutego 2006, o 03:36 
Witam
Napisz mi a ile sobie życzysz za te amorki i czy długo leza u ciebie w garazu ??


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 lutego 2006, o 13:09 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 maja 2004, o 09:33
Lokalizacja: Katowice
bestia napisał(a):
Witam
Napisz mi a ile sobie życzysz za te amorki i czy długo leza u ciebie w garazu ??


zestaw nie jest do sprzedania...a sa :?: w sumie jak nowe :)

_________________
Opel Z-series Consultant
Z20LET Z20LEL Z20LER Z20LEH


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 lutego 2006, o 16:29 
Ja mam w calibrze H&R -30 i do tego Bilstein B8. JEst to IMHO bardzo dobra kombinacja tak jak dla mnie. Obawiałem się ze będzie bardzo twardo jednak ku mojemu zaskoczeniu nie jest. Da się jezdzic, nawet po naszych drogach.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 lutego 2006, o 11:26 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lipca 2004, o 11:58
Lokalizacja: Rzeszów
Imię: Bartek
Silnik: Z20LET
@ Cezzar to mnie troszeczke pocieszyłeś :D - kupiłem gwint KW z spręzynami H&R którego jeszcze nie założyłem i Coube mnie troche przestraszył(w Cali mam glebe - 60mm i po dołkach jeżdze 10km/h i kręgosłup już siada :? a myślałem że jestem twardzielem :lol: )

Jak tam się ma przedni zderzak z dokładką przy -30mm :?:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 lutego 2006, o 11:50 
WARIK napisał(a):
@ Cezzar to mnie troszeczke pocieszyłeś :D - kupiłem gwint KW z spręzynami H&R którego jeszcze nie założyłem i Coube mnie troche przestraszył(w Cali mam glebe - 60mm i po dołkach jeżdze 10km/h i kręgosłup już siada :? a myślałem że jestem twardzielem :lol: )

Jak tam się ma przedni zderzak z dokładką przy -30mm :?:


No to Cię dobrze Coube postraszył. Mam dokładnie taki zestaw u siebie (gwint KW, sprężyny H&R) i jest twardo, a nawet bardzo twardo. Jak przesiadam się do jakiegokolwiek samochodu (rodzinnego :) ) z seryjną zawiechą to mam uczucie jakbym znalazł się na morzu i płynął. U nas niestety nie ma dróg na gwint (w trójmieście tylko obwodnica jest ok).

Mam dokładki i powiem Ci ,że są problemy tak z wjazdem do garażu (zjazd pod skosem) jak i do parkingów podziemnych (to samo) nie mówiąć o krawężnikach na które trzeba poprostu sposobu :).


Góra
  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 19 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL