Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 28 kwietnia 2024, o 16:10

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Tuning podwozia - felgi, opony, zawieszenie, wydech, itp.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 73 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 7 maja 2010, o 17:15 
Offline
Klubowicz
Klubowicz

Dołączył(a): 10 października 2007, o 19:54
Lokalizacja: Legionowo
Nie upierajcie sie tak na te koni bo tak szybko jak je zalozycie to tak szybko sie skoncza na PL drogach. Wiem bo sam mialem.
Polus jak chcesz miec z deka twardziej a zarazem jakis tam komfort i funkcjonalnosc to proponuje zapoac amory Bilstein B^ + seryjne sprezyny od QP turbo albo B8 + eibach pro-kit lub B6+pro-kit.

Swoja droga to chyba w totka trafiles jakis liczby bo tuning silnika chcesz robic i zawias... ;D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 maja 2010, o 20:05 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 sierpnia 2005, o 11:03
Lokalizacja: Wrocław/Wieluń
Silnik: Z20LET
marcinpsk napisał(a):
Nie upierajcie sie tak na te koni bo tak szybko jak je zalozycie to tak szybko sie skoncza na PL drogach. Wiem bo sam mialem.

Bez przesady. Śmigam już rok (na krótszych sprężynach) i jest ok.

marcinpsk napisał(a):
Bilstein B^ + seryjne sprezyny od QP turbo albo B8 + eibach pro-kit lub B6+pro-kit.

Mógłbyś porównać twardość B6 lub B8 do Koni?

_________________
Leszek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 maja 2010, o 20:21 
Offline
Klubowicz
Klubowicz

Dołączył(a): 10 października 2007, o 19:54
Lokalizacja: Legionowo
Pytanie ile km robisz w roku i jakimi drogami jezdzisz. Bo jak trasa tylko latasz i malo miastem to nic dziwnego. Mialem 2 zawiasy na amorach koni u siebie i moje zdanie jest takie ze koni tylko na tor w PL. Bilsteiny slyna ze swojej trwalosci. Co do twardosci to przy codziennej jezdzie pomiedzy zwyklymi amorami a B6 czy B8 jest niewielka roznica. Dopiero jak zaczynasz ostrzej dawac ognia na zakretach lub upalac spod swaitel to odrazu zauwazysz ze trakcja sie znaczaco poprawila. Co do porownia twardosci Koni do Bilsteinow to jak mam niby to porownac ?? Przeciez sile tlumienia w jednych i drugich sie reguluje i mozna ustawic zeby jedne i drugie jednakowo tlumily albo jedne max a drugie min i jak niby porownanie robic ??
Jedno napewno jest pewne. Trakcja na Bilsteinach jest sporo wieksza niz na koni przy szybkich zakretach.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 maja 2010, o 20:27 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 sierpnia 2005, o 11:03
Lokalizacja: Wrocław/Wieluń
Silnik: Z20LET
marcinpsk napisał(a):
Pytanie ile km robisz w roku i jakimi drogami jezdzisz.

Śmigam po Wrocku (codziennie do pracy), więc drogi najwyższej klasy nie są.

marcinpsk napisał(a):
Co do porownia twardosci Koni do Bilsteinow to jak mam niby to porownac ?? Przeciez sile tlumienia w jednych i drugich sie reguluje i mozna ustawic zeby jedne i drugie jednakowo tlumily albo jedne max a drugie min i jak niby porownanie robic ??

Chodzi mi o twoją subiektywną opinię, bo zakładam, ze jeździłeś na jednych i drugich. Np: minimalna siła tłumienia na jednych i drugich, które są wtedy twardsze?

_________________
Leszek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 maja 2010, o 20:39 
Offline
Klubowicz
Klubowicz

Dołączył(a): 10 października 2007, o 19:54
Lokalizacja: Legionowo
Co do minimalnej sily tlumienia to stawialbym na koni. No moze inaczej to nazwe. Na koni bylo az czasam iza miekko. Na bilstewinach sztywno ale napewno nie twardo i wlasnie oto chodzi wg mnie w sportowym zawieszeniu. Generalnie jezdzilem na B6 tak jak je w fabryce ustawili i nie wiem czy seryjnie ustawiaja na min. Teraz mam B8 (to sam oco B6 tylko lagi krotsze) i sa ustawione przez kolesia co mial je wczesniej bardzo krotko do streetracingu i jak dla mnie jest teraz idealnie zestrojone.

EDIT:

Mozesz napisac do kolegi FIOLAS w sprawie tlumienia B6. On ma u siebie w OPC B6 seryjnie (fabrycznie) ustawione i seryjne springi od OPC to sie moze wypowiedziec.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 maja 2010, o 21:27 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 kwietnia 2007, o 20:13
Lokalizacja: CGD/SB
Imię: Krzysiek
Silnik: Z20LET
Aktualny samochód: BMW X5
a B6+H&R -35/-35 to dobre zestawienie.chodzi mi żeby było amorki twardsze niż seryjne.pytam bo nigdy nie jeździłem na B6

_________________
https://www.facebook.com/RYBA-garage-1849542501947522/

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 maja 2010, o 02:43 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 sierpnia 2008, o 14:27
Lokalizacja: Sosnowiec
Imię: Polo
Silnik: Z20LET
marcinpsk napisał(a):
Swoja droga to chyba w totka trafiles jakis liczby bo tuning silnika chcesz robic i zawias...
długo odkładałem :P

Gwint Bilsteina to jest dosc mocno konkretne rozwiazanie, ale cemna tez pewnie z kosmosu ;/

_________________
Można sprzedać żone, ale nie bertone :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 kwietnia 2011, o 15:55 
Koledzy
Poprzedni właściciel obniżył Coupe, jak mogę zmierzyć o ile jest obniżona (przód i tył). To chyba zależy też od wymiaru opony (mam 215/45/R17) itd.
Jest na to jakiś prosty sposób?


Góra
  
 
PostNapisane: 9 kwietnia 2011, o 16:02 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
Aktualny samochód: Mercedes-Benz
mierzy sie od srodka felgi (osi) do kanty nadkola.
Opony nie maja nic z tym wspolnego.



Adam


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 kwietnia 2011, o 16:11 
A to jeszcze tylko pytanko ile powinno być w standardzie bo z tego co pamiętam to u mnie jest ok 320 mm


Góra
  
 
PostNapisane: 10 kwietnia 2011, o 05:47 
W zwykłej astrze jest 360, qp ma 20mm niżej, czyli masz ze 20mm niżej niż seria QP.


Góra
  
 
PostNapisane: 10 kwietnia 2011, o 07:19 
Poważnie że tylko 20mm mam obniżone bo sądziłem że dużo więcej.
Mam zbyt nisko i to chcę zmienić bo trudno się jeździ ale żeby tylko 20 mm?
Jesteście pewni?
W każdym razie ręki nie włożę między nadkole a oponę (do wymiany bo są 215/45/17)
Obrazek


Góra
  
 
PostNapisane: 10 kwietnia 2011, o 07:30 
Ee przesadzasz ;) Gleba jest w sam raz.
Ja też mam 32cm od środka koła do rantu błotnika, na takiej samej oponie, palucha się wsadzi i jest tak jak u Ciebie na fotce.


Góra
  
 
PostNapisane: 10 kwietnia 2011, o 07:41 
Fajnie to wygląda ale mi na 215/45 obciera nawet na ekspresówce jak są większe podniesienia asfaltu (na mostach). Spróbuje zmienić opony na 215/40 i wtedy zobaczymy czy pomogło bo jeśli nie to coś trzeba z tym zrobić (mam już nawet gumy).


Góra
  
 
PostNapisane: 10 kwietnia 2011, o 07:56 
Musisz mieć dość niskie ET. Wymiana opon na takie jakie powinny być pewnie pomoże :)


Góra
  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 73 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL