Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 28 kwietnia 2024, o 17:55

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Tuning podwozia - felgi, opony, zawieszenie, wydech, itp.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 73 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 6 maja 2010, o 23:36 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 sierpnia 2005, o 11:03
Lokalizacja: Wrocław/Wieluń
Silnik: Z20LET
Polus napisał(a):
Twardosci, a wysokosci to to samo ??

To nie to samo.

Polus napisał(a):
Ja potrzebuje przeswit pod kolami, czasem trzeba wjechac na kraweznik :/ Zawias moze byc twardy, ale zeby tez auto nie lezalo na ziemi...

Koni + seryjne sprężyny??

_________________
Leszek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 maja 2010, o 23:39 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 sierpnia 2008, o 14:27
Lokalizacja: Sosnowiec
Imię: Polo
Silnik: Z20LET
DAN napisał(a):
Koni + seryjne sprężyny??
Czyli amartyzatory Koni (maja regulowana wysokosc??) i do tego seryjny zawias. Jezeli takie połaczenie bedzie dobre, czyli amortyzator nie bedzie cierpial przez zbyt miekka sprezyne to dobre wyjscie.

! Coś ciężko dzisiaj kapujesz. Weź idź już spać :D
DAN

_________________
Można sprzedać żone, ale nie bertone :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 maja 2010, o 23:44 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
Aktualny samochód: Mercedes-Benz
ale wy mieszacie, matko.
Istnieje taka strona jak www.google.com
Troche samodzielnosci w szukaniu informacji jeszcze nikogo nie zabilo.

Wysokosc zawieszenia ustawia sie sprezyna, a twardosc amorem. (to tak bardzo ogolnie)
Pozatym mieszanina "zolte" Koni i seryjne sprezyny jest.....powiedzmy nieudana, zeby nie powiedzie - do dupy.
Kombinacja sprezyna - amortyzator musza byc do siebie dopasowane.
Prosucenci zawieszen, poswiecaja na to mase pieniedzy,
a wy myslicie ze wsadzicie bela co i bedzie dobrze - badzcie powazni, nie jestesmy w przedszkolu.




Adam


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 maja 2010, o 01:10 
Adam, próbowałem z tej strony dowiedziec sie jaki jest orientacyjny koszt takiego zawiasu do Astry, jednak jesli dobrze zauwazylem, to wyskoczylo, ze w tej chwili ta czesc nie posiada TUV i cena jest nie podana...

moze masz info lub ktokolwiek inny ile taka "zabawka" kosztuje?

Pzdr.


Góra
  
 
PostNapisane: 7 maja 2010, o 01:47 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 sierpnia 2008, o 14:27
Lokalizacja: Sosnowiec
Imię: Polo
Silnik: Z20LET
- Z tego co sie orientuje to Weitec sa dobre zawieszenia, ale nie moge znalezc do naszych astr ;/

- Zestawy koni z regulacja twardosci kosztuja 2800 http://www.44tuning.pl/vmchk/zawieszeni ... 2-16v.html - w linku znajduje sie zawieszenie koni, z regulacja twardosci, nadajace sie do astry coupe z silnikami 1.8, 2.0T, 2.2 benzyna.

- Znalazlem jeszcze MTS Technik. Slyszal ktos o takim zaieszeniu ?? Tu mamy najlepsza cene, bo komplet zawieszenia gwintowanego kosztuje 1000 zl. Wato takie cos kupic ?? http://www.mts-technik.pl/pl/zawieszeni ... -m-16.html - stronka producenta

_________________
Można sprzedać żone, ale nie bertone :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 maja 2010, o 06:43 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 grudnia 2008, o 01:28
Lokalizacja: ZGR/ szczecin/ Bochum
Imię: Pawel
Silnik: Z20LET
dejm napisał(a):
Adam, próbowałem z tej strony dowiedziec sie jaki jest orientacyjny koszt takiego zawiasu do Astry, jednak jesli dobrze zauwazylem, to wyskoczylo, ze w tej chwili ta czesc nie posiada TUV i cena jest nie podana...

moze masz info lub ktokolwiek inny ile taka "zabawka" kosztuje?

Pzdr.


W tańszej konfiguracji kosztuje tyle:

Ihre Auswahl
Opel Astra G incl.Caravan;V1 (mit TÜV Teilegutachten)- 2199.00 €
LK 586 0.00 €
Summe: 2199.00 €

_________________
Trzeba mieć paliwo w żyłach, ale i olej w głowie !!


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 maja 2010, o 07:41 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 kwietnia 2007, o 20:13
Lokalizacja: CGD/SB
Imię: Krzysiek
Silnik: Z20LET
Aktualny samochód: BMW X5
po 1 nie obniża,utwardza samego przodu.albo całość albo wcale.chce któryś z Was z zakrętu wypaść

_________________
https://www.facebook.com/RYBA-garage-1849542501947522/

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 maja 2010, o 07:45 
Polus napisał(a):
- Z tego co sie orientuje to Weitec sa dobre zawieszenia, ale nie moge znalezc do naszych astr ;/


Kolega arti ma u siebie springi Weitec w połączeniu z amorami MTS Technik i bardzo sobie chwali.

Polus napisał(a):
Znalazlem jeszcze MTS Technik. Slyszal ktos o takim zaieszeniu ?? Tu mamy najlepsza cene, bo komplet zawieszenia gwintowanego kosztuje 1000 zl. Wato takie cos kupic ?? http://www.mts-technik.pl/pl/zawieszeni ... -m-16.html - stronka producenta


Czytałem w necie parę pozytywnych opinii o tych gwintach. Nie jest to wyższa półka ale w ten cenie podobno warto.


Góra
  
 
PostNapisane: 7 maja 2010, o 08:52 
Cytuj:
Znalazlem jeszcze MTS Technik. Slyszal ktos o takim zaieszeniu ?? Tu mamy najlepsza cene, bo komplet zawieszenia gwintowanego kosztuje 1000 zl. Wato takie cos kupic ?? http://www.mts-technik.pl/pl/zawieszeni ... -m-16.html - stronka producenta


Tak szczerze mówiąc połowa obniżonych aut na tym jeździ :D
jakość w stosunku do ceny jest ok.
Już 3 lata sąsiad jeździ na gwincie TA technix, wtedy dal za niego 1900 zl


Góra
  
 
PostNapisane: 7 maja 2010, o 13:34 
dokładnie, baaaardzo dużo aut jeździ na gwintach i sportowych zawiasach MTS i Ta-Technix. Ja mam u siebie sportowe amorki MTS Technik i jeździ się super :)


Góra
  
 
PostNapisane: 7 maja 2010, o 14:49 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 sierpnia 2008, o 14:27
Lokalizacja: Sosnowiec
Imię: Polo
Silnik: Z20LET
Pawliko napisał(a):
Ja mam u siebie sportowe amorki MTS Technik i jeździ się super :)
Cena jest bardzo dobra z tego co widze :) Pawliko, te co masz amory to pasuja zarowna do hb i coupet czy jak to jest ??

_________________
Można sprzedać żone, ale nie bertone :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 maja 2010, o 16:39 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 kwietnia 2007, o 20:13
Lokalizacja: CGD/SB
Imię: Krzysiek
Silnik: Z20LET
Aktualny samochód: BMW X5
Polus napisał(a):
te co masz amory to pasuja zarowna do hb i coupet czy jak to jest ??


tak.ale najlepiej kupić dedykowane po d model i wersje silnikową

_________________
https://www.facebook.com/RYBA-garage-1849542501947522/

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 maja 2010, o 16:41 
pasują :) nie pasują do kombi tylko :)

Ryba, ciekawe gdzie i po co chcesz amortyzatory pod silnik wybierać? To nie ma znaczenia, to nie sprężyny :)


Góra
  
 
PostNapisane: 7 maja 2010, o 16:56 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 kwietnia 2007, o 20:13
Lokalizacja: CGD/SB
Imię: Krzysiek
Silnik: Z20LET
Aktualny samochód: BMW X5
Pawliko napisał(a):
po co chcesz amortyzatory pod silnik wybierać?


nie na pewno do 1.2 są takie same jak do turbo

_________________
https://www.facebook.com/RYBA-garage-1849542501947522/

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 maja 2010, o 17:01 
kupowałem już Bilsteina, MTSy i jakoś nigdy nie było napisane jaki silnik... przecież po to są sprężyny


Góra
  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 73 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL